Modningstegn

Venter du også tvillinger?
Ja max 3 uker igjen, men er liksom satt opp på time 7 juni, når jeg er 36+0 men usikker på om jeg blir satt i gang da, eller hva jeg skal på den timen. Får spørre om de vet når jeg skal på neste kontroll.

For bank i bordet, de skal holde seg inne til dess!
Nei, venter bare en :) lykke lykke til videre:)
 
Har hatt litt mensmurringer den siste uka, og litt råmelk. Ikke så mye annet som skjer her enda :happy:
 
Hadde en periode med tunge kynnere etter en lang tur med familien i dag. Ellers ingen tegn:)
 
Dårlig matlyst, småkvalm, mensmurringer og veldig nedpress. Føler jeg kjenner underlivet hovne opp:rolleyes:
Gode tegn det der!! Dog slitsomt med dårlig matlyst og kvalme. Alle sier man skal spise seg godt opp før fødsel, men sist orket jeg bare litt havregryn, frukt og veldig lett mat hele helgen før fødsel satt igang natt til mandag. Var allerede litt tynnslitt før et helt døgn uten matinntak liksom :meh: Nå er det hvertfall sommer og masse god frukt i butikkene, så kanskje det blir lettere denne gangen å finne noe som frister i litt større mengder:angelic:
 
Vet ikke om det er direkte tegn, men mye luft i magen og løsere i magen enn jeg har vært i tillegg til litt mensmurringer av og på :) 30 dager til termin, men begynner å bli rimelig klar for å møte vesla i magen. Selv om jeg er veldig spent på fødsel og alt det som kommer etterpå. Er våres første :Heartred
 
Vært kvalm og intens mensmurring hele dagen. Tarmen tømmer seg hver gang jeg spiser.. lurer på om det er begynnende rier da det plutselig i kveld er veldig godt tak i de, de varierer både i styrke og lengde. Meeen, sagt det før. Kroppen gir så mange tegn denne gang at jeg blir ikke kloko_O
Føler virkelig på det alle har sagt om at nr 3 er en luring stemmer litt FOR godt:oops:
 
Vært kvalm og intens mensmurring hele dagen. Tarmen tømmer seg hver gang jeg spiser.. lurer på om det er begynnende rier da det plutselig i kveld er veldig godt tak i de, de varierer både i styrke og lengde. Meeen, sagt det før. Kroppen gir så mange tegn denne gang at jeg blir ikke kloko_O
Føler virkelig på det alle har sagt om at nr 3 er en luring stemmer litt FOR godt:oops:
Enig med deg!
Vet ikke om jeg kjenner for godt etter eller hva det går i, men tenker til stadighet «nå kjør vi» og så våkner jeg uten baby neste dag og :p
Dog ganske sikker på at slimproppen har gått i dag da, så da skjer det i hvert fall noooooe, selv om det kan ta ukesvis enda :p
 
Gått med modnigsrier/maserier hele dagen. Håper på at i natt er natten ting begynner å skje :p

Blir like skuffet hver morgning når jeg våkner og innser det ikke ble noe fødsel i natt heller :rolleyes:
 
Her er magen blitt løsere, slimproppen kommer litt og litt. Kynnere/modningsrier? kan komme av en liten bevegelse og holde på i flere timer spesielt på kvelden. Får ofte stikkinger nedover, søvnmønsteret mitt har endret seg dei siste dagene (dårligere og mindre søvn) og lekker mer tykk gul "melk" enn tidligere.

Håper det er noe på gang snart av seg selv eller at det i det minste modnes.
Men ho i magen er nok en luring så kommer nok ikke til å skje noe før mormoren reiser hjem på søndag, det blir for praktisk i forhold til storebror :hilarious:
 
Jeg hadde også tydelige murringer/tak i går kveld. Tok tiden på dem, og de kom ganske jevnlig med ca. 10 minutters mellomrom. Men har ikke skjedd noe som helst ila natten. Heldigvis - jeg er ikke helt klar. Dette var en påminner på at nå MÅ vi faktisk finne fram babyklær, seng, bilsete, kjøpe kommode, pakke fødebag osv. Fælt hvordan man utsetter alt med nummer to :hilarious:
 
Blir gal av å vente :rolleyes: Er helt modent og går med 4 cm åpning, men ingen ting skjer. Har masse kynnere. Til å med sex hjelper jo ikke, får bare kraftigere tak bak i korsrygg tiden etter sex, men ikke noe mer. 6 dager igjen til termin
 
Jeg hadde også tydelige murringer/tak i går kveld. Tok tiden på dem, og de kom ganske jevnlig med ca. 10 minutters mellomrom. Men har ikke skjedd noe som helst ila natten. Heldigvis - jeg er ikke helt klar. Dette var en påminner på at nå MÅ vi faktisk finne fram babyklær, seng, bilsete, kjøpe kommode, pakke fødebag osv. Fælt hvordan man utsetter alt med nummer to :hilarious:
Blir enda verre med nr 3 :rolleyes: :p Jeg måtte også ha en slik natt før jeg fikk orden på ting her hjemme
 
Enig med deg!
Vet ikke om jeg kjenner for godt etter eller hva det går i, men tenker til stadighet «nå kjør vi» og så våkner jeg uten baby neste dag og :p
Dog ganske sikker på at slimproppen har gått i dag da, så da skjer det i hvert fall noooooe, selv om det kan ta ukesvis enda :p
Godt å høre vi er flere… prøver jo å ikke kjenne for godt etter heller, men vanskelig når kroppen gir så mange tegn og lengter etter baby❤️
Høres ut som et godt tegn med slimproppen da! Håper kroppen din setter litt fart:)
 
Blir enda verre med nr 3 :rolleyes: :p Jeg måtte også ha en slik natt før jeg fikk orden på ting her hjemme

Haha ikke sant! Blir garantert bare verre og verre :hilarious: Enda hun kom nesten tre uker før termin sist.
 
Back
Topp