Hatt litt sånt selvOoohhh. Jeg er så utålmodig nå Hver gang jeg kjenner at det stråler og stikker i underlivet og korsryggen, så venter jeg spent på rier Er så «nysgjerrig» på fødsel
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hatt litt sånt selvOoohhh. Jeg er så utålmodig nå Hver gang jeg kjenner at det stråler og stikker i underlivet og korsryggen, så venter jeg spent på rier Er så «nysgjerrig» på fødsel
Hva legger du i begrepet modning da? Betyr det noe annet enn at kroppen jobber med å gjøre seg klar i form av kynnere og sånt?
Kynnere f. Eks er jo noe alle har, noen kjenner det, noen kjenner det ikke, men uansett så er det noe kroppen gjør for å forberede seg på fødsel en gang i fremtiden. Ikke nødvendigvis i nære fremtid.
Okei. Jeg trodde det var snakk om modning og avflating av livmorhalsen.
Okei. Jeg trodde det var snakk om modning og avflating av livmorhalsen.
Aner ikke jeg, det var et spørsmål. Jeg så for meg modning som det som skjer mens kroppen gjør seg klar til fødsel, men er det kanskje mer spesifikt enn som så, det man kaller modning?
Murringer, hyppige kynnere. Nedpress. Strålinger og stikkinger i underlivet. Dette er jo modningstegn alt sammen. Noen merker det. Andre merker det ikke Kroppen gjør jo seg klar til å føde, helt fra begynnelsen av. Regner vel at de fleste merker ting ca 4-5 uker før fødselen.
Jeg må være ærlig, jeg skjønte ikke helt Leste bare at det var så mange spørsmål om hva som var modning, og ikke. Så jeg bare svarte HahahaJa, det var akkurat det jeg skrev litt lenger oppe her. Lurte på om det kanskje var en annen definisjon på modning på fagspråk, eller noe sånt. At det var noe mer spesifikt enn alle disse murringene, kynnerene osv som skjer lenge før fødsel.
Jeg må være ærlig, jeg skjønte ikke helt Leste bare at det var så mange spørsmål om hva som var modning, og ikke. Så jeg bare svarte Hahaha
Oohhh!! Det nærmer seghuh, nu i eftermiddag har det kommit som typ kramp bak i korsryggen så jag har mpttet stoppa upp och vänta på att det släpper... undrar om det är maserier?