I dag er jeg 13+3 og nå er kvalmen neeeesten borte

Det er så fantastisk deilig å ha energi! Kvalmen har jo tatt alt., så nå begynner det å bli moro

Menne...den der at du etter uke tolv og når symptomene roer seg ned og det kan kjennes ut som at man ikke er preggers, det kan jeg skjønne at skjer. For jeg føler det nesten litt sånn. Siden uke 5 eller 6 så har jeg kjent en sånn stølhet/stramming ved livmorområdet og helt til forrige uke. Nå er det veldig difust og jeg har liksom bare puppa og litt kvalme og ingen mens som et tegn på at det er graviditet på gang. Så nå gleder jeg meg veldig til å få kulen min slik at jeg kan se det fysisk at jeg har en liten mini inni der

Jeg prøvde å kjenne etter her om dagen om jeg kunne kjenne denne grapefrukten....jeg tror ikke jeg kjente mer enn fett og underfettetmuskler

Så jeg er spent på første time hos jordmor som er i starten av februar og om det er noe kul og om hun kan finne hjertelyden enklere enn hva man kan nå.
Håper de neste to ukene går fort slik at jeg kan få høre hjertelyden. Blir til at man har et behov for at man vet at alt er bra inni der
Men så lenge jeg ikke blør og ikke har smerter så har jeg god tro på at alt er i orden og gleder meg stort til å få møte nurket i juli/august