Modningsakupunktur

Hun sa at det var slik de gjorde på en evt overtidskontroll på sykehuset [emoji27] Har en veeeeldig chill jordmor[emoji85] Hun stresser ikke av noe [emoji23]

Ååå.. min jm kan gjøre det fra uke 38 sa hun igår. Jeg hadde jo blitt det på lørdag så var ikke vits i igjen etter bare to dager.
 
Ååå.. min jm kan gjøre det fra uke 38 sa hun igår. Jeg hadde jo blitt det på lørdag så var ikke vits i igjen etter bare to dager.

Skulle ønske min også gjorde det [emoji28]
Men hvordan går det med deg? Er du klar til fredag, og hva bruker du siste dagene på? [emoji4]
 
Jeg fikk modningsakupunktur ved forrige svangerskap, og fødte på termin. Fødselen hadde fin fremgang, og jeg tør ikke annet enn å ta akupunktur denne gangen også :) Har vært en gang foreløpig, og skal til ny behandling denne uken. Merker mye mer kynnere og murring etter at jeg fikk nåler, men selvsagt umulig å vite om det ville skjedd uansett.

Spør av ren nysgjerrighet: ser du på det positivt at du får mer kynnere og murringer? Hvorfor det? Er det ikke slitsomt? Hva er fordelene med å ha mer kynnere rett før fødsel? Vil det hjelpe livmoren på noen måte under fødsel at den er «trent opp»?

Jeg har ikke kjent noe til kynnere i noen av graviditetene mine, så jeg vet ikke hvordan de føles - men har inntrykk av at folk kan bli ganske slitne av å ha mye av de i den siste tiden før fødsel? Har du kun flere kynnere etter akupunktur, eller også sterkere?

Litt interessant tema synes jeg.. [emoji4]
 
Skulle ønske min også gjorde det [emoji28]
Men hvordan går det med deg? Er du klar til fredag, og hva bruker du siste dagene på? [emoji4]

Jeg er nesten klar i alle fall [emoji28] har vært i fin form de siste dagene, så har vasket hele huset. Godt med alt som er gjort [emoji28] imorgen har ungene fri, vet ikke helt hva vi skal finne på ennå. Dra i åpen bhg kanskje.
Torsdag blir de siste tingene gjort klart tenker jeg, så slappe av? [emoji3][emoji1360]
 
Jeg er nesten klar i alle fall [emoji28] har vært i fin form de siste dagene, så har vasket hele huset. Godt med alt som er gjort [emoji28] imorgen har ungene fri, vet ikke helt hva vi skal finne på ennå. Dra i åpen bhg kanskje.
Torsdag blir de siste tingene gjort klart tenker jeg, så slappe av? [emoji3][emoji1360]

Så deilig å få gjort litt nå før [emoji4] Men ja, kanskje det kan være lurt å få slappet litt av også, før livet blir snudd litt på hodet, igjen [emoji6]
 
Jeg var på min første modningstime i dag!
Fikk mye kynnere etterpå og det sa hun at kunne komme.. men ingen tegn til fødsel enda.. men er 37+3 da, men kan godt komme snart!
 
Fikk modningsakupunktur i går, og i natt våknet jeg av noen vonde tak/menssmerter over hele magen og øverst i låra. Har ikke kjent noe mer i dag, annet enn kynnere som jeg har hele tida uansett. Men det betyr nok at ting skjer, og at akupunkturen hjelper på modninga :)
 
Hvor satte de nålene i dere? Og brukte de hele nålspissen? Var det vondt? Jordmor lo av meg fordi jeg skrek så mye au. Det var jo kjempe ondt og da jeg fikk den i hånda så strålte det rundt i hele hånda :( vet ikke om jeg tør igjen jeg...
 
Hvor satte de nålene i dere? Og brukte de hele nålspissen? Var det vondt? Jordmor lo av meg fordi jeg skrek så mye au. Det var jo kjempe ondt og da jeg fikk den i hånda så strålte det rundt i hele hånda :( vet ikke om jeg tør igjen jeg...
En i hver hånd, 2 på begge sider av leggen øverst og nederst, 1 på foten og 1 på magen. Jeg synes også det var vondt, og sa til jordmor at jeg ikke kunne huske at det var så vondt forrige gang jeg skulle ha barn. Da sa hu at det visstnok skal ha større virkning hvis det gjør vondt. Så kanskje det betyr at modninga har starta, og at nålene får fortgang på det..?
 
En i hver hånd, 2 på begge sider av leggen øverst og nederst, 1 på foten og 1 på magen. Jeg synes også det var vondt, og sa til jordmor at jeg ikke kunne huske at det var så vondt forrige gang jeg skulle ha barn. Da sa hu at det visstnok skal ha større virkning hvis det gjør vondt. Så kanskje det betyr at modninga har starta, og at nålene får fortgang på det..?
Da liker jeg å tro på Det! Hun ville ikke sjekke om jeg var moden så vanskelig å si :)
 
Back
Topp