Mister og mister men gir ikke opp!

Nå er jeg gravid. 14 dpo i dag. Regner meg som 4+0. Har kort lutealfase/sen eggløsning så føler det blir riktig. Tester hver morgen for å se stigningen. Venter fortsatt på at testen skal stagnere eller bli svakere. Har legetime onsdag, da vil jeg ta hcg-blodprøve onsdag og fredag. Jeg vil vite så mye som mulig så tidlig som mulig så vi så tidlig som mulig kan avbryte svangerskapet hvis vi finner noe galt.
Denne spiren er hjemmelaget. Ble veldig overrasket over at testen har blitt så sterk som den har blitt. Trodde vi mistet den. På morgenen 10 og 11 dpo var teststreken identisk så jeg sluttet med Lutinus. Satt en Lutinus kl 6 men endte med å stoppe på en bensinstasjon og gravde den ut 1,5 time etterpå. Hadde masse murringer men mensen kom aldri. Tok ny test kl 17 som viste tydelig stigning. Måtte bare ta en Lutinus å stappe inn med en gang. Og siden 11 dpo har testen økt. Men økt test er ingen garanti for at det går bra. Jeg venter fortsatt på kjemisk og prøver å se frem til ICSI. Siden jeg ble lovet Prednisolon så gjaldt visst det bare ved ICSI. Nå har Porsgrunn sagt nei. Men jeg bruker albyl-E og fragmin. Disse skal hjelpe mot min kropps overproduksjon av anti-kardiolipid.

Vi har fått time til TUL 4 februar kl 11. Det er bare om 3 uker. Og da skal vi være 7+0. Vil ikke ha dårlige nyheter! Tenk om fostersekken er tom igjen!
upload_2019-1-14_21-1-42.jpeg
 
Last edited:
Er 4+4 i dag og tok blodprøve nummer to med 46 timers mellomrom.
Slik er resultatet.

4+2 hcg 711
4+4 hcg 1478

Det er litt mer enn doblet og det var så deilig å få!
Akkurat nå er det jubel og glede:) Er så sinnsykt fornøyd!

Legger ut testene mine for 15, 16 og 17 dpo bare for å ha noe å se tilbake på og beundre eller hvis jeg må sjekke opp igjen senere.

upload_2019-1-18_17-42-0.jpeg

upload_2019-1-18_17-42-21.jpeg

upload_2019-1-18_17-42-48.jpeg
 
Last edited:
Dette er resultat av alle blodprøvene:
4+2 hcg 711
4+4 hcg 1478
5+0 hcg 5756
5+4 hcg 16544

Var i går veldig redd da jeg synes en doblingstid på 60 tiner fra 5+0 til 5+4 var litt lite. Men nå få jeg høre mye fint om det og at det er høye tall. Så det roer. Likevel litt fnatt. Derfor klarer jeg ikke vente helt til mandag 4 feb og har bestilt privat TUL på tirsdag. I dag er lørdag. Tirsdag skal jeg være 6+1. Det kan være greit å se så tidlig som mulig om fostersekken er tom.

Har begynt å bli kvalm. Det passer veldig dårlig at det starter så tidlig! Heller kvalm og gravid enn ikke kvalm og ikke gravid. Men jeg trenger ikke kvalmen som bekreftelse. Trykket i underlivet er alt jeg trenger. Siden jeg kanskje skal få ny jobb. Sa ja til jobb og var sikker på at det var kjemisk på den tiden. Men hvorfor klager jeg? Kanskje fordi jeg ikke ser meningen med kvalmen når jeg likevel kanskje mister igjen.
 
I dag er jeg 10+4 og har vært på TUL altfor mange ganger!

Første var privat da jeg var 6+0, embryo målte 6mm.

På Porsgrunn fertilitetsklinikk var jeg 6+6. Da målte embryo 8mm. Du kan tro jeg ble pessimist og trodde den skulle dø siden den bare hadde vokst 2mm på en uke.

Neste ul var 7+6. Da hadde den vokst til 17mm!!! Kjempeoverraskelse!!!

9+0 målte den 2,46cm!!

Begynte å blø på fredag samme uka. 9+3. Fikk panikk og dro rett bort på privat TUL om kvelden. Babyen hadde vokst til 2,87 cm og hjertet slo! Kjempeoverraskelse!!

