Mittemindas dagbok.

Himmelstøv

Forumet er livet
Jeg blør fortsatt etter SA som jeg hadde for noen dager siden.
jeg har hatt litt av en uke.

Torsdag: POSITIV graviditetstest.

Fredag: Legen sa jeg kom til å miste, pga blødning. noe jeg selv følte senere den dagen at jeg gjorde. HCG nivået på 35.

Lørdag og Søndag : lever i en sorg etter jeg var skråsikker på at jeg hadde mistet, men greide å få mottet opp igjen.

Mandag: Legen ringer, du er gravid fortsatt hcg steget til 90. dette kommer til å gå bra sier hun.

Tirsdag: lever i lykkerusen.

Onsdag: får beskjed om at hcg nivået har sunket til 34, jeg har mistet.

Det føltes ut som jeg har mistet 2 på under en uke. skrekkeli opplevelse for meg og sambo.


men jeg gr ikke opp. nå vil jeg bare at kroppen skal slutte å tro den er gravid slik at vi kan starte på nytt igjen.
 
Huff.
Høres ut som om du har hatt en forferdelig uke ja. [:(]
Jeg krysser fingrene for at det sitter en spire igjen snart, og at den klamrer seg fast i 9 mnd. [;)]
 
For en tidlig morgen. stod opp kvart over 6 [:-]
så skal snart på kiwi å få tak i go helg tilbudet [;)] så levere min sønn i barnehagen, og sambo på jobb... selv har jeg fri tilomed søndag. så vi skal bort i helgen, skal bli godt, få tankene en annen plass...


nå vil jeg stoppe å blø snart. jeg vil ha sex igjen jo [:D]

ha en fin dag alle sammen.
 
Har hatt en fanastisk helg sammen med min samboer å min 3 år gammle sønn. tankene har vært helt andre plasser enn på det som har sjedd i det siste. HERLIGT.

nå er jeg endeli sluttet med blødninger, så nå skal vi ha sex igjen. [:D] jeg kan ikke vente med å ha sex. jeg blir nok ikke gravid denne mnd, siden kroppen min nok ikke får EL siden den har vært gravid. men håper jeg kan ta en test på julaften, at kroppen min gr meg en gave på selve julaften, med en positiv test. [:D]
 
Tiden går fortsatt framover. å jeg gleder meg til å få bekreftet at alt er borte etter SA, slik at kroppen kan begynne å produsere mer egg, slik at man har mulighet til å bli gravid igjen, å få den spiren til å sitte fast.

HA EN FIN DAG ALLE SAMMEN
 
ENDLEI. hcg nivaaet er senket seg til normalen. saa naa kan jeg ha sjangs til aa bli gravid igjen [:D]

men har IKKE peiling paa naar man skal ha mensen igjen :P
saa er den ikke kommet for 24 desember, saa tar jeg en test paa julaften [;)]

idag jobber jeg dobbelt paa jobb... fra 11.00 til 23.30 [:D] Blir godt med litt ekstra peng til jul [:D]
 
HUFF... nå idag føler jeg ikke for at det med SA skulle sjedd, ikke det at jeg har noen gang følt for det. men idag takler jeg svært dårligt at SA har sjedd.....

HUFF..

tenke positivt, tenke positivt, tenke positivt..........
fatter ikke hvordan det er mulig at man skal bare gå videre så fort. jeg har mistet en spire, en spire som var ønsket, å nå skal jeg liksom glemme alt. legge det bak meg å prøve å få en ny..

FATTER IKKE AT DET ER MULIG....


vil tenke positivt, vil tenke positivt.... men FAN HELLER, det er ikke lett..

føler at du lille julispire ikke var verd nok for folk rundt deg, får ingen tanker en gang, bare folk som ber din mor om å tenke positivt.


POSITIVT med SA??? fatter ikke hvordan det kan være mulig..

mine tanker er: det er bra det sjedde tidlig. å når SA skjer er det en grunn for det... men jeg føler at det er JEG som er grunnen, ja du leste riktig, jeg føler at det er MIN skyld at dette sjedde... hadde jeg bare ikke drikket den helgen så kanskje du lille julispire hadde vært her i magen min, isteden for ett sted i kloakken.....

HUFFFFFFF. fatter ikke at det er mulig.... [:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(]
 
Uff..kjedelig med sånne triste dager....Sender deg en stor klem..

