"Morgen kvalme"

Huff, det er helt grusomt å kjenne på kvalme store deler av dagen. Kjenner meg igjen!

Her er jeg konstant kvalm hele tiden med brekninger. Kvalm når jeg er sulten, kvalm når jeg lager mat og det samme når jeg spiser og etterpå. Det gir seg liksom ikke:yuck: svimla veldig her tidligere i dag, og måtte rett og slett sette meg ned!
Var ikke sånn med første:oops:
Høres ganske kjent ut. Brekker meg av alt og ingen ting Bynte å kaste opp da jeg vaska over bordet her, ble svimmel og ble kokende varm.
Var mye kvalm med første også, men ikke i nærheten av sånn!

Høres ganske kjent ut. Brekker meg av alt og ingen ting Bynte å kaste opp da jeg vaska over bordet her, ble svimmel og ble kokende varm.
Vi får krysse fingre og håpe at det ikke varer så altfor lenge:angelic:

Det er ikke noe godt.. håper du blir bedre snart !

I natt har det tatt helt av. Kastet opp for første gang i går kveld og ca. hver time gjennom natta. Orker ikke spise noe, og føler meg generelt helt ubrukelig. Skulle egentlig på en jobbreise i dag, det ble ikke noe for å si det sånn.

Arbeider med pasienter og har jobbet for å ikke kaste opp på de i 3 uker. Nå tok jeg legen sitt råd og kasta inn håndkleet. Var kvalm sist graviditet også, men ikke i nærheten av dette :arghh: sulten, men alt smaker vondt. Kvalm av å spise, kvalm av å ikke spise. En evig runddans :depressed:

Arbeider med pasienter og har jobbet for å ikke kaste opp på de i 3 uker. Nå tok jeg legen sitt råd og kasta inn håndkleet. Var kvalm sist graviditet også, men ikke i nærheten av dette :arghh: sulten, men alt smaker vondt. Kvalm av å spise, kvalm av å ikke spise. En evig runddans :depressed:
God bedring !

God bedring! Jeg har det på akkurat samme måten. Blir kvalm av absolutt alt, hele tiden. Håper det går over snart.

vil komme med et tips! Jeg er også kvalm hele dagen, og i går prøvde jeg noe jeg faktisk syns funka! Prøvde vann med sitron! Hadde sånn sitronsyre eller hva det er, og putta i vannet og drakk. Merkelig hvordan det dempa kvalmen etter 20 sekunder! Testa det i dag morges også. Var så innmari kvalm, drakk litt og det ble bedre! Så nå skal jeg ordne meg ei flaske med det og sippe igjennom dagen for å se om det holder kvalmen nogenlunde i sjakk

vil komme med et tips! Jeg er også kvalm hele dagen, og i går prøvde jeg noe jeg faktisk syns funka! Prøvde vann med sitron! Hadde sånn sitronsyre eller hva det er, og putta i vannet og drakk. Merkelig hvordan det dempa kvalmen etter 20 sekunder! Testa det i dag morges også. Var så innmari kvalm, drakk litt og det ble bedre! Så nå skal jeg ordne meg ei flaske med det og sippe igjennom dagen for å se om det holder kvalmen nogenlunde i sjakk
Det er så mye som fungerer for forskjellig

Mange av dere som tar kvalmestillende? Hva tar dere og var dere i kontakt med lege før dere startet på medikamenter? Legen min har tydligvis sluttet med e-konsultasjon og jeg har ikke time før 7/12 :arghh:

Mange av dere som tar kvalmestillende? Hva tar dere og var dere i kontakt med lege før dere startet på medikamenter? Legen min har tydligvis sluttet med e-konsultasjon og jeg har ikke time før 7/12 :arghh:
Jeg fikk annefalt postafen, men det funket lite til ingenting. Så det gadd jeg ikke. Så om si er postafen gravid trygg.
Prøv å få tak i en tidligere time, du skal ikke gå rundt å være kvalm heletiden det er ikke gøy.

Du kan prøve å tygge på ingenfær eller bruke sitron saft til å roe magen noe. Begge er trygg. Ikke ingefær shots, de skal du ikke bruke, det er for konsentrert.

Legen har ikke bare gått over til HelseNorge? Min hadde e konsultasjon via Pasientsky før og nå kun HelseNorge.

Jeg bruker Phenergan, tar de verste toppene. Er småkvalm/uggen stort sett hele dagen, men kaster ikke opp mer enn 1-2 ganger.

Legen har ikke bare gått over til HelseNorge? Min hadde e konsultasjon via Pasientsky før og nå kun HelseNorge.

Jeg bruker Phenergan, tar de verste toppene. Er småkvalm/uggen stort sett hele dagen, men kaster ikke opp mer enn 1-2 ganger.
Han har hatt det via helsenorge tidligere, men finner det ikke nå. Skal sjekke igjen på mandag - i tilfelle det er en bug

Han har hatt det via helsenorge tidligere, men finner det ikke nå. Skal sjekke igjen på mandag - i tilfelle det er en bug
De dagene fastlegen ikke er inne, pga vakt på helsestasjon og legevakt eller visitt på eldrehjem osv, så går det ikke an å sende melding på helsenorge :) prøv igjen på mandag:Heartred

Jeg tar kvalmestillende og gjort det i flere uker først postafren og nå exoneva- kaster enda opp men mindre enn før

Nå har kvalmen min virkelig kommet for fullt :depressed: Jeg har jo to barn fra før, men var aldri så dårlig med noen av dem :confused: Kvalm heeeele dagen! Lurer virkelig på om det er flere enn én der inne :hilarious:

Jeg er mest kvalm på kvelden faktisk.. og det eneste jeg føler hjelper er å spise potetgull.. hvis jeg skal spise en pose potetgull hver kveld fremover er jeg redd vekta går opp :schocked028 :laughing002

Jeg er mest kvalm på kvelden faktisk.. og det eneste jeg føler hjelper er å spise potetgull.. hvis jeg skal spise en pose potetgull hver kveld fremover er jeg redd vekta går opp :schocked028 :laughing002
Jeg er også definitivt mest kvalm om kvelden. Har bare lyst på pommes frittes :dance008

Back
Topp