Men min tanke med det svaret der var også hvorfor norske kvinner gjør feil? Vi kan jo lese og blir godt informert. Enkelte mennesker velger å bare gjøre det de vil uavhengig hva det står på pakka eller hva man blir fortalt. Man kan ikke klandre produsentene for absolutt alt. Egentlig burde u land få rent vann og vannkoker med mme. Men det er nok vanskelig å få til da ikke alle organisasjoner er helt gode og noen får inn for lite penger. Jeg nekter å sende penger ut av landet før de gjør noe med barnefattigdommen her. Har sett sulta barn i Norge også.Og hva hjelper det om de skriver på språket til de som får den når de ikke an gang har råd til skole om mange er analfabeter.
De kan opplyse så mye de ønsker, men så lenge de går inn på sykehus å pusher MME som en vidunder medisin fremfor MM til kvinner som ikke har råd til det.
Ok, disse kvinnen spiser sjeldnere, og har dårligere melk, men da får ihvertfall babyen noe mat, og hva skal mor spise tenker du når alle pengene vil gå til MME?
Ja, den diskusjonen kommer opp med jevne mellomrom, og jeg håper den fortsetter å gjøre det frem til de skjerper seg.