Mitt liv som Pergoprøver...

Ikke resept i posten i dag heller, selv om regningen for laparoskopien kom i forigårs. Jeg prøvde å ringe sykehuset, men ble satt over til en telefon som var slått av. [&:] Hvis den ikke kommer i morgen rekker jeg ikke å begynne denne syklusen og hvis det skjer blir jeg lei meg. [:(]

I dag var jeg skikkelig svimmel og kvalm og hadde så vondt i magen at jeg ikke helt visste hvor jeg skulle gjøre av meg. [:'(] Mensen er altså ikke så mye mer levelig. [>:]
 
Huff.... kan du ikke kontakte fastlegen din å få han til å skrive ut resept til dæi???
bare forklar situasjonen du er i.
 
Fikk tak i noen på sykehuset som hjalp meg. Jeg skal komme innom i morra og hente den! [:)]
 
Kor bra tenk at no er du snart igang[:D]
 
Får fylle litt på datolisten jeg da, som jeg tar litt dag for dag.


29/10... TR første syklusdag. [:D] Nå starter prøvinga! Pergo fra dag 4 (tror jeg)
30/10... CD2 vondt og svimmel.
31/10... CD3. Skal hente pergoresepten med instrukser i dag! [:D]


Jeg håper sånn jeg får en fin syklus med tidlig EL. Hadde vært gøy med ca 30 dager, testa positivt på 1 desember og inn på UL uka før jul. Men nå drømmer jeg meg bort...

 
29/10... TR første syklusdag. [:D] Nå starter prøvinga! Pergo fra dag 4 (tror jeg)
30/10... CD2 vondt og svimmel.
31/10... CD3. Skal hente pergoresepten med instrukser i dag! [:D]
1/11... CD4 Pergo 1. Stikkende ømme bryst sånn nå på kvelden. Pleier aldri å ha vondt så langt uti mensen, kanskje pergo som gjør det? [8|]

Fikk beskjed av legen at EL kom til å komme mellom CD 12 - 17. Jeg har eviglange sykluser fra før så dette er jeg veldig spent på om stemmer... Jeg skal ikke inn til noe sjekk for EL, men jeg skal ta en blodprøve CD22 for å sjekke progesteron med tanke på IVF (tror jeg, det står IVF på blodprøve arket.)
Her går det for i svingene! [;)]
 
29/10... TR første syklusdag. [:D] Nå starter prøvinga! Pergo fra dag 4 (tror jeg)
30/10... CD2 vondt og svimmel.
31/10... CD3. Skal hente pergoresepten med instrukser i dag! [:D]
1/11... CD4 Pergo 1. Stikkende ømme bryst sånn nå på kvelden. Pleier aldri å ha vondt så langt uti mensen, kanskje pergo som gjør det? [8|]
2/11... CD5 Pergo 2. Vondt i eggstokk, men bare litt. Mens ferdig, endelig!
 
ja tenk no er du også igang[:)]
håper no at det er bare litt pergo som skal til.
Har hatt veldig mye stikking i eggstokkene i hælga,men tror det er bivirkninger av pergoen.skal til gyn i morra så æ e spent på hva han skal si....vet ikke helt hvorfor æ skal....men tar i mot all hjelp og info.
skal du å måle eggløsning etter bruk av pergo? lure på om det er vanlig, har lest flere hær inne som gjør det.
Har du fått mye bivirkninger???
 
Jeg skal ta en blodprøve å sjekke progesteron på CD 22 -23 men det tror jeg er med tanke på IVF...

Nå er det spennende tider i møte. Jeg har ikke hatt mye bivirkningene, men stikking i høyre eggstokk og i brystene. Høyre eggstokk er ganske inaktiv så det at det begynner å stikke litt der ser jeg på som en god ting! [:)] gleder meg sånn til EL! Da blir det masse kos, og denne PPen styrer gubben showet, for han blir litt lett stressa av meg rundt EL. Så han er sjef og vil han så MÅ jeg. [:D] *hihi* Uansett hvor vi er... [8D]
 
Kor artig at han har gjort det til en spenning å prøve[;)]
Kanskje dere har en god unfangelses historie til barnet deres om noen år[:D]
 
 
Hahaha ja vi får nå se. Jeg sa jeg ikke kom til å ha meg på gata da... [8|]

Tror du gyn skal sjekke EL kanskje? Blir iallefall spennende å høre hva han sier. [:)]
 
vet ikke hva han skal sjekke... men skal no spørre han litt ut ihvertfall....var litt distre sist gang æ va dær så æ fikk liksom ikke sport om noe...
 
