Morsom greie

FruJohnsen

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Oktoberskatter 2014
Marslykke 2016
Junispirene24❤️
c4ff9af947598063752224c834bb8709


Så, hvilken setning får du? :D
 
Haha, tror jeg er dum jeg, skjønner ikke hva jeg skal gjøre?!

Eller så er det vel for å se om folk prøver uten at det skjer noe:p
 
Hei og takk for at du har funne ut at det er jo ikke så mye som skjer på en
 
Haha, tror jeg er dum jeg, skjønner ikke hva jeg skal gjøre?!

Eller så er det vel for å se om folk prøver uten at det skjer noe:p

Trykk som om du skal svara, så kjeme da opp ordforslag der så pilo peike. Trykk der 20 gonga og publiser den merkelige setningen så kjeme :p
 
Trykk som om du skal svara, så kjeme da opp ordforslag der så pilo peike. Trykk der 20 gonga og publiser den merkelige setningen så kjeme :p
Skal jeg trykke på bildet? Har prøvd å trykke der det står The som pila peker på, men det eneste som skjer er at bildet blir zoomet. Eller skal jeg gå inn på en melding på telefonen? Står ikke noe The der i allefall.
Herregud så frustrerende, jeg skjønner ingenting!! *føler seg sykt dum*
 
ImageUploadedByBV Forum1425447259.443219.jpg
Sånn ser det ut hos meg i allefall, kommer ikke opp noen forslag med ord her....


Åååh, jeg får ikke sove pga dette bildet!!! Er det mulig å faktisk ikke forstå???
 
Er du en oversikt over hva som er på vei til jobb og det er jo ikke så mye plass :p
 
Jeg skjønner det heller ikke :p Kanskje det bare virker på Android? Jeg har iPhone...
Har tenkt den tanken selv, for jeg kan umulig være så dum? Hahaha! Men av de jeg har sett som har gjort det på fb, så er det kun android-brukere.
Håper det er grunnen, hvis ikke så er det noe galt med oss:p Hahaha!
 
Hei! Jeg har det bedre og bedre for hver da jeg var på vei til jobb og det er ingenting
 
The only thing that would have to go back and I don't think that I have a great way of

Det kom her på sida, bilde kom på mld!
;) ImageUploadedByBV Forum1425456968.552058.jpg
 
Skal jeg trykke på bildet? Har prøvd å trykke der det står The som pila peker på, men det eneste som skjer er at bildet blir zoomet. Eller skal jeg gå inn på en melding på telefonen? Står ikke noe The der i allefall.
Herregud så frustrerende, jeg skjønner ingenting!! *føler seg sykt dum*
Jeg skjønner det heller ikke :p Kanskje det bare virker på Android? Jeg har iPhone...
*fnis* Dere må ha på ordbok om det skal funke, dere er ikke dumme!
 
[ QUOTE = " tonjecathrine, post : " ] Jeg har ikke fått noe svar fra deg. Du

Det var min! :D *ler*
 
Vei hjem i morgen og se på den er det ok om det var en voksen person i morgen eller
 
Hvor setter jeg på den da??? Har lett overalt på denne telefonen *begynner å bli gammel* Haha!
Ha ha om du har iphone så vet jeg ikke, kan høres ut som om det er like greit at du kjører uten :D
 
Back
Topp