Modningstegn

Oj, det hørtes jo ut som det var noe som satt igang da ja... Hvordan går det nå?

Det kom ikke noe mer, så aner ikke hva som skjedde.. Har ikke snakket mer med føden heller, da det virket som de ville jeg kun skulle ringe om det kom mer. Ut dagen/kvelden i går hadde jeg fortsatt murringer i korsrygg og ble sabla trøtt. Trøttere enn normalt. I dag føler jeg meg "vanlig" igjen.. :)

Det kom ikke noe mer, så aner ikke hva som skjedde.. Har ikke snakket mer med føden heller, da det virket som de ville jeg kun skulle ringe om det kom mer. Ut dagen/kvelden i går hadde jeg fortsatt murringer i korsrygg og ble sabla trøtt. Trøttere enn normalt. I dag føler jeg meg "vanlig" igjen.. :)
Så irriterende med sånne lurerier! Får håpe det skjer mer snart:)

37+1
Egentlig ingenting. Med vesla hadde jeg masse masse kynnere da hun kom i uke 36. Eneste denne gangen er at bekkenet er litt i ulage og at magen har sunket litt.

Aner ikke om det er tegn på modning, eller om det bare er standard "vondter" nå i innspurten, men jeg merker i hvertfall:

-mageknip, løs mage, og ofte avføring (type veeeldig ofte)
- stikker i puppene og såre brystvorter
-stikker i underlivet
- en følelse av å få strøm nedover innside lår når jeg går/ står oppreist
- vannstanden i kroppen har økt noe sykt de siste 2 dagene! Beina er vonde og ser rett og slett latterlige ut! :p

Men- om dette er modningstegn ifht fødsel er jeg usikker på.. kanskje modning av meg, sånn psykisk? Jeg har i hvertfall aldri vært mer klar til å bli ferdig! :D

Back
Topp