Mittemindas dagbok.

Har hatt småblødning, men nu er det stoppet.
Trodde virkeli at mensen endeli var kommet [:(] men må vel vente enda lengre på den. så er vel enda lengre til jeg kan starte en ny pp [:(] for gravid er jeg jo ikke, det sa blodet mitt.
men kan det være festningsblødning? for hørte her inne at etter 6 til 8 dager etter festnings, så kan man se på hcg i kroppen om noen er gravid.



fatter det bare ikke...
dagsformen min er: Kvalm, slapp, vond mage, vond livmor, ømme bryster, litt vondt i hodet.
Psoriasisen min er i ferd me å forsvinne (noe den ikke har gjort med mindre jeg har vært gravid... )

JEG KJENNER IKKE KROPPEN MIN LENGRE[:(][:(][:(][:(][:(][:(]
hva er det som feiler meg [&:]
 
 
ha en fin dag alle sammen...
 
for en mandag.... [:'(]

inatt kastet sønnen min opp. han spydde så mye at til slutt kom det SKUM ut. stakkars liten.
så fikk jeg kjæft av sjefen min.

HAPPY Mandag[:'(][:'(][:'(][:(][:(][:(]


Glad denne dagen snart er over.
 
Skikkelig blåmandag for deg skjønner jeg! Uff da!
Hvorfor fikk du kjeft avsjefen? Teite sjefen..[:'(]

Du ska få en dag i mårå [:D] Håper imorgen blir en bedre dag[:D]
Klem
 
Jeg har BURSDAG idag :D har hatt en koseli dag. har spist ute (biff nam nam) :D så har jeg fått wii fit :D så nå er det TRÆNING :D[:)][:)][:)][:)]
 
Ja dagene går.. å jeg forhaster meg ikke med det å bli gravid... jeg har funnet ut at jeg skal nyte den tiden jeg har nå, uten psoriasis å når jeg blir gravid så får jeg ta det derretter...
men gidder ikke stresse med å bli gravid... tar ting slik dem kommer [;)]
 
 
Fikk meg skritt teller på julaften. her er skrittene jeg har gått siden den dagen [:D]
 
10161 skritt (25 desember)
11154 skritt (26 desember)
10080 skritt (27 desember)
19333 Skritt (28 desember)
26308 Skritt (29 desember) 
 
jeg er glad jeg skriver dagbok :P hehe... for nå ser jeg at mense forsvant og kom tilbake osv.. å jeg vet jeg FOSS blødde den15/16 desember å det varte i 3 dager.
 
så jeg regner fra den dagen. så det er 7 dager igjen til en test kan vise positiv [;)]
 
tenkte jeg skulle begynne å føre opp dagsformene jeg har like før mens. slik at jeg alltid tror at jeg ALDRI har vært igjennom lignene. for det så jeg her at jeg har vært igjennom ting, å følt det før... så nå skal jeg plage alle sammen med dagsformen min :P


Dagsformen: Fin, Fin, Fin Form [:D][:D] Ikke tegn på verken mens, eller graviditet.
6dager til FM
 
Dagsform: helt ok.
Brystene mine er fortsatt ØMME.
Har hatt litt murring i livmor, men stanset like fort.
så bortsett fra ømme bryster føler jeg ikke noe mer akkurat nå :P
 
 
5 dager til FM
 
murringer som kommer å går... VELDIG ØMME bryster...
må på do hele tiden.... noen som er innbilt gravid kanskje :P
 
Back
Topp