Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er ubehagelig ja... :-/Hvis det er modningsrier har jeg hatt det to dager i strekk nå.. Veldig ubehagelig syns jeg da.. Har ikke slitt med så mye mensen smerter før graviditet, men forstår folk som sliter med det nå..![]()
Ja, veldig ubehgelig.. Heh, du kan så si.. Jeg skal heldigvis til jordmor i morgen så da skal jeg spørre hun..Det er ubehagelig ja... :-/
Lurer på hvor lenge man evt skal gå med dette![]()
Skal du? Ja, spør ;-) Si ifra når di har fått svar... er veldig nysgjerrig på detteJa, veldig ubehgelig.. Heh, du kan så si.. Jeg skal heldigvis til jordmor i morgen så da skal jeg spørre hun..![]()
Skal gi en lyd med en gang.Skal du? Ja, spør ;-) Si ifra når di har fått svar... er veldig nysgjerrig på dette![]()
Det er ubehagelig ja... :-/
Sniker fra oktober herDet er ubehagelig ja... :-/
Jordmor sa at det var slik noen fikk tidlig og var plaga med og noen fikk ikke i det hele tatt.. Og så lenge du kjenner liv var det ingen fare.Skal gi en lyd med en gang.![]()
Sniker fra oktober herjeg har gått med dette siden uke 34. Er 39+1 i dag
![]()
Ja, med 9 dager til termin så begynner jeg å bli passe utålmodig:-O oi... Får håpe den lille kommer snart da ;-) hehe
Jordmor sa at det var slik noen fikk tidlig og var plaga med og noen fikk ikke i det hele tatt.. Og så lenge du kjenner liv var det ingen fare.Men blei det veldig ubehagelig så anbefalte hun å ringe føden å snakke med jordmor så kunne hu forklare/snakke med deg.
Men kom det regelmessig hos deg? Føltes det ut som rier eller bare kynnere trur du? For det kom og ann på hva vi gjore på dagen, om vi hadde fullt kjør hele dagen så var det kroppen sin måte å jobbe på sa hun til meg.
For med meg så gikk det litt over når jeg begynte å gjøre litt, og det hadde ikke vanlige rier gjort.!
![]()
Det skjønner jeg!! Kjenner jeg er utålmodig nå, å jeg er bare 32+4...Ja, med 9 dager til termin så begynner jeg å bli passe utålmodig![]()
Tusen takk og like så!Det skjønner jeg!! Kjenner jeg er utålmodig nå, å jeg er bare 32+4...
Får bare bite tenna sammen ;-)
Lykke til med fødsel og den herlige babyen som kommer!!![]()
![]()
![]()