Morsomme kundeopplevelser *insp*

Jeg kunne sittet her en hel dag å skrevet[:D]

Men skal komme med et par ting som har klistret seg litt i mitt hode!

En gang ble en kunde så sint fordi det ikke var mer igjen av den type brød han ville ha så,jeg prøvde å være hyggelig å si at det her brødet er veldig godt...og smile... da begynte han å momle noe om den bedritene pnte automten vi hadde igangen og samenlignet,at det å kjøre over meg med bilen sin hadde vært bedre enn at jeg prøvde å komme med gode forslag!!![8|] jah... sa jeg slutter klokka ni så får du vente utenfor å se om du klarer å treffe meg da sa jeg og gikk....

En annen gang fikk jeg og ei annen jente kjeft så det holdt fordi vi selger sko lisser,når vi har sko krem....

En mann bæsjet på seg og ristet det ut av bukse beinet før han gikk videre å handlet[8|]

Tok en dame i å sleike i en smør pakke,hun skulle bare sjekke om smøret var salt[8|]

En gang falt jeg av stolen når jeg satt i kassa....gravid var jeg å,så litt av et syn,jeg måtte inn på kamere å se på opptaket etter en snill mann hjalp meg opp..... og vi alle hadde sluttet å le....

Her er mitt bidrag på Not Always Right:

http://notalwaysright.com/when-a-firewall-just-doesnt-cut-the-mustard/7129

ORIGINAL: *Meya*

Her er mitt bidrag på Not Always Right:

http://notalwaysright.com/when-a-firewall-just-doesnt-cut-the-mustard/7129

HAHAHA!!! Herreguuuud!! Utrolig bra!

ORIGINAL: Ninen D

vel, jobber med support på data i et stort itselskap, og det er ofte jeg får fra eldre menn at de skal snakke med en mann, for JEG kan da ikke noe om data..
Vel jeg kan langt mer enn dem, dette er ikke noe student callsenter som tar inn hva som helst akkurat, så hehe...
Hehe, jeg har også fått høre at de vil ha en mann...

Jeg jobbet i malingsbutikk før, og der kom det alltid eldre menn som vertfall IKKE skulle snakke meg om båtsmøring osv[:D]
Sjefen min var ganske stilig fyr (ikke pen, men kul), så husker jeg det kom inn en eldre mann, jeg gikk mot han "he hei!". Han gikk rett forbi meg uten å si noe og inn bort til sjefen min.
"Sku hatt noen tips om *etellerannetjegikkehuskerhvavar*..."
Sjefen min, som så jeg syns det var teit at han gikk rett forbi meg; "Åh! Nei da må du snakke med eksperten der borte!"

Hahaha, det syns jeg var dritkult gjort av han[:D]

ORIGINAL: Regan

vel, jobber med support på data i et stort itselskap, og det er ofte jeg får fra eldre menn at de skal snakke med en mann, for JEG kan da ikke noe om data..
Vel jeg kan langt mer enn dem, dette er ikke noe student callsenter som tar inn hva som helst akkurat, så hehe...
Hehe, jeg har også fått høre at de vil ha en mann...

Jeg jobbet i malingsbutikk før, og der kom det alltid eldre menn som vertfall IKKE skulle snakke meg om båtsmøring osv[:D]
Sjefen min var ganske stilig fyr (ikke pen, men kul), så husker jeg det kom inn en eldre mann, jeg gikk mot han "he hei!". Han gikk rett forbi meg uten å si noe og inn bort til sjefen min.
"Sku hatt noen tips om *etellerannetjegikkehuskerhvavar*..."
Sjefen min, som så jeg syns det var teit at han gikk rett forbi meg; "Åh! Nei da må du snakke med eksperten der borte!"

Hahaha, det syns jeg var dritkult gjort av han[:D]

Kjenner meg igjen her ja.. Jobbet i malingsbutikk selv, og de fleste av kundene sto å så i rundt meg for å lete etter noen andre og spørre om det var bare meg på jobb.. Desverre, det er nok bare meg her, HELT alene.. Ei JENTE.. tenkt det da..

ORIGINAL: Solo super

Jeg kunne sittet her en hel dag å skrevet[:D]

Men skal komme med et par ting som har klistret seg litt i mitt hode!

En gang ble en kunde så sint fordi det ikke var mer igjen av den type brød han ville ha så,jeg prøvde å være hyggelig å si at det her brødet er veldig godt...og smile... da begynte han å momle noe om den bedritene pnte automten vi hadde igangen og samenlignet,at det å kjøre over meg med bilen sin hadde vært bedre enn at jeg prøvde å komme med gode forslag!!![8|] jah... sa jeg slutter klokka ni så får du vente utenfor å se om du klarer å treffe meg da sa jeg og gikk....

