Rainbow Baby 2023

Elsker forumet
It's gonna be May 2019
Junibarna 2019
Julilykke 2023
Jeg har i noen dager nå hatt skikkelig murringer, nedpress, menssmerter liknende kramper, «strålinger» og stikkinger i underlivet og korsryggen. Økt utflod.. noe farget i dag faktisk. Og skikkelige kynnere også :inpain: Er alle disse modningstegn? Er fødsel ikke langt unna? Hva tror dere :confused:
 
Last edited:
Kan være det, kan ikke være det.:) Må bare leve i spenning!
Ooohhh. Jeg er så utålmodig nå :wtf: Hver gang jeg kjenner at det stråler og stikker i underlivet og korsryggen, så venter jeg spent på rier :p Er så «nysgjerrig» på fødsel
 
Ooohhh. Jeg er så utålmodig nå :wtf: Hver gang jeg kjenner at det stråler og stikker i underlivet og korsryggen, så venter jeg spent på rier :p Er så «nysgjerrig» på fødsel
Kjenner på det samme selv! Hver gang det er noe, maserier eller nedpress og stikkinger, så begynner jeg å kjenne etter om noe er på gang :p
 
Kjenner på det samme selv! Hver gang det er noe, maserier eller nedpress og stikkinger, så begynner jeg å kjenne etter om noe er på gang :p
Dette er så spennende :p Jeg vet fødsel er noe av det vondeste jeg vil oppleve sikkert, likevel gleder jeg meg. Får sommerfugler i magen når jeg tenker på det :woot:
 
Jeg har hatt endel mensmurringer den siste tiden. Men jeg har jo lenge igjen da.

Kan ikke huske jeg hadde noe sånne tydelige modningstegn med første barn.
 
Dette er så spennende :p Jeg vet fødsel er noe av det vondeste jeg vil oppleve sikkert, likevel gleder jeg meg. Får sommerfugler i magen når jeg tenker på det :woot:

Det är en bra innstilling! moro nå som det nermer sig for noen av oss! Ser i termingruppen på fb att babysar har börjat ploppa ut så börjar kännas ganska verkligt nu! Sååå spännande nu i slutspurten! Gleeeeder mig! og gruer mig lika mycket!
 
Det är en bra innstilling! moro nå som det nermer sig for noen av oss! Ser i termingruppen på fb att babysar har börjat ploppa ut så börjar kännas ganska verkligt nu! Sååå spännande nu i slutspurten! Gleeeeder mig! og gruer mig lika mycket!
Håper selv at jeg er en av de som føder 2-3 uker før termin :hilarious:
 
Spennende selv for en som har vært gjennom det tre ganger tidligere. Kroppen er jo ikke helt den samme som sist, lenger siden forrige fødsel og eldre, så jeg er spent på hvordan fødselen starter denne gangen. Klok av skade har jeg ingen forventninger om å føde før termin, det gjorde ventingen lang med nr tre. Han var tre uker lenger i magen enn nr 1 og 2.
 
De flesta hoppas nog på det, de ferreste opplever det :hilarious:Jag börjar bli klar med å gå gravid, men känner mig inte helt klar for baby :facepalm::nailbiting:

Jeg håper ikke på det! Jeg vil minst gå til termin, kanskje noen dager over :nailbiting:
Håpet (eller forventet) å gå over sist, og fikk helt sjokk og gikk i kortvarig fornektelse da vannet gikk 8 dager før termin :D
 
Hadde ingen modningstegn med første, så jeg tror sikkert at fødsel er nært forestående dersom det stikker til. :hilarious:
Men er nok igjen godt over 6 uker.. .
 
Jeg har i noen dager nå hatt skikkelig murringer, nedpress, menssmerter liknende kramper, «strålinger» og stikkinger i underlivet og korsryggen. Økt utflod.. noe farget i dag faktisk. Og skikkelige kynnere også :inpain: Er alle disse modningstegn? Er fødsel ikke langt unna? Hva tror dere :confused:

Jeg har det også sånn, men fødsel kan være langt unna likevel. Og selv om man har masse modningstegn lenge før termin kan man likevel gå over. Sorry! :p haha!

Her har i tillegg slimproppen gått, men den bygger seg bare opp igjen sies det.

Snakket med en del venninner i går om akkurat dette faktisk og et par av de (også førstegangs) hadde det sånn i nesten 2 mnd. Uansett veldig spennende med modningstegn! :D
 
Jeg har det også sånn, men fødsel kan være langt unna likevel. Og selv om man har masse modningstegn lenge før termin kan man likevel gå over. Sorry! :p haha!

Her har i tillegg slimproppen gått, men den bygger seg bare opp igjen sies det.

Snakket med en del venninner i går om akkurat dette faktisk og et par av de (også førstegangs) hadde det sånn i nesten 2 mnd. Uansett veldig spennende med modningstegn! :D
Noe riktig skjer i allefall :hilarious: Blir så gærn av all den ventingen. Føler meg dratt tilbake til prøveperioden, der jeg kjente etter alle mulige tegn til at jeg kunne være gravid :bookworm:
 
De flesta hoppas nog på det, de ferreste opplever det :hilarious:Jag börjar bli klar med å gå gravid, men känner mig inte helt klar for baby :facepalm::nailbiting:

Her kan baby helt fint vente til termin. Jeg skal ha mine 3 uker i permisjon før fødsel helt for meg selv! :hilarious: Har ei jente på 2 fra før som krever sitt og jeg ser frem til egentid :wacky:

Forrige gang jobbet jeg 100% og hadde tilnærmet 0 plager, men også da satte jeg pris på 3 uker. Ble litt utålmodig da hun ikke kom før 1 uke på overtid da :p Denne gangen jobber jeg 50% de siste 2 ukene da kroppen er sliten og skakk men egentiden skal jeg ha! :D:D
 
De flesta hoppas nog på det, de ferreste opplever det :hilarious:Jag börjar bli klar med å gå gravid, men känner mig inte helt klar for baby :facepalm::nailbiting:
Håper ikke på noe fødsel før. Vil ha de 3ukene med permisjon føst. Hehe. Jobber jo 100% enda.. Så litt fri først hadde vært digg. Også er vi nærmere BHG start om jeg går til termin:) Har heller ingen plager som er nevneverdige, hvis ikke hadde jeg nok vært mere utolmodig...
 
Med første stoppet jeg fødselen i uke 30 og 33, fødte i slutten av uke 38, nr to kom plutselig 17 dager før så var veldig forberedt på at nr 3 også ville komme rundt to uker før, neida, kom dagen før termin :meh::facepalm: denne gang har jeg mye mer nedpress, regelmessige kynnere og menssmerter så blir spennende å se når han kommer, har eksamen i slutten av mai så kunne holdt deg inne til etter de:joyful:
 
Håper ikke på noe fødsel før. Vil ha de 3ukene med permisjon føst. Hehe. Jobber jo 100% enda.. Så litt fri først hadde vært digg. Også er vi nærmere BHG start om jeg går til termin:) Har heller ingen plager som er nevneverdige, hvis ikke hadde jeg nok vært mere utolmodig...

Samma her. Masse å unnagjøre på jobb før permisjon, så satser på de 3 ukene før termin til å ro'an ned.
 
De flesta hoppas nog på det, de ferreste opplever det :hilarious:Jag börjar bli klar med å gå gravid, men känner mig inte helt klar for baby :facepalm::nailbiting:

Samme her, ikke helt klar ennå. Koser meg med storebror og veldig usikker på hvordan mammadalt en vil takle en lillesøster..
 
Back
Topp