Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så spennende.... det skjer noe iallfall!36+6 i dag
Har i går og i dag hatt veldig mye og vonde kynnere, masse slimete utflod, løs mage, og skikkelig svie nedentil samt ennå større press i underlivet enn tidligere. I tillegg så har hun vært rolig i magen i natt og skikkelig urolig nå i ettermiddag, vanligvis så styrer hun fryktelig i magen om natta mens på ettermiddagen kan det gå flere timer uten at jeg kjenner noe liv.
Kom litt blod i dag når jeg var på do, så det skjer nok noe nedi der ja.. Og har egentlig en følelse på at hun kommer iløpet av uka, men man vet jo ikke. Er iallefall fryktelig vondt! Orker bare ligge :/
Ja noe er på gang nedi derSå spennende.... det skjer noe iallfall!
Sitter plutselig og kjenner på noe som kan ligne på svake, milde rier... Så kanskje det er litt maserier som fører til litt modning der nede(eller hvertfall sterke kynnere, men de kan vel føre til litt modning de og
)
Tviler på at det er igang, men det var såpass spennende her også at jeg måtte pakke den berømte fødebagenSpennende! Hold oss oppdatert hvis det skjer noe mer![]()
![]()
Tviler på at det er igang, men det var såpass spennende her også at jeg måtte pakke den berømte fødebagen(som jeg sa jeg skulle ha klar i uke 35
) hehe... Men skal holde dere oppdatert hvis det skjer noe mer
![]()
Ja, det roet seg i 12 tiden i går kveld, så har fått sove godtHvordan går det?? Har ting roet seg?![]()
Ja, det roet seg i 12 tiden i går kveld, så har fått sove godtkjenner jeg er litt sliten og stram i magen i dag, så får satse på at det modnes godt nedi der nå
var hvertfall godt å få et spark bak til å pakke fødebagen
![]()
Sa til meg selv at bagen skulle være klar rundt uke 35, og er 38 i dag, så den har virkelig vært utsatt... Manglet klorevotter og nyfødtlue, så har vært en liten shoppingtur i dagHihi, så spennende! Jeg trenger også et spark bak for å få pakket fødebagenBlir spennende å lese forumet framover, nå når alle august damene skal i gang
![]()
Ja veldig mye. Gleder meg til å være ferdigNoen andre som har mye stikkninger og av og til kjennes det ut som babyen er på vei ut?? Utrolig ekkel følelse![]()
Jepp, har kommet for fullt de siste dagene...Noen andre som har mye stikkninger og av og til kjennes det ut som babyen er på vei ut?? Utrolig ekkel følelse![]()
Noen andre som har mye stikkninger og av og til kjennes det ut som babyen er på vei ut?? Utrolig ekkel følelse![]()