Åker seg over alt i et raskt tempo, men hun står ikke i krabbestilling. Jeg krabbet aldri selv, så stresser ikke med det.
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, det er jo ganske tidlig ennå. Jeg er overrasket over at hun er i krabbestilling allerede. Hadde heller ikke trodd hun skulle åle seg framover før hun ble seks måneder.Åker seg over alt i et raskt tempo, men hun står ikke i krabbestilling. Jeg krabbet aldri selv, så stresser ikke med det.
Det er nok veldig tidlig ja. Storebroren krabbet når han var 9-10 måneder og starta å åle rett før det, det er nok mer "normalen". Har hatt på følelsen at lillebror kom til å være tidlig ute helt fra han ble født, for han har vært helt annerledes i kroppen enn hva Storebroren var. Påkledning har nå også blitt et mareritt. Han vrir og vender på seg hele tida og leker hjelper ikke som distraksjon lenger, for aller helst skal han stikke av. Storebroren lå pent og pyntelig til han var ferdig påkledd og jeg husker jeg lo godt av de stakkarene som løp etter unga med klær. Nå har jeg visst blitt sånn selv. Haha. Fikk visst virkelig en av hver type ja.Nei, det er jo ganske tidlig ennå. Jeg er overrasket over at hun er i krabbestilling allerede. Hadde heller ikke trodd hun skulle åle seg framover før hun ble seks måneder.
Trodde ni måneder var mer vanlig jeg. Men det er vel kanskje ingenting som er "vanlig"![]()
Haha, det høres ut som våre er ganske like der. Jeg mistenkte også at hun kom til å utvikle seg kjapt motorisk, for hun lå på magen uten å protestere allerede på barselavdelingen.Det er nok veldig tidlig ja. Storebroren krabbet når han var 9-10 måneder og starta å åle rett før det, det er nok mer "normalen". Har hatt på følelsen at lillebror kom til å være tidlig ute helt fra han ble født, for han har vært helt annerledes i kroppen enn hva Storebroren var. Påkledning har nå også blitt et mareritt. Han vrir og vender på seg hele tida og leker hjelper ikke som distraksjon lenger, for aller helst skal han stikke av. Storebroren lå pent og pyntelig til han var ferdig påkledd og jeg husker jeg lo godt av de stakkarene som løp etter unga med klær. Nå har jeg visst blitt sånn selv. Haha. Fikk visst virkelig en av hver type ja.
Samme med min bror, håper min drøyer det litt ogsåMin bror gikk når han var 10mnd, DET håper jeg ikke skjer her.
Nå skal hun plutselig stå, tar tak i alt og heiser seg opp. Ikke helt trygt, for hun har null balanse og detter hele tiden. Må passe på konstant!
Ja, er det som er bakdelen med å være tidlig ute. Balansen er ikke eksisterende. Har blitt noen knall og fall på lillebror. Tørr ikke å ha han andre steder enn i lekegrind når jeg ikke er i rommet og ser han hele tida. Storebror reiste seg ikke før han var nærmere året og han hadde full kontroll, var litt tryggere.Nå skal hun plutselig stå, tar tak i alt og heiser seg opp. Ikke helt trygt, for hun har null balanse og detter hele tiden. Må passe på konstant!
Mi ligger fortsatt bare å flyr og spinner rundt sin egen akse når ho ligger på magenDytter seg litt bakover, men ikke mye. Men ho har begynt å dytte fra med beina sånn at ho ligger halvveis på hofta med rumpa i været. Det er tydeligvis moro, det gjør ho i ett sett. Virker som ho knekker koden snart. Men jeg fortsetter å nyte at ho i alle fall ligger i nærheten av der jeg la ho, hvis jeg skulle snu meg vekk noen strakser
Sitte og stå? Ikke i nærheten en gang!