Jaa.. Mye likt herEr så utrolig spent på når hun velger å komme. Like greit at vi ikke vet kanskje
![]()
Ja det er sant
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jaa.. Mye likt herEr så utrolig spent på når hun velger å komme. Like greit at vi ikke vet kanskje
![]()
Ja, sånn har jeg hatt det fra og til siden forrige søndag. Er visst modningsrier/maserier! Men tegn på at det er nære i hvert fallInatt våknet jeg flere ganger av "mensensmerter", de var ikke konstante men kom i tak.. Varte ca ett halvt minutt. De tok seg aldri opp i styrke, men de føltes såpass at jeg trodde at det var starten på noe..
Kan dette ha vært modningsrier? Noen som har opplevd det samme?
Ja, sånn har jeg hatt det fra og til siden forrige søndag. Er visst modningsrier/maserier! Men tegn på at det er nære i hvert fall![]()
Ja jeg har trodd hver dag at noe er på gang og våkner like misfornøyd hver morgenOk. Så man kan ha det sånn såpass lenge ja :/ Kjedelig å få forhåpninger på at det skal skje noe, også drøyer det så ut! Er 40+1, og begynner å bli utålmodig![]()
Ja jeg har trodd hver dag at noe er på gang og våkner like misfornøyd hver morgenspesielt når jordmor på onsdag tippet på fødsel innen noen dager, men det har jo ikke skjedd! Er
41+0 i dag, 4 dager på overtid :-/ er ganske sliten nå kan man si! Håper du slipper å gå så lengelykke til!
Har bare hatt noen få runder med det jeg tror har vært maserier, og kynnere har jeg litt av men kjenner de ikke så godt denne gangen... Men føler med deg altså, virker fryktelig slitsomt å gå med det så lenge!!Virker som det er mange som har modningsrier. Er det vanlig å ha dette i flere uker altså? Hehe....sååå lite motiverende å bli lurt gang på gang, og ha vondt...men noe må jo være på gang og at vi da slepper å bli igangsatt, eller?
Er kynnere og modningsrier det samme? Jeg frykter litt at sammentrekningene jeg har hatt som har vært vonde ikke er modningsrier, ettersom de helst gjør vondt på høyre siden av magen..?
Ene legen på sykehuset sa at forskjellen på kynnere og rier er at kynnere ikke påvirker livmorhalsen/mormunnen og du kan ofte se at magen er skeiv ved kynnere. Jeg har hatt kynnere døgnet rundt i to mnd nå og håpte jo at nå når jeg hadde veldig vonde i går natt at det var modning..men er vel ikke sikkert
Hehe ja først tenkte jeg "oi! Det blir jo kanskje prematurbaby på oss!", nå tror jeg det blir overtidsbabyHar bare hatt noen få runder med det jeg tror har vært maserier, og kynnere har jeg litt av men kjenner de ikke så godt denne gangen... Men føler med deg altså, virker fryktelig slitsomt å gå med det så lenge!!
I tillegg til at man hele tiden blir lurt til å tro at noe skjer, så er det jo fryktelig slitsomt med sterke kynnere/maserier! Sender over masse fødestøv til deg![]()
Nei, det er gjennom hele dagen og noen ganger regelmessige, men så stopper det opp litt! Faktisk minst på nattenHuff, da skjønner jeg du er lei.
Håper det skjer noe hos deg snart
Er det bare på natta du har modningsriene, eller gjennom dagen også?
Spennende! Har du vært til undersøkelse?Nei, det er gjennom hele dagen og noen ganger regelmessige, men så stopper det opp litt! Faktisk minst på nattenMen nå tror og håper jeg at jeg i hvert fall vil vite med sikkerhet når det er noe på gang
modningsriene har i hvert fall gjort sitt og åpner meg sakte men sikkert!
Ja, jeg og mannen har ventet litt i det siste, for å ikke sette igang noeVil bare anbefale SEX! Det er jo det alle sier, men hva jeg har erfart har det faktisk fått fart på sakene. For litt over en uke siden startet det i gang modningsriene og gjorde så livmorstappen "forsvant" og begynte å åpne meg. I går kveld hadde vi sex igjen og da lå jeg med sterke regelmessige tak i ryggen ganske lenge før jeg sovnet. Våknet med en ekstremt støl mage og fortsatt mye som pågår der nede og i magen! Så er i hvert fall hvert noen forsøk![]()
Vil bare anbefale SEX! Det er jo det alle sier, men hva jeg har erfart har det faktisk fått fart på sakene. For litt over en uke siden startet det i gang modningsriene og gjorde så livmorstappen "forsvant" og begynte å åpne meg. I går kveld hadde vi sex igjen og da lå jeg med sterke regelmessige tak i ryggen ganske lenge før jeg sovnet. Våknet med en ekstremt støl mage og fortsatt mye som pågår der nede og i magen! Så er i hvert fall hvert noen forsøk![]()
Gratulerer med fødsel og babyHer er vi på overtid. Termin var fredag. Har hatt fullt av symptomer hele svangerskapet jeg. Kynnere siden uke 10, mase rier med murringer i rygg og hard mage pluss store smerter siden uke 33. Slimpropp i uke 38 og melkelekkasje. Mer slim nå i uke 40. Har vært trøtt og dønn sliten. Blitt strippet to ganger uten effekt.
Nå på overtid: ingen kynnere, ingen mase rier, masse liv i magen. Jeg sover bedre og har fått masse energi. Jeg blir relativt forvirret av det hele