Modningstegn

Vanskelig å forklare, men kjenner kroppen begynner å forberede seg. Opplevd nedpress ett par ganger, bekkenløsning nå og da, kraftige kynnere og mye jeg går og kjenner på som for meg som førstegangs, tenker først at "shit, begynner det nå?" for så å slappe helt av. Mest mye nerver ned mot "utgangen" som klemmes på nå for tiden :-P uke 37+0 idag :-)

38+2 idag, maserier, nedpress, stikkinger, sunket mage, festet hode, slimpropp har gått, bekkenløsning som ikke lar meg gå noe særlig, ødemer og "fødefjes", for det meste hoven og vondt overalt :p nr 2 er ikke like lett som nr1 var :)

35+6 og 3.gangs.. Tidvis nedpress og "nålestikk" der nede. Lite kynnere egentlig.

38+1, kynnere, maserier, stikkinger, murringer, håper iallfall noe av det er tegn på at det modnes :p

36+3 her, mye kynnere, kommer så fort jeg er i bevegelse. Nedpress og stikkninger, menssmerter i magenog rygg innimellom/maserier. Babyen har borret seg godt ned i bekkenet og magen har sunket.

Uke 34 slimproppen gikk 5 mai, mye vondt i underlivet menssmerter og nedpress og det kommer mye kluper med slim hver dag sikkelig seige snørr klumper er lysegule blanke uten lukt....

Vonde og hyppigere kynnere siden i går, murring i ryggen, ubehag i bekkenet, stikkninger nedentil og (beklager detaljer) løs avf.
Føler også magen har sunket enda mer..

Uke: 36+6

er i uke 36+3 i dag. kun 4 uker nøyaktig til termin. Synes ikke at jeg merker så mye til modning, men merker endel nedpress i form av at det kjennes ut som jeg har en kokosnøtt mellom beina :P

Ellers merker jeg ikke så mye til kynnere enda, men merker at magen er hard innimellom. Merker også at jeg får en sånn merkelig følelse i kroppen ofte nå, vet ikke hvordan jeg skal forklare det... deler av slimproppen har gått for noen uker siden, men ikke noe mer enn det.

tror nok at jeg går over termin denne gangen også. Storebror kom på 4. dagen etter termin. Merket ikke noe til modning den gangen :)

Har hatt et par merkbare kynnere. Ellers ingenting. Sprøtt hvor mye dere andre kjenner. Men det er kanskje rett rundt hjørnet? Er 35+1 :)

Har mye mensmurringer og stikking der nede. 35+5. Hadde et par kynnere i går, og småvondt nederst i magen. Hva som er modning vet jeg ikke, men føler kroppen begynner å forberede seg hvertfall :)

Mensnurringer, stikking der nede og kynnere. I går kveld var kynnerne litt vonde også,,

38+2 idag, maserier, nedpress, stikkinger, sunket mage, festet hode, slimpropp har gått, bekkenløsning som ikke lar meg gå noe særlig, ødemer og "fødefjes", for det meste hoven og vondt overalt :p nr 2 er ikke like lett som nr1 var :)

Har fått masse røde prikker i hele ansiktet, er d dette vi kaller "fødefjes"? :p

Mye kynnere, kynnere i tak, menstruasjonsverk i korsryggen, hodet har festet seg, mye stikkinger i underlivet, trykk mot baken, bekkenløsning, mye tynn utfold, nedsunket mage, fødefjes - føler meg ganske klar nå 38+6:). Har ikke sett noe til slimproppen - men den så jeg ikke forrige graviditet heller....

Back
Topp