"Morgen kvalme"

Har spydd i hele i går kveld/ tidlig natt, har tenkt det må være omgangssyke. Men så kom jeg på at jeg måtte vaske mye bløt ekkel hundebæsj av skoen til min datter i går, kanskje fikk jeg noe smitte i meg :depressed:
Aiiii,at ikke folk bare plukker opp hundebæsjen! :nailbiting: Har hund selv, og tenker alltid på små barn:spitoutdummy::smiley-angry017

Aiiii,at ikke folk bare plukker opp hundebæsjen! :nailbiting: Har hund selv, og tenker alltid på små barn:spitoutdummy::smiley-angry017
Enig! Det var skikkelilg ekkelt :depressed: Hadde henne på skuldrene med skoene på hver side av nesen, holdt på å spy på narvesen, trodde det bare luktet dårlig der inne, helt til jeg fant ut av hva som var under skoene (hun hadde løpt rundt i løvet rett før).

Enig! Det var skikkelilg ekkelt :depressed: Hadde henne på skuldrene med skoene på hver side av nesen, holdt på å spy på narvesen, trodde det bare luktet dårlig der inne, helt til jeg fant ut av hva som var under skoene (hun hadde løpt rundt i løvet rett før).
Huff :nailbiting: :smiley-angry017

Ikke vært kvalm de siste to dagene - men nå kom det.. ikke vært så stresset siden brystene, trøttheten og nese har vært tydelige symptomer uansett, så nå savner jeg den midlertidig gleden jeg hadde uten å brekke meg :depressed:

Lurt!! Det skal jeg kjøpe meg etterpå, alt skal være prøvd :excited001 fått B6 og postafen av legen, men kan ikke ta postafen før jeg kommer hjem fra jobb pga rød trekant :happy090
Ja, jeg kjøpte det i går.. Har brukt det tidligere, når jeg har slitt med kvalme, men har klart å rote bort de jeg hadde fra før..

I går var jeg sååå stressa på om lille hadde det bra, siden jeg ikke var kvalm. Nå er jeg kvalm igjen, og er sur for at jeg ikke nøt gårsdagen :laughing002

Er kvalm annenhver dag for tiden tydeligvis... Kanskje lille går i dvale annenhver dag??

Lurt!! Det skal jeg kjøpe meg etterpå, alt skal være prøvd :excited001 fått B6 og postafen av legen, men kan ikke ta postafen før jeg kommer hjem fra jobb pga rød trekant :happy090
Seabands fungerer ikke på meg (tror jeg). Men koster ikke så mye, så er verdt et forsøk!

Vet du hvorfor han ikke ville gi deg Afipran? er det jeg har fått forskrevet..
Fikk ikke afirpan fordi det står at det ikke skal brukes mot slutten av svangerskapet.. han lurte på hva som satte grensen på når slutten av svangerskapet var og ville derfor ikke risikere noe med å gi meg det.. teit , for de første 12 ukene er jo ikke "slutten av svangerskapet" . Men , men .. jeg hadde ikke vært redd for å ta de nå :)

Er det noen som har tips mot brekninger?
Jeg har ikke vært så voldsomt kvalm og kastet opp mye i mine to forrige svangerskap, men slet med ekstrem brekningsrefleks slik at tannpuss ble vanskelig. Hadde selvfølgelig veldig sensitiv luktesans, så vurderer neseklype dersom det blir like ille denne gangen.

Fikk ikke afirpan fordi det står at det ikke skal brukes mot slutten av svangerskapet.. han lurte på hva som satte grensen på når slutten av svangerskapet var og ville derfor ikke risikere noe med å gi meg det.. teit , for de første 12 ukene er jo ikke "slutten av svangerskapet" . Men , men .. jeg hadde ikke vært redd for å ta de nå :)
Jeg har fått Afipran og det tar virkelig toppen av kvalmen. Synd legen din ikke skrev det ut!

Her har morgenkvalmen gått over til hele dagen-kvalme... har hatt fri i dag og brukt det meste av dagen på avslapping, men likevel myyye kvalme, brekninger og 1 runder med oppkast. I morgen kaster jeg inn håndklet og melder meg syk hvertfall i morgen kveld

Her har morgenkvalmen gått over til hele dagen-kvalme... har hatt fri i dag og brukt det meste av dagen på avslapping, men likevel myyye kvalme, brekninger og 1 runder med oppkast. I morgen kaster jeg inn håndklet og melder meg syk hvertfall i morgen kveld
Huff, det er helt grusomt å kjenne på kvalme store deler av dagen. Kjenner meg igjen!

Her er jeg konstant kvalm hele tiden med brekninger. Kvalm når jeg er sulten, kvalm når jeg lager mat og det samme når jeg spiser og etterpå. Det gir seg liksom ikke:yuck: svimla veldig her tidligere i dag, og måtte rett og slett sette meg ned!
Var ikke sånn med første:oops:

Back
Topp