9+6 var vi på ukentlig TUL på Porsgrunn igjen. Da målte den 3,34 cm!!

11+0 og 12+0 skal vi også på TUL. 12+1 skal jeg på jordmorkontroll. Dette er veldig rart at skjer med oss. Fortsatt har jeg dårlige dager, og det er gjerne når jeg er sliten fra jobb. Pessimismen lever og jeg ønsker å fortsatt ha en viss skepsis til at det kan gå galt.
 
I dag er jeg 10+4 og har vært på TUL altfor mange ganger!

Første var privat da jeg var 6+0, embryo målte 6mm.

På Porsgrunn fertilitetsklinikk var jeg 6+6. Da målte embryo 8mm. Du kan tro jeg ble pessimist og trodde den skulle dø siden den bare hadde vokst 2mm på en uke.

Neste ul var 7+6. Da hadde den vokst til 17mm!!! Kjempeoverraskelse!!!

9+0 målte den 2,46cm!!

Begynte å blø på fredag samme uka. 9+3. Fikk panikk og dro rett bort på privat TUL om kvelden. Babyen hadde vokst til 2,87 cm og hjertet slo! Kjempeoverraskelse!!

9+6 var vi på ukentlig TUL på Porsgrunn igjen. Da målte den 3,34 cm!!

11+0 og 12+0 skal vi også på TUL. 12+1 skal jeg på jordmorkontroll. Dette er veldig rart at skjer med oss. Fortsatt har jeg dårlige dager, og det er gjerne når jeg er sliten fra jobb. Pessimismen lever og jeg ønsker å fortsatt ha en viss skepsis til at det kan gå galt.

Så fantastisk! Dette må gå bra! :)
 
I dag er jeg 10+4 og har vært på TUL altfor mange ganger!

Første var privat da jeg var 6+0, embryo målte 6mm.

På Porsgrunn fertilitetsklinikk var jeg 6+6. Da målte embryo 8mm. Du kan tro jeg ble pessimist og trodde den skulle dø siden den bare hadde vokst 2mm på en uke.

Neste ul var 7+6. Da hadde den vokst til 17mm!!! Kjempeoverraskelse!!!

9+0 målte den 2,46cm!!

Begynte å blø på fredag samme uka. 9+3. Fikk panikk og dro rett bort på privat TUL om kvelden. Babyen hadde vokst til 2,87 cm og hjertet slo! Kjempeoverraskelse!!

9+6 var vi på ukentlig TUL på Porsgrunn igjen. Da målte den 3,34 cm!!

11+0 og 12+0 skal vi også på TUL. 12+1 skal jeg på jordmorkontroll. Dette er veldig rart at skjer med oss. Fortsatt har jeg dårlige dager, og det er gjerne når jeg er sliten fra jobb. Pessimismen lever og jeg ønsker å fortsatt ha en viss skepsis til at det kan gå galt.
Heier på dere, dette skal gå veien:Heartred
 
Høres veldig lovende ut, men forstår at det er skummelt og vanskelig
Håper det beste
Stor klem
 
Forstår at du er redd, men håper at dette er en terminspire. Jeg legger ikke alltid igjen spor,men ville si gratulerer. Hvor lenge får du ukentlige UL på klinikken ?
 
Hvordan går det?
 
Ja, lurer på det samme, hvordan står det til ?
 
Forstår at du er redd, men håper at dette er en terminspire. Jeg legger ikke alltid igjen spor,men ville si gratulerer. Hvor lenge får du ukentlige UL på klinikken ?
Takk:love017 Til tirsdag er det siste UL på fertilitetsklinikken. Da er jeg 12+0

Hvordan går det?
Ja, lurer på det samme, hvordan står det til ?
På tirsdag målte den 4,39cm:Heartred Hjertet slo 162 og den lå å beveget hele kroppen.
Nå har jeg begynt å slappe av og tenke at nå skjer det endelig!
 
Fantastisk!
Gratulerer så mye
 
Takk:love017 Til tirsdag er det siste UL på fertilitetsklinikken. Da er jeg 12+0



På tirsdag målte den 4,39cm:Heartred Hjertet slo 162 og den lå å beveget hele kroppen.
Nå har jeg begynt å slappe av og tenke at nå skjer det endelig!
Gratulerer så utrolig fortjent og deilig :)
 
HURRA ♥️
 
Back
Topp