Moxies dagbok

IMG_3305.JPG IMG_3306.jpg

PP1 CD16

Ny positiv test i dag, og tempen fortsatt lav. Så da regner jeg med eggløsning i morgen og at tempen går opp på søndag :) Da blir det vel aksjer både i dag og i morgen i tillegg til en god innsats lenge nå - og en veldig fornøyd mann :joyful:

Vis vedlegget 226654 Vis vedlegget 226655

PP1 CD16

Ny positiv test i dag, og tempen fortsatt lav. Så da regner jeg med eggløsning i morgen og at tempen går opp på søndag :) Da blir det vel aksjer både i dag og i morgen i tillegg til en god innsats lenge nå - og en veldig fornøyd mann :joyful:

Det er mulig du har eggløsning i dag, mange har den på dag 2 med positiv test nemlig, og den lave tempen øker mistanken min. Blir spennende å se tempen i morgen, jeg blir ikke overrasket om den øker allerede da - selv om det ikke er usannsynlig at økningen først kommer på søndag. Det er uansett eggløsning rett rundt hjørnet. :D :D Eggløsningsstøvet kom visst endelig frem. :p

Det er mulig du har eggløsning i dag, mange har den på dag 2 med positiv test nemlig, og den lave tempen øker mistanken min. Blir spennende å se tempen i morgen, jeg blir ikke overrasket om den øker allerede da - selv om det ikke er usannsynlig at økningen først kommer på søndag. Det er uansett eggløsning rett rundt hjørnet. :D :D Eggløsningsstøvet kom visst endelig frem. :p

Tror du det? Håper veldig du har rett! Bør jeg kanskje teste igjen i kveld for å se om den har blitt negativ, eller kan jeg bare vente og se på tempen i morgen?

Tror du det? Håper veldig du har rett! Bør jeg kanskje teste igjen i kveld for å se om den har blitt negativ, eller kan jeg bare vente og se på tempen i morgen?

Jeg hadde testa ikveld også av ren nysgjerrighet, men hadde uansett lagt det inn som positiv test i FF. Den setter ganske rett EL uansett, i alle fall om du får et godt temphopp. :) Norri her inne fikk jo satt EL på dag to med positiv EL-test f.eks. Men av nysgjerrighet hadde jeg testa på kvelden, og lagt inn notat på det dersom den er negativ. Men det gjør ingenting om du bare avventer og ser an tempen nei. :)

Jeg hadde testa ikveld også av ren nysgjerrighet, men hadde uansett lagt det inn som positiv test i FF. Den setter ganske rett EL uansett, i alle fall om du får et godt temphopp. :) Norri her inne fikk jo satt EL på dag to med positiv EL-test f.eks. Men av nysgjerrighet hadde jeg testa på kvelden, og lagt inn notat på det dersom den er negativ. Men det gjør ingenting om du bare avventer og ser an tempen nei. :)

Takk - er nysgjerrig nok til å teste selv... Er irritert på meg selv for at jeg misset tempen de dagene forrige mnd når jeg nok hadde EL. Håper ikke lf blir under 10 dager nå når EL kom senere enn jeg hadde tenkt. Forrige syklus var bare på 25 dager, og nå er jeg på CD16 :grumpy:

Takk - er nysgjerrig nok til å teste selv... Er irritert på meg selv for at jeg misset tempen de dagene forrige mnd når jeg nok hadde EL. Håper ikke lf blir under 10 dager nå når EL kom senere enn jeg hadde tenkt. Forrige syklus var bare på 25 dager, og nå er jeg på CD16 :grumpy:

Lutealfasen er mer "fast", så selv om det varierer når EL kommer så pleier LF å være den samme + - 1 dag. Det er jo ofte det som gjør at en er sein enkelte sykluser, at EL har vært seinere enn vanlig. Satser på den delen er normal hos deg nå. :)

Ja, jeg vet at den er ganske fast, og jeg har hatt kort lf før. Men forrige mangler jeg noen målinger rundt EL-tid, hvor jeg har trodd det har vært en dato men nå tenker at det kan ha vært senere. Men det kan jo godt være at jeg får en lenger syklus nå, 25 dager er jo veldig kort.

Fortsatt positiv EL-test nå sent i kveld... Men også EL-aktig i kroppen (oppblåst, øm, slim), men spørs vel på økt temp i morgen med positiv test etter midnatt.

PP1 1DPO(??)
IMG_3310.jpg

Siste positive test var ved midnatt, negativ i morges, men temphoppet kom jo, og ingen EL-slim så langt i dag, kan det da være at jeg hadde EL i går, og at testen likevel var positiv så sent?

Litt usikker på temp og, for den var 37 C kl 5, men følte meg så dynevarm. Sov til 6.40, og da var den 36.7...

Tror nok du er 1 dpo ja, ikke uvanlig med positiv seint på kvelden på el dagen heller (hos noen slår jo testen først ut når egget har sluppet, så er ikke så enkelt). Da er det bare å vente på kryss om to dager.

PP1 - 2 dpo
IMG_3324.jpg

Håper det er 2 dpo i hvert fall, og at ikke den høye tempen i går skyldtes noe annet, for i går ble det ikke aksjer. Jeg hadde en liten dip på CD18 forrige mnd også. Håper på kryss i morgen!

Får vel gjøre innhugg i ananasen min i dag, da!

PP1 - 3 dpo

... og der kom krysset :)

IMG_3328.jpg

Jeg tempet først kl 4.45, da var den bare 36.4, men krysset kom likevel. Sov videre til etter 6 (pleier å tempe kl 7), og da var den 36.7, og jeg la inn den i stedet. Vet ikke hvilken som blir minst feil, men er vel ikke så nøye når krysset uansett kom?

Bare en uke til den CD'en TR kom sist...

Jeg sjekka på adjusteren på whenmybaby.com, og den sa 36.65 så ser ut som den siste tempen var mer rett ja. Nå ville du fått kryss uansett så spiller ikke så stor rolle, annet enn for ev. senere sammenligningsgrunnlag (men det skal jo ha klaffa nå så da er det i alle fall ikke nøye! :D ).

Jeg sjekka på adjusteren på whenmybaby.com, og den sa 36.65 så ser ut som den siste tempen var mer rett ja. Nå ville du fått kryss uansett så spiller ikke så stor rolle, annet enn for ev. senere sammenligningsgrunnlag (men det skal jo ha klaffa nå så da er det i alle fall ikke nøye! :D ).
Ja, jeg sjekket og fant det samme, så har endret til det nå :happy119
Og satser på at jeg ikke trenger sammenligningsgrunnlaget, ja! :cool01

Hurra for dpo-land og krysset, deilig å få det bekreftet :D Nå blir det baby <3

PP1 - 4 dpo
IMG_3332.jpg

Ikke spesielt høy temp, men dpo-temp i hvert fall. Litt sånn limbo-tid, før man kan begynne å håpe på festedipp, trifasisk eller symptomer...

Sover forøvrig veldig dårlig for tiden fordi jeg våkner hele tiden og tenker at det er tempetid :wtf: Blir vel ikke noe bedre de nærmeste dagene!

PP1 - 5 dpo

IMG_3339.jpg

Fortsatt jevn høy temp. Ingen testetrang helt enda, men tipper den kommer veldig snart :smiley-ashamed008 Kommer nok til å teste tidligere pga at jeg pleier å ha kort lf, ellers rekker jeg jo ikke å teste, men man får vel ikke noe raskere stigning av hcg ved kort lf...

Back
Topp