Modningsakupunktur

Spennende spennende [emoji3] Hehe ja er jo det som er nedturen med dette her, forhåpningene man får [emoji14][emoji85] jeg krysser for deg i natt [emoji3]

Takk! [emoji1373] Ja har jo hatt forventninger hver natt i flere uker [emoji23] Så må jo snart skje noe [emoji13]
 
Åj, ja jenta her også er bekreftet god og rund, så ingen fare [emoji13] Jeg har tatt bringebærkapsler siden uke 37. Det skal hjelpe både på modning, samt selve fødsel og tiden etter mtp renselsen og at livmor skal trekke seg fortere sammen igjen [emoji4] Jeg har ikke merket så veldig mye av den, men har venninner som har merket mye av den, så jeg tørr ikke å la vær [emoji23]
Da må jeg nok ta et innkjøp av det, kan jo hvertfall ikke skade :)
 
Takk! [emoji1373] Ja har jo hatt forventninger hver natt i flere uker [emoji23] Så må jo snart skje noe [emoji13]

Det er uansett ikke lenge igjen hos deg da [emoji3] jeg kunne hatt nesten 5(!!) uker igjen, men blir heldigvis i gangsatt om 3 viss ikke hun kommer før [emoji3]
 
Det er uansett ikke lenge igjen hos deg da [emoji3] jeg kunne hatt nesten 5(!!) uker igjen, men blir heldigvis i gangsatt om 3 viss ikke hun kommer før [emoji3]

Jeg blir ikke igangsatt noe før, så er vel nesten 3 uker igjen Max her også [emoji28]
 
Satser på mindre [emoji28] [emoji1360]

Det gjør jeg igså, men teller nok ned enda [emoji29]
Såååå spent når jeg la meg i går at jeg ikke fikk sove før lenge [emoji23] men våknet med murringer i dag, så alt håp er jo ikke ute [emoji39]
Nermer seg helg for deg også nå [emoji6] Krysser fingrene for fødsel på oss begge innen søndag [emoji4]
 
Takk, ja vi får bare krysse i vei [emoji3] kjenner jeg har store forhåpninger til helgen siden jeg har time nr 2 imorgen med i gangsettelsesnåler [emoji28]
 
Takk, ja vi får bare krysse i vei [emoji3] kjenner jeg har store forhåpninger til helgen siden jeg har time nr 2 imorgen med i gangsettelsesnåler [emoji28]

Ja vi for satse oss inn på helgen [emoji4]
Fikk noen homeopatmedisiner i går jeg skulle ta daglig, men vet ikke om jeg kan fortsette på bringebærtekapsler samtidig, eller om det kan bli litt mye? noen som vet?
 
Fikk modningsakupunktur for første gang i dag 38+1... Har termin 10. Mars, og fikk beskjed om at jeg blir senest igangsatt 7 dager over grunnet alder så håper jo at dette gjør meg mere moden og kanskje får igang ting litt raskere. Men hun som satte nålene mente jeg burde ha 10 ganger!?! Det blir jo omtrent daglig de to ukene før termin det nå. Var vel ikke helt forberedt på at det skulle såpass mye til...
 
Det høres veldig ofte ut. Jeg tar to ganger denne uka, vet ikke hvordan neste uke blir men tviler på det blir noe oftere [emoji848]
 
Jeg har vært 3 ganger, og skal nå ikke tilbake før om 2 dager før termin (om 5 dager) [emoji28]
 
Har vært og fått akupunktur idag morges for første gang, og har egentlig kjent på nedpress hele dagen Hun sa ingenting om hvor mange ganger jeg måtte gå, men skal på ny time på mandag igjen. Da er det 7 dager igjen til termindato:)
 
Gjør dere dette hos jordmor eller går dere privat noe sted? Betaler dere noe, og evt hvor mye pr gang?
 
Gjør dere dette hos jordmor eller går dere privat noe sted? Betaler dere noe, og evt hvor mye pr gang?

Jeg går privat.. 550 første gang, 480 andre gang, og 800 nå sist (da fikk jeg med homeopatiske medisiner som skulle hjelpe på nå før fødsel, og under fødsel)
Så synest det er litt dyrt (siden hun faktisk kommer ut ila 2 uker uansett) men om det kan hjelpe på fødsel, og helingen etterpå, så synest jeg det er verdt det uansett [emoji4]
 
Takk for svar! Rart det skal være så store forskjeller i pris. Fastlegen min hadde ikke særlig troen på modningsakupunktur, og jeg har ikke jordmortime igjen før dagen før termin, så jeg tror jeg avventer og ser det an. Bare to uker til termin nå uansett.
 
Takk for svar! Rart det skal være så store forskjeller i pris. Fastlegen min hadde ikke særlig troen på modningsakupunktur, og jeg har ikke jordmortime igjen før dagen før termin, så jeg tror jeg avventer og ser det an. Bare to uker til termin nå uansett.

Jeg bor på en liten plass, så hun har ingen konkurrenter [emoji13] Tipper det er derfor hun er stiv i pris [emoji28]
 
3. timen idag, 2. med igangsettelsenåler. Kjenner faktisk litt murringer nå i ettertid! Glad for alt jeg Hehe [emoji28] hun hadde litt troen på fødsel neste uke, håper det [emoji3][emoji1360]
 
Back
Topp