En annen gang fikk jeg og ei annen jente kjeft så det holdt fordi vi selger sko lisser,når vi har sko krem....

En mann bæsjet på seg og ristet det ut av bukse beinet før han gikk videre å handlet[8|]

Tok en dame i å sleike i en smør pakke,hun skulle bare sjekke om smøret var salt[8|]

En gang falt jeg av stolen når jeg satt i kassa....gravid var jeg å,så litt av et syn,jeg måtte inn på kamere å se på opptaket etter en snill mann hjalp meg opp..... og vi alle hadde sluttet å le....

What?! Åh fy faen... jeg aner ikke hva jeg hadde gjort hvis jeg hadde sett det!

jeg må bare fortelle om hva WOOLFMOTHER fikk slengt i trynet en dag på gamlejobben vår av en kunde (voksen mann).

DU ER STYGG DU!!

Husker ikke helt hva saken gjaldt,men det var noe så lite at hun sa at ostepølsa ikke var helt varm ennå eller no...

Det begynner å bli noen år siden nå, men herregud... ler så jeg dauer ennå!!

Hadde en kollega jeg jobbet med på en bensinstasjon før som svarte da noen spurte om vi hadde hot dogs.. " no, but we have cold dogs :D

ORIGINAL: forvirretmor

Men uansett, jobbet nå en ettermiddag og en mann ringer inn og virkelig kjefter meg opp og ned og overalt. La oss kalle ham morten uvanlignavn.
Han jobbet i en legebedrift, som vi har ittjenestene til, og han var virkelig sur og kjip mot meg. Jeg var tolmodig en stund, men til slutt fikk jeg nok, han var direkte kjip, og jeg måtte ta igjen litt. Det endte med mange stygge ord, og jeg klarte å fikse problemet hans, men jeg tror ikke han likte meg helt når jeg satte ham på plass.

dagen etter skulle jeg til gynekologen, var en time jeg hadde hatt lenge og jeg tenkte ikke videre over dette... Jeg blir ropt inn til legen, en eldre herre som har jobbet som gynekolog lenge ser det ut til. Han rekker frem hånden og presenterer seg som "Morten uvanlignavn".
Jeg holdt peeeent kjeft om hvor jeg jobbet da ja.. Gud så flau jeg var, her sitter det en mann som jeg har skjelt ut fra topp til tå og titter meg inn i dåsa.. Hurra..

Jeg har sluttet å bruke legesenterene vi drifter til gynekologer og leger, rett og slett av denne grunnen..
Jobber du i Profdoc`?[8D]

hehe, nei i en annen bedrift.. [:D] Men skjønner at det er fler som ender i krangler med itfolk ja [8D]

Jeg er elektriker og mange eldre folk klarer ikke helt å godta dette.. Glemmer aldri en kunde som først når jeg ringte for å sjekke om han var hjemme sa; "Da må du si til HAN som skal komme at.. blablbla"..

Når jeg kom ut av bilen og ringte på døra hans var samtalen slik:

"Jaha.. sååå du er jente ja... Har du fagbrev?"

"Ja, det har jeg"

"Hmm..okei.. Har du jobba lenge, da??"

"Ja jeg har jobba i snart 6 år"

"oookeeei... Har du gått på skole også??"

Hehehehe, morsomt... Må også legge til at han var fornøyd når jeg dro hjem og hadde bevist han at jeg visste faktisk hva jeg gjorde, tross alt [8D]

ORIGINAL: ©Smartass D.A.W.G

ORIGINAL: Dalarama

en annen
han skulle veksle penger. og siden det er kiosk i butikk tok vi gebyr om det var mye som skulle veksles.. dette stod det lapper om ved alle kassene..
han kommer og skal veksle 2000kr i 20kroner.. jeg sier at han da må betale 100 kr i gebyr..
da klikka det totalt for han (MERK: jeg var gravid) så sier han DIN JÆVLA RASIST!!!!! da klikka det totalt for meg[8D] 
så jeg sa : JEG??? en JÆVLA rasist ? ikke kødd med meg.. HADDE JEG VÆRT EN JÆVLA RASIST, hadde jeg ikke vært gravid med en..
jeg gikk etter han, jeg var så sinna.. sjefen kom ned og sa jeg måtte roe meg litt, men skjønte meg da[:D][:D]
etter den dagen, gikk han aldri til kassa mi igjen, om det ikke var kø hos meg, gikk han heller dit det var kø[:D][:D][:D][:D] hehehe

Gravid med en hva..?[:-]

Stussa litt der jeg også...

