Modne mødre- flere her?

For meg også, litt over en uke til blodprøve og ul. Også vente på svarer
Får vi kanskje endelig svar omtrent samtidig da siden det er meningen jeg skal få endelig svar når jeg kommer på UL
 
Får vi kanskje endelig svar omtrent samtidig da siden det er meningen jeg skal få endelig svar når jeg kommer på UL
Ja det kan hende vi gjør, jeg har time 1 mars. Ettersom jeg har skjønt kan det ta 1-2 uker før man får svar på blodprøven. Når skal du på ul?
 
Ja det kan hende vi gjør, jeg har time 1 mars. Ettersom jeg har skjønt kan det ta 1-2 uker før man får svar på blodprøven. Når skal du på ul?
Jeg fikk beskjed om at jeg måtte ta blodprøven to uker før UL for å være sikker på at den var ferdig til da.
Har time en ukes tid etter deg
 
Jeg fikk beskjed om at jeg måtte ta blodprøven to uker før UL for å være sikker på at den var ferdig til da.
Har time en ukes tid etter deg
Da kan det hende vi får svar omtrent likt, tipper du får først siden svaret på blodprøven kan ta lenger tid en ei uke. Blir spennende.
 
Fikk resultatet mitt i går. Var på kontroll 12+6 (nå 15+0).

Heart rate: 164 bpm
CRL: 65 mm

Free beta-hCG: 21.2 IU/l
PAPP-A: 2.213 IU/l

Adjusted risk
Trisomy 21: 1:1802
Trisomy 18: 1:5925
Trisomy 13: 1:14649
 
Da kan det hende vi får svar omtrent likt, tipper du får først siden svaret på blodprøven kan ta lenger tid en ei uke. Blir spennende.
ikke sikkert det tar så langt tid som to uker da, er vel mer de skal helgardere litt tenker jeg
 
Fikk resultatet mitt i går. Var på kontroll 12+6 (nå 15+0).

Heart rate: 164 bpm
CRL: 65 mm

Free beta-hCG: 21.2 IU/l
PAPP-A: 2.213 IU/l

Adjusted risk
Trisomy 21: 1:1802
Trisomy 18: 1:5925
Trisomy 13: 1:14649
Så fine tall!
Er det stor forskjell til tallene du fikk før blodprøve-svarene?
 
Kan jeg bare spørre, var dere på tul for å bekrefte lengden på svangerskapet før henvisning ble sendt til duotest?
 
Fikk resultatet mitt i går. Var på kontroll 12+6 (nå 15+0).

Heart rate: 164 bpm
CRL: 65 mm

Free beta-hCG: 21.2 IU/l
PAPP-A: 2.213 IU/l

Adjusted risk
Trisomy 21: 1:1802
Trisomy 18: 1:5925
Trisomy 13: 1:14649
Gratulerer , liten risk for at noe er galt nå:)
Må være godt å være ferdig med duo testen
 
Dette er fra ul? Hva menes med alder?
De tallene er risiko kun basert på mors alder, altså ikke tatt med funn på UL eller resultat fra blodprøver
 
Kan jeg bare spørre, var dere på tul for å bekrefte lengden på svangerskapet før henvisning ble sendt til duotest?
Ikke pga duotest sånn sett, men fordi jeg har mistet så mange ganger.
 
Back
Topp