Modning- og fødselstegn!

Tror jeg har alle tegn i boka og har hatt det i flere uker, så tenker det er modning men tar det ikke som tegn på at noe skjer snart. Er 39+4

Hadde mensmurringer i magen og ryggen i går som tok seg gradvis oppover, begynte å lure på om det var starten på noe, holdt på i ca 2 timer, men ujevne mellomrom, kl 03.00 stod jeg opp å tok meg en skive å da gav det seg, så fikk sovet godt etter det. I dag har det ikke vært annet å kjenne enn liv inni der men er veldig spent hver dag, kjenner at det forbereder seg. Aner ikke om en av de har festet seg heller, å har ikke time til ul før om ca 2 uker ( synes det er lenge å vente) er så spent ❤️

36+6 i dag
Har i går og i dag hatt veldig mye og vonde kynnere, masse slimete utflod, løs mage, og skikkelig svie nedentil samt ennå større press i underlivet enn tidligere. I tillegg så har hun vært rolig i magen i natt og skikkelig urolig nå i ettermiddag, vanligvis så styrer hun fryktelig i magen om natta mens på ettermiddagen kan det gå flere timer uten at jeg kjenner noe liv.
Kom litt blod i dag når jeg var på do, så det skjer nok noe nedi der ja.. Og har egentlig en følelse på at hun kommer iløpet av uka, men man vet jo ikke. Er iallefall fryktelig vondt! Orker bare ligge :/

Mye menssmerter, stort sett 24/7... Som et belte rundt korsrygg og mage, akkurat slik jeg har det når jeg har mensen. Det er også mye mer aktivitet i magen enn vanlig.
Ellers bråvåknet jeg i natt med en følelse av at hodet var på tur ut - tenkte at fader - nå kommer hun:confused::p Magen var veldig hard også. Ga seg etter hvert som jeg våknet mer til, men det var en helt sinnsykt merkelig følelse:p

36+6 i dag
Har i går og i dag hatt veldig mye og vonde kynnere, masse slimete utflod, løs mage, og skikkelig svie nedentil samt ennå større press i underlivet enn tidligere. I tillegg så har hun vært rolig i magen i natt og skikkelig urolig nå i ettermiddag, vanligvis så styrer hun fryktelig i magen om natta mens på ettermiddagen kan det gå flere timer uten at jeg kjenner noe liv.
Kom litt blod i dag når jeg var på do, så det skjer nok noe nedi der ja.. Og har egentlig en følelse på at hun kommer iløpet av uka, men man vet jo ikke. Er iallefall fryktelig vondt! Orker bare ligge :/
Så spennende.... det skjer noe iallfall!

Sitter plutselig og kjenner på noe som kan ligne på svake, milde rier... Så kanskje det er litt maserier som fører til litt modning der nede:) (eller hvertfall sterke kynnere, men de kan vel føre til litt modning de og:P)

Sitter plutselig og kjenner på noe som kan ligne på svake, milde rier... Så kanskje det er litt maserier som fører til litt modning der nede:) (eller hvertfall sterke kynnere, men de kan vel føre til litt modning de og:P)

Spennende! Hold oss oppdatert hvis det skjer noe mer :D ;)

Spennende! Hold oss oppdatert hvis det skjer noe mer :D ;)
Tviler på at det er igang, men det var såpass spennende her også at jeg måtte pakke den berømte fødebagen:P(som jeg sa jeg skulle ha klar i uke 35;)) hehe... Men skal holde dere oppdatert hvis det skjer noe mer:)

Hurra! Første tegn til at ting er i gjære (ikke som at fødsel er i gang...); stikninger og nedpress.. ubehagelig?ja!men da skjer det iallefall noe der nede, det er litt digg å vite!

Tviler på at det er igang, men det var såpass spennende her også at jeg måtte pakke den berømte fødebagen:P(som jeg sa jeg skulle ha klar i uke 35;)) hehe... Men skal holde dere oppdatert hvis det skjer noe mer:)

Hvordan går det?? Har ting roet seg? :)

Har i natt måttet pustet meg igjennom vondter i magen (er 2.gangs fødende og kan ikke huske at jeg måtte gjøre det så tidlig i prosessen før). Magen strammer seg ganske ofte og det varierer hvor vondt det er fra gang til gang. Men fra i natt av har smertene avtatt igjen - heldigvis. Men oppå det hele har jeg hatt ganske løs mage, så jeg er usikker på om det er fødsel som er i gang eller om det bare er magesjau. Hehe. Er 38+3 i dag. :-)

Ja, det roet seg i 12 tiden i går kveld, så har fått sove godt:) kjenner jeg er litt sliten og stram i magen i dag, så får satse på at det modnes godt nedi der nå;) var hvertfall godt å få et spark bak til å pakke fødebagen:P

Hihi, så spennende! Jeg trenger også et spark bak for å få pakket fødebagen ;) Blir spennende å lese forumet framover, nå når alle august damene skal i gang ;)

Førstegangsfødene og termin om 10 dager. Var inne på føden forrige lørdag pga blod og slim. Var da mest sannsynlig slimproppen som gikk- siden da har jeg ikke merket noe mer, men idag har det kommet en del blankt slim!
Ingen "vondter" ellers! Begynner å bli lei og håper lille kommer snart!

Hihi, så spennende! Jeg trenger også et spark bak for å få pakket fødebagen ;) Blir spennende å lese forumet framover, nå når alle august damene skal i gang ;)
Sa til meg selv at bagen skulle være klar rundt uke 35, og er 38 i dag, så den har virkelig vært utsatt... Manglet klorevotter og nyfødtlue, så har vært en liten shoppingtur i dag;) ja, begynner å bli spennende å gå inn her nå, og se om fødelisten er oppdatert, vi er jo så smått igang, så mye spennende i vente:D

Noen andre som har mye stikkninger og av og til kjennes det ut som babyen er på vei ut?? Utrolig ekkel følelse :)

Back
Topp