Monday morning

Vi har vært på ikea. Fått kjøpt sirkustelt til ungene. Som står på rommet til w. Mina sitt rom er så lite. Kjøpt gulvteppe,nye madrasser til begge. Et nytt bilde. Litt leker. Og masse lys og ting som jeg likwe ;-) Slik ble rommet hans...
Mina sitt rom,er nesten som et lite bøttekott,så når hun sover gjennom natten,så skal de ha rom sammen.. Ta over vårt rom :)

Sent from my GT-I9300
Så koselig det så ut! :D
JEg tror unger har mye godt ut av å dele rom :D
Det blir slik her også, når Lillebror en gang sover bedre.
Vi bytter rom med T i fjor, slik at han fikk det største med planen om å ha det som søskenrom =)
 
Nok en dag forsvant i turbofart!
Hermine fikk idag spise brødskive til kvelds, bare to timer etter middag mem hum dytta ned 1/2 polarbrød så da var hun vel sulten;) 120ml mme etterpå og slokna på 5 minutter før kl 19 :D
...man blir tydelig sulten av å øve seg på å stå og gå :):cool: Hun har bare stått uten støtte i to dager, men prøvde seg idag på to skritt :D armene i været mens hun sier "åå, ååå" :p
Vis vedlegget 32278

*Surfer mobilt*

Hun er så flink og tøff :D hehe også så morsomt for dere alle :)
Liana klarte å klatre opp i sofan idag:eek: ved å holde seg fast i pappan.. haha.. håper ikke hun husker at hun klarte det :p

★Sender fra pipe-gjøken★
 
hehe, høres kjent ut, jeg sendte mannen ut og fikk bytta noe tilbake i 56 :p

Hehe ja kansje ikke så dumt av og til.. når Emira ble født, så hadde jeg nesten bare 56, men det ble så stort på hun, så jeg ønsket meg av alle som spurte, klær i str 50! Men fikk 62 og 68 forde:p

★Sender fra pipe-gjøken★
 
men samtidig vet jeg jo at bhg er liiivredd for noro-vius, så de var nok litt redde for at hun skulle kaste opp mer selv uten feber ;) :p

Ja er nok noe med det..men siden vi ikk3 hadde mulighet til å hente hun med engang, og alle andre var på jobb, så syns jeg de kunne sett ann litt.. for syns ikke at det er riktig at andre enn oss må droppe jobb:confused:

★Sender fra pipe-gjøken★
 
Men du har vel vært mye alene om dette å da? Og ja, de får jo veldig mye glede av hverandre når dem kommer i den alderen dine er i nå, og utover:D
Nå tror og håper jeg at det ikke vil bli såå stor forskjell å gå fra 2 til 3..for jeg syns faktisk det var mer slitsomt å gå fra ingen barn, til ett, enn fra 1 til 2 :) men så er det jo ca 3 år i mellom Emira og Liana da:p

★Sender fra pipe-gjøken★
Ja.. Har det. Og da er det klart en blir mer sliten hehe :)
Ja enig. Tøft med den første. Man skjønner ikke hvor slitsomt det kan bli. Men,det avhenger mye av barnet også. Wael spiste ca hver time hele døgnet og sov lite... Var utslitt,enda mannen min var med oss. Hehe.. Og jeg må ærlig innrømme at jeg tenkte : "hva i alle dager er det vi har gjort!" Hehe....mmen,nå er det jo bare kooos. Han har blitt så søt og rolig i de siste 2 mnd. Sitter på iPaden,med spill og pusler osv. Vi ler og har det gøy... Jeg syntes bare spedbarnstiden var utrolig mye tøffere med nr 1 :)


Sent from my iPad using BV Forum mobile app
 
Ja.. Har det. Og da er det klart en blir mer sliten hehe :)
Ja enig. Tøft med den første. Man skjønner ikke hvor slitsomt det kan bli. Men,det avhenger mye av barnet også. Wael spiste ca hver time hele døgnet og sov lite... Var utslitt,enda mannen min var med oss. Hehe.. Og jeg må ærlig innrømme at jeg tenkte : "hva i alle dager er det vi har gjort!" Hehe....mmen,nå er det jo bare kooos. Han har blitt så søt og rolig i de siste 2 mnd. Sitter på iPaden,med spill og pusler osv. Vi ler og har det gøy... Jeg syntes bare spedbarnstiden var utrolig mye tøffere med nr 1 :)


Sent from my iPad using BV Forum mobile app

hahaha, du, det tenkte jeg også da Hermine var nyfødt :p ;) Helt vilt hvor sjokka man blir av å få det første barnet, og ikke minst hvor totalt uforberedt man er på hvor slitsomt det er med lite søvn og mye aktivitet heeele tida :eek: Går seg heldigvis til etterhvert som man blir vandt til ikke å sove :p
 
hahaha, du, det tenkte jeg også da Hermine var nyfødt :p ;) Helt vilt hvor sjokka man blir av å få det første barnet, og ikke minst hvor totalt uforberedt man er på hvor slitsomt det er med lite søvn og mye aktivitet heeele tida :eek: Går seg heldigvis til etterhvert som man blir vandt til ikke å sove :p
Hehe,godt å høre at flere tenkte slik også :) man elsker barnetnsitt så utroligmhøyt,men når det på natt nr 14 ikke er noe bedre,ønsker man ofte ungen en viss plass. I hvertfall jeg... Som blir et monster uten lite søvn,ikke tid til å spise,dusje osv hehe.