Nå jobber ikke jeg i ett yrke som innehar kunder, men kan fortelle en kjempefestlig historie fra en gang jeg var ute og handlet til helga!

Sto i kassa på nærbutikken, ja, bor på ett knøttlite sted, så alle kjenner alle. Foran meg i køa står en mor med sin sønn på rundt 4 år, i nabokøa står en far med sin sønn, som tydeligvis går i bhg med førstnevnte barn. Gutten som står forran meg i køa sier HØYT til kameraten sin "Vettu ka mamma gjor i morrest? Ho smaka på tissn te pappa på badet!!!" [8D]
Hele butikken hørte dette, alle lo så de holdt på å dø, og mamman som tydeligvis hadde smakt på tissen til pappan ble så forferdet at hun KASTA fra seg varene og LØP ut av butikken, uten sønnen! [8D]

Har vel egentlig mange.. Og de klassiske; ti store plakater med feks. "ALT 30%" og folk ser de ikke / spør om hver bidige ting er på 30%. Eller de som sier at noen bruker en størrelse, og da jeg finner det frem så er det skikkelig FEIL for det ser ikke riktig ut og de tar to-tre størrelser større. Masse sånt.

Har også en kunde, ofte innom, som rett og slett juger om de andre ansatte; "jeg får lov av henne, hun gir meg det billigere, hadde hun vært her så hadde jeg fått lov" ol. Vet at dette ikke er sant for alle vi vet hvem hun er og ingen vil gi henne noe.

ORIGINAL: LilleS

Tja det er så mangen.. Hadde en kunde da jeg jobbet i matbutikk som kom med en frosen norvegiaost. Han lurte på om han kunne få bytte den[8|] Så sier jeg at neei, den er jo frosen..? (vi bytter ikke kjølevarer uansett da..) Da spør kunden om han kan tine den, og så komme tilbake og bytte da? Ehm, neei dessverre altså.

Hehe, nesten samme hendelse her. En kunde som kom og lurte på om han kunne få bytte en pizza.. Han hadde glemt den i bilen over natta og nå var den ødelagt.. [8D]

Den beste må være fra da jeg jobbet på callsenter for en bredbåndsleverandør. Vi hadde trøbbel med ip-telefonien en periode og kundene var jo selvsagt irritert.
En ringte inn, fra ip-telefonen, og løsningen på problemet skulle være å restarte ruteren.
Han; Ja, hvordan gjør jeg det da?
Jeg; du trekker ut strømkabelen, lar den være ute i noen sekunder og...
I andre enden; doot-doot-doot...
Dusten trakk ut kabelen mens han snakket med meg.

Han ringte opp igjen og snakket med en kollega, han var lynings!!!!

ORIGINAL: alice_

Nå jobber ikke jeg i ett yrke som innehar kunder, men kan fortelle en kjempefestlig historie fra en gang jeg var ute og handlet til helga!

Sto i kassa på nærbutikken, ja, bor på ett knøttlite sted, så alle kjenner alle. Foran meg i køa står en mor med sin sønn på rundt 4 år, i nabokøa står en far med sin sønn, som tydeligvis går i bhg med førstnevnte barn. Gutten som står forran meg i køa sier HØYT til kameraten sin "Vettu ka mamma gjor i morrest? Ho smaka på tissn te pappa på badet!!!" [8D]
Hele butikken hørte dette, alle lo så de holdt på å dø, og mamman som tydeligvis hadde smakt på tissen til pappan ble så forferdet at hun KASTA fra seg varene og LØP ut av butikken, uten sønnen! [8D]

Hahahaha!!! Jeg dør!!

Det særeste og merkliste er vel da jeg sto i godtedisken på en kino. Ei dame som gjerne ville bytte popcornet sitt fordi det var alt for salt, hun hadde klart kunstykket å spise opp hele bøtta med unntak av 4 harde korn før hun fant ut at det var for salt da! Også så sinna da, fordi jeg sa nei.. For en service! Og her skulle ikke hu kjøpe så mye som en melkerull igjen. Noensinne!!!

Hhahahahahahah, herreguuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuud så jææævlig flaut!

Jobbet på en matbutikk for maaaange år siden,der vi hadde en del utlendinger så det ble litt engelsk av og til[:)]
Så var det en ung gutt som kom til min venninen min sin kasse, han skulle ha røyk, så usikker på alder spørr hun: do you have leg?[:D][:D][:D][:D](har du bein), jeg holdt på å flire meg skakk der jeg satt og venninnen min skjønte fort hva hun hadde spurt om å ble knall rød. Jeg syntes det var kjempe morsomt, for gutten stod der som et spørsmålstegn[:D]

Back
Topp