Holder med deg.Helt utroligEr egentlig rart vi har klart å bo sammen så lenge, han vil ha mest mulig dilldall, jeg vil ha så lite som mulig
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Holder med deg.Helt utroligEr egentlig rart vi har klart å bo sammen så lenge, han vil ha mest mulig dilldall, jeg vil ha så lite som mulig
![]()
Ha ha du er ond du S.Rutinert av degdå framstår du som snill, så når det er noko du har lyst på så har jo han fått såå mykje
![]()
Utspekulert trur eg det kalles altsåHa ha du er ond du S.![]()
Da var gullet lagt, bare 3 åringen igjen. Da er d fram med gotteriet og bruken og kose seg med " hvem kan slå Aamodt og kjus". . Hva skal dere se i kveld da?
Signerer. Pcen er minaner ikke hva som kommer på tv'n i dag jeg, blir nok litt for opptatt her inne til å følge med allikevell hehe
Signerer. Pcen er min
gubben kan få henge me tven.![]()
Klokt valgSignerer. Pcen er min
gubben kan få henge me tven.![]()
Har ikke tid til TV i kveldaner ikke hva som kommer på tv'n i dag jeg, blir nok litt for opptatt her inne til å følge med allikevell hehe
Nei heldigvis. Koser seg med tven han.Klokt valgSikker herlig for også. Har han ikke noe Playstation å spille eller noe?
![]()
Cute. Burde kanskje hatt en ny skravletråd.Jeg leser hele tiden Morgenkvalmen! Tror noen har blitt gravide igjen og igjen![]()
Cute. Burde kanskje hatt en ny skravletråd.