Modningstegn

Bittelitt kynnere her (førstegangs), men veldig løs i magen. Har hatt motsatt problem mesteparten av svangerskapet. Noen som var lenge løs i magen før fødsel, eller er det et tegn på at noe skjer snart? 38+5 i dag.
 
Ja, kan man få det av en gang? Er ikke satt opp før om 9 dager igjen på vekstkontroll.
Burde jeg se om private har ledig? :bored:
Aner ikke.. men det skal jo bidra til modning. Når du hadde murringer natten som var betyr vel det at kroppen har begynt litt selv også. Jeg har tatt tre ganger med en uke mellom hver gang. Merket kroppen satte i gang modning etter første gang.
 
Ja, kan man få det av en gang? Er ikke satt opp før om 9 dager igjen på vekstkontroll.
Burde jeg se om private har ledig? :bored:
Aner ikke.. men det skal jo bidra til modning. Når du hadde murringer natten som var betyr vel det at kroppen har begynt litt selv også
 
Bittelitt kynnere her (førstegangs), men veldig løs i magen. Har hatt motsatt problem mesteparten av svangerskapet. Noen som var lenge løs i magen før fødsel, eller er det et tegn på at noe skjer snart? 38+5 i dag.
Hatt både og erfaring med det. Med nr 1 var jeg løs i magen sammen dag og vannet gikk når keg la meg på kvelden. Med nr 2 var jeg løs i magen i et par dager før… tror begge deler er vanlig.
 
Bittelitt kynnere her (førstegangs), men veldig løs i magen. Har hatt motsatt problem mesteparten av svangerskapet. Noen som var lenge løs i magen før fødsel, eller er det et tegn på at noe skjer snart? 38+5 i dag.

Var løs i magen og var på do sikkert 15 ganger fredag til søndag, sist gang. Riene begynte natt til mandag og fødte mandag kveld :happy: Mye mulig det er et godt tegn!
 
Det et sant Men man hører jo og leser de som kan gå slik lenge så da mister man litt motivasjon Mer nervøs på at dette kan gå kjapt når det settes i gang pga åpningen som er allerede
Ja, skjønner godt at du tenker det. Du får være kjapp med å ringe inn når du merker rier. Bor du langt fra sykehuset?
 
Her har kynnerne tatt seg skikkelig opp de siste par dagene og i natt har jeg våkna to ganger av kynnere som er så vonde at jeg må sitte på sengekanten og fokusere på å puste. Tror ikke det er rier enda, for det er bare knallhardt og konstant vondt øverst i magen under costalbuen, det er liksom ikke takvis. Varer typ 5 minutter før det gradvis slipper taket. Spent på de neste dagene! Håper bare jeg rekker sommerfesten på jobb i morra Hadde egentlig vært helt perfekt om mini kunne komt natt til torsdag. Siden det er himmelsprett på torsdag har mannen fri både tors og fre pga inneklemt dag, og da trenger han ikke ta ut 2-ukersen før på mandag og får nesten tre uker hjemme med oss! Men det er vel for mye forlangt å forvente det
 
Her har kynnerne tatt seg skikkelig opp de siste par dagene og i natt har jeg våkna to ganger av kynnere som er så vonde at jeg må sitte på sengekanten og fokusere på å puste. Tror ikke det er rier enda, for det er bare knallhardt og konstant vondt øverst i magen under costalbuen, det er liksom ikke takvis. Varer typ 5 minutter før det gradvis slipper taket. Spent på de neste dagene! Håper bare jeg rekker sommerfesten på jobb i morra Hadde egentlig vært helt perfekt om mini kunne komt natt til torsdag. Siden det er himmelsprett på torsdag har mannen fri både tors og fre pga inneklemt dag, og da trenger han ikke ta ut 2-ukersen før på mandag og får nesten tre uker hjemme med oss! Men det er vel for mye forlangt å forvente det
Spennende! Hadde jo vært perfekt ja :)Vi har " mistet" flere dager pga indusert de andre gangene, så skjønner deg i tankegangen Håper det tar seg opp skikkelig onsdag ettermiddag
 
Spennende! Hadde jo vært perfekt ja :)Vi har " mistet" flere dager pga indusert de andre gangene, så skjønner deg i tankegangen Håper det tar seg opp skikkelig onsdag ettermiddag
Krysser fingrene for det! Skal igangsettes pga sv.dia neste uke (fått forespeila innleggelse søndag ettermiddag hvis det er kapasitet til det), men da «mister» vi flere dager som du sier.

Samtidig driver vi og totalrenoverer badet og jeg har lagt inn bestilling om at do og dusj og helst nok innredning til at vi har plass til stellematte og -saker skal være på plass før fødsel, så siden vi ikke har fått kobla hverken vann eller avløp enda, tror jeg mannen i huset setter pris på om mini holder seg der hen er til igangsetting :hilarious:
 
Vært på do to ganger allerede idag.. tar alle tegn som positivt, men føler virkelig på at tredjemann er en luring ordtaket nå. Føler kroppen prøver å komme i gang… men så stopper det opp
 
Vært på do to ganger allerede idag.. tar alle tegn som positivt, men føler virkelig på at tredjemann er en luring ordtaket nå. Føler kroppen prøver å komme i gang… men så stopper det opp
Hatt noen skikkelige tak den siste timen, ca 10-15 min mellom. Var på do og der var det friskt blod blandet med slim. Føler det trykker nedover og at jeg på på do, uten at det kommer noe:nailbiting:
 
Hatt noen skikkelige tak den siste timen, ca 10-15 min mellom. Var på do og der var det friskt blod blandet med slim. Føler det trykker nedover og at jeg på på do, uten at det kommer noe:nailbiting:

Åh, så spennende!! Mulig natten ender med å bli produktiv for deg?? :cat:
 
Hatt noen skikkelige tak den siste timen, ca 10-15 min mellom. Var på do og der var det friskt blod blandet med slim. Føler det trykker nedover og at jeg på på do, uten at det kommer noe:nailbiting:
Høres ut som det er slimpropp som løsner seg, husker det fra forrige fødsel. Nå er det ikke lenge til det skjer noe altså lykke til :)
 
Høres ut som det er slimpropp som løsner seg, husker det fra forrige fødsel. Nå er det ikke lenge til det skjer noe altså lykke til:)
Slimproppen kom forrige mandag og har siden komt i flere omganger. Det var mer friskt blod denne gangen, tydelig forskjellig fra slimproppen. Takk:D
 
Back
Topp