Mittemindas dagbok.

Da var nok en uke på slutten. så en uke nærmere mensen.
så får vi se hvor mange uker til jeg må ha for at den skal komme.


ha ei fin helg jenter.
 
Er det eggløsning jeg kjente idag? er det virkeli det? [:D]det får vi vel svar på om 14 dager, for enten kommer ikke mensen å testen lyser POSITIV til meg nok en gang. eller så kommer TR på besøk. så vi får se hva som skjer[;)]

Har iallefall gjort mitt [;)] [;)]


så får vi bare smøre oss med tålmodighet [:D]
 
Lurer paa om TR er paa tur eller om det er EL.. men smerter i 2 dager paa ene siden ikke konstant men litt..

kan det vere 2 egg?
 
Vondt øverst i ryggen og mitt i livmor og ved høyre side. litt murringer i venstre å..

så nå kan mesen bare komme, før jeg begynner å innbile meg ting.
 
har hatt en bra 2 desember.. min sønn har hatt oppvisning idag, med dans og sang [:D]
smertene ga seg idag.. så kroppen driver å lurer meg..
 
[size=4]TIRSDAG [:D]
jeg er glad i Tirsdager, da er det mye som går på tv [:D]

Tenkte jeg skulle oppdatere litt om hvordan kroppen min er dag for dag nå fram til mensen, eller eventuelt positiv test.
Idag jeg har vondt, i livmor eller magen, greier ikke skille [&:] har bare lyst til å legge meg under dynen i fosterstilling.
kvalme har jeg, men er nok siden jeg er sulten. 1mnd og 2 dager siden jeg mistet.
 
lege besøk idag. sykemeldt ut helga. svak positiv test (men kontroløren var negativ) så ingen håp idag.. får svar på hcg nivået imorgen i 2 tiden... så får vi se.... vist den stiger ja da skal jeg håpe. men akkurat nå venter jeg på mensen.. for dette tror jeg ikke helt på.
 
Spennende å følge med på deg for tiden.
Håper hcg-nivået stiger og at det har festa seg en ny spire allerede.
Hvis ikke får tanta se til å komme.
 
takk takk..
jeg hadde blitt veldig glad vist hcg nivået hadde steget. men jeg har så liten tru for d.

så jeg sitter å ser på papiret etter hver gang jeg tørker meg å ser etter blod.
for jeg bruker ikke ha lykken med meg som regel, så hvorfor skal d skje nå liksom.

nei håpet er ikke der, men sier ikke neitakk til en stigende hcg. [;)]


Ha en koseli dag alle sammen. idag skal jeg slappe av og se på tv. imorgen kommer oppdatering her etter jeg har snakket med lege...



Å ja dere kan si at fælt hvor negativ hun virker. men jeg kan spå hva som skjer imorgen:
jeg får telefon fra legen, hun ser det ser dessverre ikke ut som t hcg nivået ditt er i ferd med å stige, så det er nok mensen som ligger for tur.
 
legen har ringt, hcg nivået viser IKKE gravid. noe jeg allerede vet siden mesnen kom snikende igår.
men jeg går med hevet hodet å tenker: da får jeg feiret bursdagen min med alkohyler i helgen. å jeg kan ta en liten kose stund med alkohyler på nyttårsaften. så tar ting den positive veien.
 
Det er hvertfall bra at tanta kom når du først ikke var gravid da.
Da er det jo bare å sette igang med en ny pp [:D]
Og som du sier, så kan du kose deg masse (med alkohyler) de neste ukene [;)]
 
Back
Topp