Morkake på fremsiden.

Fruktplukker

:)
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
Har dere morkake på fremsiden eller baksiden? Sist hadde jeg det på baksiden, denne gangen er det på fremsiden. Syns det er litt "trist" at jeg ikke kommer til å kjenne like mye og like ofte liv denne gangen som sist. Tenker at det fort kan bli mange unødvendige bekymringer..
 
Hadde på fremsiden sist, pluss en liten lur jente som lå å sparket mot ryggen min hele tiden så kjente aldri noen ordentlige spark:-/
Spennede på hvordan det er denne gang, men kjenner allerede mer enn med hun så satser på at det er en annen plassering nå ;-)
 
Jeg hadde på baksiden i første svangerskap og på fremsiden i andre. Selv om det er 10år mellom svangerskapene og det derfor er litt vanskelig å sammenligne så synest jeg det var godt med liv og spark også med nr. 2. Denne gangen har jeg også morkaka fremme og har kjent lite liv til nå, 16+5. :)
Så fortvil ikke, du får nok kjenne rikelig med liv :)
 
Har foran denne gangen. Mener og huske at den lå bak på di to andre, så merker at jeg kunne tenkt meg å kjent mere liv alt nå 18+2. Men sånn er det nå bare:)
 
Fram her og kjenner lite :( 18 uker.
 
Har morkaken på fremsiden her også, kjenner veldig lite. Uke 19
 
Aner ikkemen har kjent liv tidliger i uke 17/18 ca.
Nå føler jeg det er bevegelse jeg kjenner. Men blir jo usikker.
Får vente et par uker til;)
 
Jeg vet ikke hvor min er. Hvordan vet dere det? Fikk dere vite det på tidlig ul? Men jeg hører en svoshe-lyd på høyre side med doppleren, kan drt kanskje være morkaken?
 
Jeg vet ikke hvor min er. Hvordan vet dere det? Fikk dere vite det på tidlig ul? Men jeg hører en svoshe-lyd på høyre side med doppleren, kan drt kanskje være morkaken?

Jeg fikk vite det på tidlig ul og oul :)
 
Vet ikke hvor den ligger, husker ikke fra første svangerskap heller :/ men kjenner nesten ikke noe bevegelser så begynner å lure :s er 16+2 og 2.gangs få føler jeg burde kjent mer..
 
Jeg vet ikke hvor min er. Hvordan vet dere det? Fikk dere vite det på tidlig ul? Men jeg hører en svoshe-lyd på høyre side med doppleren, kan drt kanskje være morkaken?

Fikk vite det på tidlig ultralyd.
 
Husker ikke hva de sa på OUL, tror hodet mitt var på en annen planet :eek: men, på skjemaet står det posterior, betyr det på baksiden?
 
Husker ikke hva de sa på OUL, tror hodet mitt var på en annen planet :eek: men, på skjemaet står det posterior, betyr det på baksiden?
På meg står det posterior, previa marginalis. Den er på baksiden og litt over fødekanalen. Så regner med posterior står for baksiden :p
 
Hadde på framsiden sist og har den der nå også. Kjente ikke tydelige spark før uke 20 ca, så regner med det skjer nå og. KJente veldige tydelige spark etterhvert da :)
 
Er på fremsiden høyt oppe, og jordmor på UL sa at det var bra. Jeg kjenner endel jeg, men det er kanskje fordi den ligger høyt oppe det da...? :p
 
Back
Topp