Samme herNeppe noe spennende men jeg har vært steinhard i magen og nå er det plutselig bare stikk motsattif a smell could kill
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme herNeppe noe spennende men jeg har vært steinhard i magen og nå er det plutselig bare stikk motsattif a smell could kill
![]()

Håpe håpe håpe jeg slipper overtiden
Slik har det vært i 2 uker med økende styrke. Tarmen sørger for å tømme seg godt to ganger for dag...
Er ellers så frisk og rask som jeg ikke har vært sia februar. Vasker og baker, klarer å gå tur, myye energi! 

Hadde kynnere, maserier, voldsomt nedpress og slimproppen gikk forrige gang, men ble satt i gang 12 dager etter termin. De sa faktisk at jeg var svært lite moden til å være andregangs da jeg ble satt i gang, så her tar jeg bare en gang om dagen Hvor kjøpte du den? Jeg har ikke funnet den noe stedIkke akkurat modningstegn. Men håper dette setter i gang noe greier. Er så sliten nå. Sover så dårlig og bekkenet samt kynnere sliter meg ut.
At eg er ganske klar for at han skal komme ut nå. Selv om eg prøver kose meg med en hver bevegelse han gir fra seg.
Er bare 37+1 enda.
Hvor kjøpte du den? Jeg har ikke funnet den noe sted

Mye mensmurringer, uvel og dårlig matlyst. Håper det er tegn på at det nærmer seg![]()

morsomt med alt som skal analyseres sånn på slutten! Trenger ikke ringe føden for det nei. Er tegn på modningFortsatt slim/utflod med blod...trenger vel ikke ringe føden? Er vel helt ufarlig så sent i svangerskapet? Med mindre det er mye og frisk. Ikke noe andre tegn enn vanlige kynnere. Barnet er aktiv i magen.