Vet hvor vankelig det kan være når alle rundt sier man skal tenke positivt..mens man ikke klarer å skjønne hva de andre tenker.. Det er fryktelig trist med SA, og man føler seg litt alene..for det er kun du som hadde spiren inni deg, og kan føle det du føler...

Men heldigvis blir det bedre..Ta den tiden DU trenger for å sørge over spiren..

Håper dere har en spire i magen igjen snart, som klorer seg fast
 
takk takk [:D]
godt at noen forstaar meg litt. er bare frustrerende at folk skal vere saa positive. men jeg skal ta min tid for aa komme til den positive delen. imens skal jeg nyte livet sammen med min 3 aar gamle sonn [:D]


Beklager mye aa og o og slikt, har engelsk tastatur her. er paa jobb. aa akkurat naa er jeg litt lei, siden jeg har jobbet siden 11.00
 
Har vært glad de siste dagene, å idag er jeg glad igjen. det stråler lykke av meg. er herligt. jeg vet at kroppen min fungerer slik den skal, jeg vet at kroppen min er klar for en ny periode med prøving.

eggløsning skjer velneppe denne mnd, siden kroppen min har vært gravid. men det kommer flere mnd... jeg har idag begynt å ta vitaminer. bruker vitaminbjørner og hemofer[:D]

skal få opp jernlagrende mine i kroppen. jeg SKAL få det til denne gangen.

jeg har sletet med jernmangel siden jeg var lita.




HA EN FIN DAG ALLE SAMMEN
 
Nok en ny uke er startet. å jeg starter denne uka med et SMIL. [:D]
er så glad for tiden. har ikke noe spesielt å være glad for, men bare er det. en herlig følelse da, så skal vel ikke klage.


Ha en fin dag jenter[:D]
 
Takk takk [:D]


snart skal jeg hente min sambo på jobb, så hente gutten vår i barnehagen. så middag så blir det jobb. kommer nok innom her mens jeg er på jobb... greier ikke la dere være ifred. er så triveli en gjeng her[:D]
 
Idag skal man på jobb fra 11 til 18.00 så skal man ha biff og ris til middag[:D]

idag fikk jeg brev fra legen at jeg burde ikke prøve for kroppen sin del, før den har hatt en normal mensen. så får vel ikke prøve så hardt da. men tror ikke jeg blir gravid denne mnd uansett, så TR kommer nok. vet bare ikke nårtid jeg skal ha den

Men ikveld skal jeg kose meg forand tv skjermen med GREYS [:D]


HA EN STRÅLENDE DAG JENTER
 
Nok en ny dag. [;)]
å jeg tenker på at jeg skal bare la kroppen gjøre det den vil gjøre uten å prøve for mye å finne eggløsning og ta Gtester i hytt og pine..

har ikke mensen kommet til min bursdag skal jeg ta en test. men ikke før. kommer mensen, ja da får jeg vite hvordan syklusen min er sånn ca. så blir positivt uansett om mens eller jeg er gravid.

hater å ikke vite om hva som foregår med kroppen min[:'(]

men men...


Ha en fin dag jenter [:D]
 
NEI og NEI... humøret mitt er ikke bra lengre. jeg har hatt det KJEMPE fint i det siste. men nå er humøret nede igjen. Jeg er lei og sliten av jobb. jeg er trett hele tiden. jeg har vondt hals, jeg har hes stemme.

jeg er DRITT LEI av ALT nå......

Håper denne dagen går over snart, før jeg gå på veggene.... HUFF [:(]
 
nok en dag våknet jeg med hes stemme, pusteproblemer og hoste. så nå skal jeg dra på apotek snart å se etter slimløsene hostesaft. morgene er dem værste for meg slik som halsen min er fortiden.
jeg har smittet hele familien med dette, men ingen feber og ingen sykdomsfølelse ellers. så vi jobber og er i barnehage.

ellers så gleder jeg meg til å finne ut av syklusen min snart :P få mensen å sette opp førstedag av siste menstrasjon :P slik at jeg kan følge mere med enn nå..

for nå er jeg på villspor å har INGEN anning om nårtid jeg skal ha mensen. så gleder meg til den kommer slik at jeg kan bli ferig med den å prøve på ordentlig vis igjen [;)]


Ha en strålende dag jenter[;)]
 
sitter her å vil bare ha sukker, noe som jeg pleier å ha like før menstrasjon. så nå venter jeg bare på at mensen skal komme.

tviler STERKT på at jeg ble befrukta denne mnd å...
så mensen kom, mensen kom.
 
Back
Topp