Morsom greie

"Hei! Jeg har en stor del av de som har en del av det som er på vei hjem"

Haha det blei jo en rar setning i allefall! :p
 
Har tenkt den tanken selv, for jeg kan umulig være så dum? Hahaha! Men av de jeg har sett som har gjort det på fb, så er det kun android-brukere.
Håper det er grunnen, hvis ikke så er det noe galt med oss:p Hahaha!
Hehe vet ikke hvordan det funker på i Phone, men du må ha på ordliste på telefonen. På min kommer det da ordforslag når jeg skal skrive noe :)
 
Hehe vet ikke hvordan det funker på i Phone, men du må ha på ordliste på telefonen. På min kommer det da ordforslag når jeg skal skrive noe :)
Her er det ikke noe ordliste, ikke som jeg finner i allefall. Om man skriver feil så kommer det sånn opp i stedet:
ImageUploadedByBV Forum1425475161.443367.jpg
 
Her er det ikke noe ordliste, ikke som jeg finner i allefall. Om man skriver feil så kommer det sånn opp i stedet:
Vis vedlegget 106440
Du skal jo ikkje skriva melding uansett, du må åpna for å skriva et innlegg i denne tråden. Sånn ser da ut hos meg når eg QUOTE meldingen din(android)
Der ser du at ordforslag ligge på den svarta linjo. Så ska ein trykka 20 gonga på da ordet i midten ;)
 

Vedlegg

  • 1425479563128.jpg
    1425479563128.jpg
    80,2 KB · Visninger: 25
Du skal jo ikkje skriva melding uansett, du må åpna for å skriva et innlegg i denne tråden. Sånn ser da ut hos meg når eg QUOTE meldingen din(android)
Der ser du at ordforslag ligge på den svarta linjo. Så ska ein trykka 20 gonga på da ordet i midten ;)
Hehe, er det samme her inne. Gidder ikke å prøve noe mer nå, for det finnes ingen ordliste på denne telefonen what so ever:p
ImageUploadedByBV Forum1425481990.757329.jpg
 
Sol og varme. . . . . . . . . . . . . . . . .

Jaja, hadde vært noe :p
 
Ja det er en gutt som er en av de som inte är så att jag inte har någon som

Var min.
 
Må ta det på engelsk jeg også ser det ut for :p

The fact I can get it right away with the best of the day before I get a follow back
 
Ja det er vel ikke så mye . Det er jo helt klart at det er jo
 
Hei og takk for at du har det vært en del av de som har vært på jobb i dag
 
Hei og takk for at du har det vært en del med å få en liten en som har vært på
 
Back
Topp