Modning eller annet på ferde? Her er julijentenes tegn på modning/fødsel.

Jeg trodde det var litt action idag. Har hatt masse kynnere, slimproppen har gått (tror jeg), hatt vonde tak i magen og tissen, gikk en tur opp bakken her og da hadde jeg konstante kynnere med tak under magen.. Og jeg har hatt diaré idag.. Men etter å ha lest denne tråden så ser jeg jo at dere har hatt det samme i mange uker.. :(


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Last edited:
Har hatt en laang natt med masse rier og kynnere, menssmerter og kvalme.. Ingen regelmessighet over noe som helst.. Har vært våken siden halv to av rier, men de gikk over.. Merkelig.. Har ikke opplevd slik tidligere.. Vannet gikk, jeg var i fødsel med pangrier.. Nå skjønner jeg ingenting.. :(


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Er to dager på overtid ift UL termin, men har mens termin idag.. mye kynnere og murringer i hele dag, samt nedpress og helt sinnsykt med stikninger nedentil.. *venter på at mer skal skje*

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app
 
Termin i dag!:) Hadde mistet motet om at fødsel nærmet seg, da storesøster kom 3 uker før. Men på kontroll i dag hadde eg hele 3 cm moden åpning, i tillegg strippet hun meg SKIKKELIG (ifølge JM), kom en del blod etterpå. Så JM mente at eg kom til å være i fødsel innen ett døgn!:D herlighet for en skummel men fantastisk følelse:) gleder meg til å få jenta i armene nå:)
 
Back
Topp