Miss Hormontroll
Gift med forumet
Jeg er et surrehue og har dritti meg ut maaange ganger.
Den nyligste var når en utenlandsk mann kom å handla en hel del ting, etter at jeg har bipa inn alt sier han "så vil jai ha en poooolse!"
Jeg smiler hyggelig og spørr; "hvilken pølse da?"
Han "vanlig pooooosse"
Jeg: "Hva er vanlig? wiener? grill?"
Han: "vanliiiiii"
Jeg: jammen hvilken?
Han: en poooossse!!
Jeg: Hvilken vil du ha? En grill kanskje?
Han: En posssse!
Sånn holder vi på en liten stund til.. Så slår det meg.. mannen vil bare ha en pose!
"AAAHH.. en pose! Ja, selvfølgelig" *flau og påtrengende pølseselger*
Dagene kan være ganske hektiske, så jeg har en hel del masse innøvde fraser. Og plutselig kan jeg si "13 kroner tilbake" når en kunde kommer til kassa for å betale. Da har jeg gjerne tenkt på noe, også glipper det siste jeg sa til forrige kunde ut.
Så skal jeg prøve å forklare at jeg er i egne tanker, og da blir det bare masse stotrende ord og lyder, sånn at helhetsinntrykket blir enda bedre[8D]
Den nyligste var når en utenlandsk mann kom å handla en hel del ting, etter at jeg har bipa inn alt sier han "så vil jai ha en poooolse!"
Jeg smiler hyggelig og spørr; "hvilken pølse da?"
Han "vanlig pooooosse"
Jeg: "Hva er vanlig? wiener? grill?"
Han: "vanliiiiii"
Jeg: jammen hvilken?
Han: en poooossse!!
Jeg: Hvilken vil du ha? En grill kanskje?
Han: En posssse!
Sånn holder vi på en liten stund til.. Så slår det meg.. mannen vil bare ha en pose!
"AAAHH.. en pose! Ja, selvfølgelig" *flau og påtrengende pølseselger*
Dagene kan være ganske hektiske, så jeg har en hel del masse innøvde fraser. Og plutselig kan jeg si "13 kroner tilbake" når en kunde kommer til kassa for å betale. Da har jeg gjerne tenkt på noe, også glipper det siste jeg sa til forrige kunde ut.
Så skal jeg prøve å forklare at jeg er i egne tanker, og da blir det bare masse stotrende ord og lyder, sånn at helhetsinntrykket blir enda bedre[8D]