Sent from my iPad using BV Forum mobile app
 
Ja.. Har det. Og da er det klart en blir mer sliten hehe :)
Ja enig. Tøft med den første. Man skjønner ikke hvor slitsomt det kan bli. Men,det avhenger mye av barnet også. Wael spiste ca hver time hele døgnet og sov lite... Var utslitt,enda mannen min var med oss. Hehe.. Og jeg må ærlig innrømme at jeg tenkte : "hva i alle dager er det vi har gjort!" Hehe....mmen,nå er det jo bare kooos. Han har blitt så søt og rolig i de siste 2 mnd. Sitter på iPaden,med spill og pusler osv. Vi ler og har det gøy... Jeg syntes bare spedbarnstiden var utrolig mye tøffere med nr 1 :)


Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Såå enig! Er forskjell på barna og det hjelper ikke såå mye å ha mannen hjemme når man er matmaskinen til babyen!:p
Emira var veldig selskapsyk (er det enda), og ville bare sove på fanget, og da spesielt om natten..vi bodde langt unna noe som helst familie og samboer jobba mye, så la seg tidlig om kveldene..så jeg sto ganske alene om dette! Var totalt utslitt de første 2 månedene:confused: og kunne til tider ha samme spørsmål som deg;):p "hva i all verden har vi gjort?!":p
men Liana har vært en helt annen baby:rolleyes::D så har bestilt en sånn baby igjen :p heheh..

Er jo så kos med de når de blir større ja! Når de lærer mer språk, rolige leker som pusle og lignende:D og når man kan sitte å prate med dem uten å få svar som "dadadadada" :p hahaha.. selvom 1 års alderen er en herlig tid også!:D

★Sender fra pipe-gjøken★
 
Hehe,godt å høre at flere tenkte slik også :) man elsker barnetnsitt så utroligmhøyt,men når det på natt nr 14 ikke er noe bedre,ønsker man ofte ungen en viss plass. I hvertfall jeg... Som blir et monster uten lite søvn,ikke tid til å spise,dusje osv hehe.


Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Signerer den! Hehe.. er nok veldig normalt! For er jo en stor omvending å bli foreldre for første gang...

★Sender fra pipe-gjøken★
 
Signerer den! Hehe.. er nok veldig normalt! For er jo en stor omvending å bli foreldre for første gang...

★Sender fra pipe-gjøken★
Var det "greiere" å få nr.2 syns du?:)
Da er man i det minste litt kjent med hva jobben går ut på, og for min del føler jeg at jeg har et triks eller to i ermet til neste gang.
Vi tuller med at vi ikke kan få flere barn nettopp fordi Jenny er ei såååå grei jente (har ikke hatt mange søvnløse netter og anna trøbbel med henne), så nestemann kan umulig bli like bra. :p
 
Hehe,godt å høre at flere tenkte slik også :) man elsker barnetnsitt så utroligmhøyt,men når det på natt nr 14 ikke er noe bedre,ønsker man ofte ungen en viss plass. I hvertfall jeg... Som blir et monster uten lite søvn,ikke tid til å spise,dusje osv hehe.


Sent from my iPad using BV Forum mobile app
jeg ønska henne inn i magen igjen stort sett hver dag de fire første ukene :eek: Men så ble jeg vandt til opplegget ;) :p
 
Var det "greiere" å få nr.2 syns du?:)
Da er man i det minste litt kjent med hva jobben går ut på, og for min del føler jeg at jeg har et triks eller to i ermet til neste gang.
Vi tuller med at vi ikke kan få flere barn nettopp fordi Jenny er ei såååå grei jente (har ikke hatt mange søvnløse netter og anna trøbbel med henne), så nestemann kan umulig bli like bra. :p

Hehe ja hos oss har det vært mye greiere :D omvendinga ble lissom ikke så stor som jeg hadde sett for meg..og var forberedt på masse våken-netter og stress med 2 barn + at den ene ville jo være nyfødt..men nei altså, har gått strålende! Er som du sier, man har vært borti det å ha barn, og man føler seg så mye tryggere på omtrent alt, og det har nok mye å si;)

Hehe skjønner tankegangen din det altså! Emira skulle jo bare sove på fanget mitt hele natta, ellers våkna hun etter en halv time:confused: men Liana sov i 5-6 timer i strekk på natta fra første dag:eek::D og har faktisk ALDRI trengt å ha hun i vår seng;) så har nok mye med barnet å gjøre også..men man er uansett mye tryggere på seg selv med nr 2;)

★Sender fra pipe-gjøken★
 
Mannen min jobber i forsvaret, så det hender han ar på øvelse, kurs eller liknende.
Akkurat nå har han daghavendevakt i leieren, og den går i ett døgn.
Men etter endt arbeidstid i morgen har han nesten to uker ferie :D

For en spennende jobb han har:D
Herlig med velfortjent ferie:)
 
Back
Topp