Jeg fikk beskjed om å skrive ned alt jeg lurte på av noen... før gyn time liksom. Men jeg glemte jo lappen og glemte å spørre om alt jeg lurte på. Så blir det en tur til skal jeg ha med lapp ass, har jo tusenvis av spørsmål nå.
 
Ja det hadde vært lurt....tro om han kan se på ul. om egge er blitt befrukta???? det e kanskje for tidlig...skal ihverfall spørre om bivirkninger.
 
Jeg begynner å merke hormonene på kroppen. I dag er jeg driiitforbanna over noe som kanskje ville gjort meg litt sint bare. Jeg er pissed! [:@][:@][:@]
Jeg håper jeg ikke blir så sur på jobb, jeg er egentlig en blid person og blir sinnsykt sliten når jeg er sinna. [>:]
 
Hehe....Det er ikke bare,bare når hormonene overtar kroppen[8D]
Du får lære dæi noen puste tekniker når du kjenner at pluggene tenner[:D]
 
Hormontrollet er løst! [8D] Heldigvis er shærest veldig forståelsesfull og klandrer meg ikke for mine utbrudd siden han vet at jeg er full av hormoner. (Jeg har ikke gått på pillen på 6 år pga hormontroll tendensene)


29/10... TR første syklusdag. [:D] Nå starter prøvinga! Pergo fra dag 4 (tror jeg)
30/10... CD2 vondt og svimmel.
31/10... CD3. Skal hente pergoresepten med instrukser i dag! [:D]
1/11... CD4 Pergo 1. Stikkende ømme bryst sånn nå på kvelden. Pleier aldri å ha vondt så langt uti mensen, kanskje pergo som gjør det? [8|]
2/11... CD5 Pergo 2. Vondt i eggstokk, men bare litt. Mens ferdig, endelig!
3/11... CD6 Pergo 3. Ikke noe action med bivirkninger eller noe...
4/11... CD7 Pergo 4. Hormonene raser! [:D][:(][:(][>:][>:][:@][:@]

I morra blir det siste pergopille for denne PPn! [:D]
 
29/10... TR første syklusdag. [:D] Nå starter prøvinga! Pergo fra dag 4 (tror jeg)
30/10... CD2 vondt og svimmel.
31/10... CD3. Skal hente pergoresepten med instrukser i dag! [:D]
1/11... CD4 Pergo 1. Stikkende ømme bryst sånn nå på kvelden. Pleier aldri å ha vondt så langt uti mensen, kanskje pergo som gjør det? [8|]
2/11... CD5 Pergo 2. Vondt i eggstokk, men bare litt. Mens ferdig, endelig!
3/11... CD6 Pergo 3. Ikke noe action med bivirkninger eller noe...
4/11... CD7 Pergo 4. Hormonene raser! [:D][:(][:(][>:][>:][:@][:@]
[b5/11... CD7 Pergo 5. Nå kan eggløsningen stige på. [8D]


[:'(] Bleh, hadde møte på jobb i går og i dag, har møte i morra og så et på mandagen. Møter er treige.
 
Hei.. Æ tok en sniktest i dag...ikke gravid,det er en av de testene man kan ta 4 dager før...
Tror nok det blir en pp med pergo på nytt....men er jo akurat begynt etter lap så man kan jo ikke forvente mirakler med en gang[;)] kordan går det med dæi?
 
ORIGINAL: lillesimone

Hei.. Æ tok en sniktest i dag...ikke gravid,det er en av de testene man kan ta 4 dager før...
Tror nok det blir en pp med pergo på nytt....men er jo akurat begynt etter lap så man kan jo ikke forvente mirakler med en gang[;)] kordan går det med dæi?


Men de testene er jo ikke sikker selv om de kan tas 4 dager før, og det er fem dager igjen så ikke gi helt opp ennå. [:)] Men det er bra du ser sånn på det, det er jo en PP neste måned, men jeg krysser fortsett fingrene for denne PPn jeg.

Her går det bra, hormonene raser og jeg er litt slapp, men ellers er formen bra, har ikke noen flere bivirkninger fra pergon ennå hvertfall...
Lurer veldig på når jeg får EL... kanskje jeg skal EL teste likevel, selv om jeg hadde bestemt meg for ikke å gjøre det... [8|]
 
Back
Topp