Smily
Elsker forumet
Hei Det Går bra her skal skrive en oppdatering snart.Hei og hopp, hvordan går det med deg?
Hvordan er det med deg? Og mini?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei Det Går bra her skal skrive en oppdatering snart.Hei og hopp, hvordan går det med deg?
Alt bra her! Lille kroppen er straks 4mnd og tiden går så altfor fort. Bestemt, men stort sett blid liten fyr som er husets nye sjef blir sterkere og sterkere for hver dag og ammingen har gått seg til!Hei Det Går bra her skal skrive en oppdatering snart.
Hvordan er det med deg? Og mini?
Men seeee på han da <3 Lille snusk Godt å høre at ammingen går i orden.Alt bra her! Lille kroppen er straks 4mnd og tiden går så altfor fort. Bestemt, men stort sett blid liten fyr som er husets nye sjef blir sterkere og sterkere for hver dag og ammingen har gått seg til!
Gleder oss til oppdatering og vedlegger bilde av blidfisen
Jeg er spent Og jeg gleder meg til å føde og få se lilleguttSå spennende dette blir! Her var de fleste i familien på 3,5 selv på overtid - min var litt over 4 men regner med at de kommer til å følge det opp
Så gøy med gutt og! Synes han fortjener den supermannbodien
Ja, det skjønner jeg godt - og gratulerer med å ha kjent bevegelse begge toJeg er spent Og jeg gleder meg til å føde og få se lillegutt
Fødte du uten epidural og div annet? Måtte du sy mange sting, måtte du sy i det hele tatt?
Tips til hva slags klær jeg bør ha til meg selv på føde/barsel?
Jeg vet! Er jo helt sinnsykt! =PHerregud.. er du så langt allerede?! :O
Synes du nettopp ble gravid jeg
Jeg vet! Er jo helt sinnsykt! =P
Hvordan går det med deg?
Jammen bra! da er du enda litt lenger på vei med å bli preggers! Håper det ordner seg med all denne hjelpen da *krysser fingra*Tjæ. Går bra nå. Endelig vært hos legen
Fikk meg henvisning til gyn + hormonprøver i dag, så er ganske fornøyd
Spent på hva som skjer videre!