Modningstegn!

38+1 og har hatt så voldsomme murringer og kynnere både i mage og korsrygg de siste 5 dagene.. Herlighet det slår meg helt ut! Tenker nesten hver dag "nå skjer det" men nei.. Er også blitt så veldig sulten, føler jeg hamstrer for vinteren :hilarious:
 
Føler hver dag at NÅ er ikke fødselen langt unna, kanskje allerede samme natt?? Har masse vonde kynnere, stikninger i underlivet, hodet er festet og magen synker litt hver dag. Svetter som en gris flere ganger om natten og får noen krampetak som jeg tenker bare MÅ være starten på rier. Men det bygger ikke seg opp:smug: Slik har det vært i 2 uker med økende styrke. Tarmen sørger for å tømme seg godt to ganger for dag...
Slimproppen har gått for leeenge siden:angelic: Er ellers så frisk og rask som jeg ikke har vært sia februar. Vasker og baker, klarer å gå tur, myye energi!

Håper det ikke er så lenge igjen, men har skjønt at modningstegn ikke trenger å gjøre noen forskjell for om det blir overtid :wtf:xsmile9
 
Ikke akkurat modningstegn. Men håper dette setter i gang noe greier. Er så sliten nå. Sover så dårlig og bekkenet samt kynnere sliter meg ut.
At eg er ganske klar for at han skal komme ut nå. Selv om eg prøver kose meg med en hver bevegelse han gir fra seg.
Er bare 37+1 enda.
 

Vedlegg

  • image.jpg
    image.jpg
    35,9 KB · Visninger: 29
Tar ingenting for god fisk og prøver å ignorere alle tegn :joyful: Hadde kynnere, maserier, voldsomt nedpress og slimproppen gikk forrige gang, men ble satt i gang 12 dager etter termin. De sa faktisk at jeg var svært lite moden til å være andregangs da jeg ble satt i gang, så her tar jeg bare en gang om dagen :p Er bare 36+3 også, så kan fort gå 4-5-6 uker til
 
Ikke akkurat modningstegn. Men håper dette setter i gang noe greier. Er så sliten nå. Sover så dårlig og bekkenet samt kynnere sliter meg ut.
At eg er ganske klar for at han skal komme ut nå. Selv om eg prøver kose meg med en hver bevegelse han gir fra seg.
Er bare 37+1 enda.
Hvor kjøpte du den? Jeg har ikke funnet den noe sted
 
Noen som har opplevd være kvalm og uggen før fødselen startet? Våknet opp med skikkelig kvalme, magen er ganske ustabil. Men ikke uvanlig til å være meg. Ikke kastet opp enda.. ingen i familien eller rundt oss har omgangssyke
 
Mye mensmurringer, uvel og dårlig matlyst. Håper det er tegn på at det nærmer seg:angelic:
 
Mye murringer, lynnedslag, press helt nedi skambeinet, myyye utflod, ekstrem matlyst.. håper det hjelper for noe. Nå må han gjerne komme!
 
Mye mensmurringer, uvel og dårlig matlyst. Håper det er tegn på at det nærmer seg:angelic:

Dårlig matlyst her også. Er ingenting som frister, og blir fort mett. Har også vært litt kvalm i det siste, men kanskje fordi jeg ikke spiser nok :depressed:
 
Her murrer det en del, stikker en del, mye kynnere som er ganske ubehagelige. Og nå har litt av slimproppen begynt å komme men, gjorde det med forrige gutt også, i 2-3 uker, så tar ingenting som tegn på nært forestående fødsel. Men er lov å håpe at det skjer noe snart :p
 
Mageknip som trykker i ryggen også.. enten tegn på fødsel, eller at jeg må på do igjen:hilarious: morsomt med alt som skal analyseres sånn på slutten!
Men ikke like vond i skambeinet lenger da!:) kan det bety at mini har lagt seg lenger ned og stabilisert litt i bekkenet?
 
Slimproppen gikk i natt, våknet kl 06 og gikk på do. Gikk og la meg men sto fort opp igjen for eg måtte spy. Føles og ut som eg må gjøre nr 2 på do men får det ikke til. Masse kynnere. Trøtt og sliten.
Har termin idag så håper virkelig han kommer ut snart :Heartblue
 
Prøver ikke kjenne for mye etter, men så klart gjør jeg jo det allikevel nå som det nærmer seg slutten. -litt kynnere, ikke noe vonde eller voldsomme, har ikke kjent noe til dem dette svangerskapet i forhold til sist. Så tenker det er et tegn for meg denne gang.
-kvalm, liten matlyst. Prøver å presse i noe i løped av dagen.
-nedpress og i følge legen er hodet mest sannsynlig festet!
- i går falt det plutselig inn for meg at jeg skulle bake, noe jeg kun gjør kun om «nødvendig» ellers ytterst sjeldent.

Uke 37+3 i dag, siste innspurt. Gleder meg til det er over og vi endelig kan få treffe på lillebror :rolleyes:
 
Oppdaget blødning ved sist toalett besøk. Håper det betyr litt modning...
 
Fortsatt slim/utflod med blod...trenger vel ikke ringe føden? Er vel helt ufarlig så sent i svangerskapet? Med mindre det er mye og frisk. Ikke noe andre tegn enn vanlige kynnere. Barnet er aktiv i magen.
 
Fortsatt slim/utflod med blod...trenger vel ikke ringe føden? Er vel helt ufarlig så sent i svangerskapet? Med mindre det er mye og frisk. Ikke noe andre tegn enn vanlige kynnere. Barnet er aktiv i magen.
Trenger ikke ringe føden for det nei. Er tegn på modning :rolleyes: Spennende!
 
Endelig er tiden kommet, 3 dager over termin. Vannet gikk lørdag og endte opp med å reise til føden i 20 tiden. Hadde vært litt tøft med 10.10.20 men blir 11.10.20.
 
Back
Topp