Mitt liv som Pergoprøver...

ORIGINAL: lillesimone

Det er ikke pergotull[:D] tenk no har du en liten pergo spire i magen[:D][:D][:D]har du fortalt mannen din?????og evt.hva sa han????er sååå spent å gla på dine vegner.


[:D] Yay! Et lite pergomirakel! Tenk at det klaffa på første forsøk da! Gubben er litt som meg, skeptisk. Vi har begge vanskeligheter med å tro det er sant, så vi er begge litt sånn "guuuh". Vi får se når nyheten har sunket inn og vi bare må tro på den!
 
Ja det e forseint å snu no[:D][:D][:D] no kan du jo forbrede bestemor og bestefar kopper til jul,vist du klare å holde dæi så lenge[:D] æ blei så gla no...trenkte virkelig ei positivt pergo nyhet[;)] 
 
ORIGINAL: lillesimone

Ja det e forseint å snu no[:D][:D][:D] no kan du jo forbrede bestemor og bestefar kopper til jul,vist du klare å holde dæi så lenge[:D] æ blei så gla no...trenkte virkelig ei positivt pergo nyhet[;)]


Ja! Det med koppene ja, det passer jo bra! [:D] Så fint at du ble glad, skal se det klaffer for dere og, du skal jo ha en gutt på denne tia neste år så da funker august bra! [:D] Heia august!
 
ja vist spåingen er sann ja...har så mye biv. at gubben trur æ e gravid alerede.....men måtte ta en liten innføring om eggløsning for et par dager sia...[:D] det hadde vært artig om det klaffet denne mnd.
 
ORIGINAL: lillesimone

ja vist spåingen er sann ja...har så mye biv. at gubben trur æ e gravid alerede.....men måtte ta en liten innføring om eggløsning for et par dager sia...[:D] det hadde vært artig om det klaffet denne mnd.

Kjempearti! Jeg skal krysse alt jeg kan krysse for dere! Fint om det ble klaff nå ja! [:)]
 
ORIGINAL: Jordbæra

GRATULERER!!!!!


Tusen takk! Jeg tror ikke det helt har gått opp for meg ennå altså, tenk at det faktisk ble klaff! [:D]
 
29/10... TR første syklusdag. [:D] Nå starter prøvinga! Pergo fra dag 4 (tror jeg)
30/10... CD2 vondt og svimmel.
31/10... CD3. Skal hente pergoresepten med instrukser i dag! [:D]
1/11... CD4 Pergo 1. Stikkende ømme bryst sånn nå på kvelden. Pleier aldri å ha vondt så langt uti mensen, kanskje pergo som gjør det? [8|]
2/11... CD5 Pergo 2. Vondt i eggstokk, men bare litt. Mens ferdig, endelig!
3/11... CD6 Pergo 3. Ikke noe action med bivirkninger eller noe...
4/11... CD7 Pergo 4. Hormonene raser! [:D][:(][:(][>:][>:][:@][:@]
5/11... CD8 Pergo 5. Nå kan eggløsningen stige på. [8D]
6/11... CD9 Det romler og tomler i magen, kjennes ut som det er noe som skal skje der nede snart. [8|] Møte fra 13:00 på jobb så jobb fra 16:00 til 00:00. Guh
7/11... CD10 James Bond har premiere i dag. Dunn dunn dun dun dunn dunn dun dun dun dun dun dundundun duuuuunndun dundundun. Det blir nok kaos på jobb. [8D]
8/11... CD11 Kroppen min er rar, det er tak i eggstokkene og småømme bryst. Kanskje EL, men altfor tidlig? [&:] Hmmm...
9/11... CD12 Stiv og støl i hele kroppen, aua. [:'(]
10/11... CD13 Ikke fullt så støl i dag, litt stikking i bryst, men ikke tak i eggstokker lenger.
11/11... CD14 Kvalm! [:'(] Våkna med hodepine og aua i eggstokker. Kaaanskje er det EL som kommer?
12/11... CD15 God form egentlig, EL testa. "ingen LH stigning"
13/11... CD16 Litt støl i magen, sliten. har jobba 8 dager i strekk, på vei til min 9 dag i strekk på jobb nå. Fri i helga! Neg. EL test.
14/11... CD17 EL smerter så det dundrer der nede, AU! [:(] Men neg EL test.
15/11... CD18 Ikke EL smerter men vondt der nede, sex=au.
16/11... CD19 Ikke EL smerter, negativ EL test. (kan jeg ha hatt EL CD14 da jeg var kvalm?)
17/11... CD20 Vondt i brystvorter, og jeg tåler ikke kaffe! [:'(] Det som jeg er så glad i hver morra. [:(]
18/11... CD21 Tåler fortsatt ikke kaffe, og ikke sjokolade. Æsj!
19/11... CD22 Vondt i brystvorter og murring i magen og nå.
20/11... CD23 Samma som før, vondt i brystvorter og stikk i magen.
21/11... CD24 Samme som dagen før, vært hos legen i dag og tatt blodprøve. Kan drikke kaffe igjen! [:D]
22/11... CD25 Fortsatt ømme brystv. Småuggen/kvalm og vondt i hodet. Strekk i magen.
23/11... CD26 Enten så har jeg ikke hatt EL, eller så hadde jeg den på syklusdag 13/14 ettersom EL tester var negative syklusdag 15 og utover... Jeg er varm, svimmel, kvalm og trøtt. Samtidig har jeg fortsatt vondt i brystv. og strekk i magen. Sniktest i morra? [8|]
24/11... CD27 Trøtt som et uvær. Fortsatt voldsomt til strekk i magen og dro på apotek for å kjøpe test som ble spart til neste dag med morra urin.
25/11... CD28 Våkna opp uten et eneste symptom, ikke strekk i magen en gang og grudde meg faktisk til å teste. Sto opp og tisset på pinnen, så kontrollstreken komme opp og tenkte "nope, ikke denne gangen heller." Men da jeg så på den en gang til var det en strek! Tok en CBD to timer etterpå, viste "gravid". Tenk. JEG ER GRAVID! [:D]

Og det var vel enden på min prøvedagbok. Yay for pergo! Tenk at dagboka skulle bli så kort. [8D]
 
Back
Topp