Gå inn på tastaturer, legg til flere språk!Dette er de eneste valgene jeg har når det gjelder tastatur.
Vis vedlegget 106398
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gå inn på tastaturer, legg til flere språk!Dette er de eneste valgene jeg har når det gjelder tastatur.
Vis vedlegget 106398
Hehe vet ikke hvordan det funker på i Phone, men du må ha på ordliste på telefonen. På min kommer det da ordforslag når jeg skal skrive noeHar tenkt den tanken selv, for jeg kan umulig være så dum? Hahaha! Men av de jeg har sett som har gjort det på fb, så er det kun android-brukere.
Håper det er grunnen, hvis ikke så er det noe galt med oss Hahaha!
Funka ikke selvom jeg la til engelsk. Kom ikke opp de boksene med ord som på bildet...Gå inn på tastaturer, legg til flere språk!
Du skal jo ikkje skriva melding uansett, du må åpna for å skriva et innlegg i denne tråden. Sånn ser da ut hos meg når eg QUOTE meldingen din(android)Her er det ikke noe ordliste, ikke som jeg finner i allefall. Om man skriver feil så kommer det sånn opp i stedet:
Vis vedlegget 106440
Hehe, er det samme her inne. Gidder ikke å prøve noe mer nå, for det finnes ingen ordliste på denne telefonen what so everDu skal jo ikkje skriva melding uansett, du må åpna for å skriva et innlegg i denne tråden. Sånn ser da ut hos meg når eg QUOTE meldingen din(android)
Der ser du at ordforslag ligge på den svarta linjo. Så ska ein trykka 20 gonga på da ordet i midten
Vist du trykke på symbolet ved talla, så får du skifta til engelsk! Har kun ordliste på den!Her er det ikke noe ordliste, ikke som jeg finner i allefall. Om man skriver feil så kommer det sånn opp i stedet:
Vis vedlegget 106440
Åja, se der ja! Men så teit at det ikke blir på norsk dette herVist du trykke på symbolet ved talla, så får du skifta til engelsk! Har kun ordliste på den!
Jeg får det som lovemymiracle ikke til
Så, hvilken setning får du?