Mittemindas dagbok.

Veldig Veldig VELDIG Ømme bryster idag, dem er så ømme at det gjør vondt jo [&:]
ellers så har jeg små murringer som kommer å går.
Vond hals (forkjølelse)

 
4 dager til FM
 
Biln min stod parkert, å noen skulle liksom prøve å rygge inn i ei ALT for smal luke. noe som medførte at bilen min løftet baken opp, GLAD jeg parkerte med brekket på, ellers hadde nok bilen min dratt rett bak i den andre. jeg og min venninne sto å så på hva han gjorde. jeg rakk han ikke før han var borte... (han ikke bilen hannes)

så jeg tok bil nr, ringte politiet fikk opplyst hvem det var, så fikk vi snakket med han. å han beklaget mye, å han sa han prøvde ikke å stikke av, han måtte på jobb å hadde det travelt. å hadde tenkt å gi beskjed etter jobb. så jeg fikk møtt han etter jobben hannes, slik at han fikk se skadene. så nå skal den stakkars bilen min inn på reprasjon. må nok bytte hele støttfangeren.

 
Sjedde idag,, må bare ha det med i dagboka :P
 
Da var det lørdag folkens [;)]
snart søndag, å da skal jeg i dåp [;)]


Dagsformen idag: Litt ømme bryster ikke vondt lengre. mens smerter. SINT
 
Idag er siste dagen jeg kommer til å være her på en stund... jeg skal ned i vekt og slikt slik at jeg kan forberede meg på ikke neste pp som jeg er inne i nu, men den pp jeg vil få termin i november.
dette betyr meget for meg og sambo. vi skulle egentli hatt 11 juli 2010, men mistet å dagen 12 juli 2010 har jeg og sambo vært sammen i 7 år, så ville blitt meget spesielt.
 
¨så nå håper vi at det klaffer i februar
 
Sambo og meg 4år og 11 mnd mellom oss.
Vår sønn og neste, hadde vært artig om det ble 4 år og 11 mnd mellom dem.
 
Håper Håper Håper..
 
så nå skal babysnakk bort, så skal man gå ned i vekt slik at jeg får opp sjangsene litt i februar
 
Gratulerer! [:D]
 
Takk for støtten jenter,
nå er det deres tur som venter.
en spire vil hos dere gro nå,
slik at dere et terminforum skal få.

Jeg håper og tror at det ikke er lenge igjen,
til dere sitter med en som dere kan gi en klem.
noen mnd tar det jo,
å mens dere venter må dere springe på do.

Jeg vil igjen takke dere alle,
for at dere ikke fikk meg til å falle.
dere fikk meg på positive tanker,
slik at jeg nå ikke her vanker.

ønsker dere alle sammen lykke til,
å sender dere et diger smil.
 
Back
Topp