Misstyri - min vei mot solomor

Så trist at det ikke gikk denne gangen :Heartpink Selvom jeg kan tenke meg at det er «bedre» at det ikke fester seg enn den vonde, psykiske prossesen det er å miste. Har du en plan videre fremover eller tar du en ting av gangen?
Det blir vel ultralyd om rundt 9-10 dager, og innsett om et par uker :P Her er det ikke hvilepuls i prøvingen liksom :D

Det blir vel ultralyd om rundt 9-10 dager, og innsett om et par uker :P Her er det ikke hvilepuls i prøvingen liksom :D
Haha! Det er sånn jeg trodde det skulle bli, men timingen har ikke fungert sånn for meg en eneste gang :hilarious: Det blir spennende å følge deg videre! Jeg skal forhåpentligvis også i gang igjen i januar!

Haha! Det er sånn jeg trodde det skulle bli, men timingen har ikke fungert sånn for meg en eneste gang :hilarious: Det blir spennende å følge deg videre! Jeg skal forhåpentligvis også i gang igjen i januar!
Føler til tider at det er så vidt jeg henger med i svingene :p Men veldig glad når det kommer pauser fra cyclogesten, for jeg reagerer veldig på den i form av hormoner :p Mye mer topper og dype bunner på den enn ellers :p

Føler til tider at det er så vidt jeg henger med i svingene :p Men veldig glad når det kommer pauser fra cyclogesten, for jeg reagerer veldig på den i form av hormoner :p Mye mer topper og dype bunner på den enn ellers :p
Ja, jeg kjenner også litt på den- ikke alltid, men når jeg var på fryseforsøket ble det en skikkelig gråte-uke når jeg holdt på med den. Det har vært krevende å stå i dette så lenge, så jeg forstår godt at det er en fordel å ikke vente når man ikke må :Heartpink Jeg gleder meg og gruer meg til å komme igang igjen- men det er bedre å være i prosess enn å hele tiden vente på å starte:hilarious:

Ny runde

Det går så raskt mellom forsøkene når det meste er normalt :)
Ultralyd var torsdagen, og allerede i dag ble det positivt på eggløsningstestene!
Så ny Ovitrelle er satt og bare å vente på innsett om noen dager :)

Krysser fingrene for denne gangen.

Prøvde noe nytt denne runden også, og gikk til psykologen tilknyttet klinikken :) Det var absolutt beste avgjørelsen jeg har tatt <3

Vedlegg

• IMG_6039.jpeg
    IMG_6039.jpeg
    2 MB · Visninger: 66
Ny runde

Det går så raskt mellom forsøkene når det meste er normalt :)
Ultralyd var torsdagen, og allerede i dag ble det positivt på eggløsningstestene!
Så ny Ovitrelle er satt og bare å vente på innsett om noen dager :)

Krysser fingrene for denne gangen.

Prøvde noe nytt denne runden også, og gikk til psykologen tilknyttet klinikken :) Det var absolutt beste avgjørelsen jeg har tatt <3
Så spennende å være i gang igjen! Håper for deg denne runden :Heartred Jeg har også hatt god nytte av å snakke med profesjonelle når det har stått på som verst i disse prosessene. Det har alltid vært verdt pengene:happy:

13 DPO (3+6)

Har hatt en veldig god følelse hele veien denne gangen, i motsetning til sist. Men tør jo såklart ikke å håpe på noe :)

Men det kan se ut som det er noe som klamrer seg fast nå!

Av erfaring så vet jeg jo at embryoet ikke trenger å utvikle seg videre (med blighted ovum i høst), men jeg er et steg lengre opp i trappa med en positiv test :) ❤️

Vedlegg

• IMG_6204.jpeg
    IMG_6204.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 70
  • IMG_6207.jpeg
    IMG_6207.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 71
13 DPO (3+6)

Har hatt en veldig god følelse hele veien denne gangen, i motsetning til sist. Men tør jo såklart ikke å håpe på noe :)

Men det kan se ut som det er noe som klamrer seg fast nå!

Av erfaring så vet jeg jo at embryoet ikke trenger å utvikle seg videre (med blighted ovum i høst), men jeg er et steg lengre opp i trappa med en positiv test :) ❤️
Gratulerer!! Helt nydelige tester :love7

Å, så spennende! Det så jo ut som kjempefine tester :Heartred Jeg har egguttak på mandag, og forhåpentligvis innsett på fredag og håper jeg kan glede meg over så fine tester om en to ukers tid:shy:

4+0

Tenkte bare å ta en digital for moro skyld, da jeg sist runde fikk 1-2 på den på samme tidspunkt.
Denne gangen slo den til med 2+3 :O Det er flere dager i forkant av sist runde :D

Vedlegg

• IMG_6226.JPEG
    IMG_6226.JPEG
    216,9 KB · Visninger: 92
  • IMG_6229.JPEG
    IMG_6229.JPEG
    578,3 KB · Visninger: 90
  • IMG_6230.JPEG
    IMG_6230.JPEG
    515,3 KB · Visninger: 89
4+2
Testene øker, men jeg kjenner at det er vanskelig å puste lettet ut.
Tok kontakt med klinikken allerede i dag, selv om testdato egentlig ikke er før på fredag.
Nå blir det ultralyd 18.februar, og jeg kjenner det knyter seg i magen. Er så utrolig redd for at det ikke skal gå veien, og at jeg kommer dit og ikke ser noen ting nå heller... Jeg får bare sysselsette meg i ukene som kommer med andre ting, slik at dagene går raskere. 22 dager igjen nå!

Får heldigvis fortsette med (prolutex), så nå er det bestilt opp hos apoteket. Greit å ligge i forkant og bestille det før man er tom...

Det skal sies at testene som nå er tatt på 13-16 dpo, er like sterke som de på forrige runde var rundt 20-24 dpo... Så kanskje det er positivt <3
Jeg får mer svar i løpet av de neste dagene, for i dag ble det tatt hcg blodprøve, og skal ta ny på fredag <3

HCG måling 16 dpo

Da har resultatet fra blodprøven i går kommet :)
16 dpo og 301 i HCG.
Nå vet jeg ikke helt hva det betyr i forhold til forrige gang, men håpe det betyr bedre sjanse :)

HCG måling 16 dpo

Da har resultatet fra blodprøven i går kommet :)
16 dpo og 301 i HCG.
Nå vet jeg ikke helt hva det betyr i forhold til forrige gang, men håpe det betyr bedre sjanse :)
Over 300 er bra på 16 dpo! Er endel forskning som viser at de aller fleste graviditeter går bra da! Vet du hva du hadde forrige gang?

Over 300 er bra på 16 dpo! Er endel forskning som viser at de aller fleste graviditeter går bra da! Vet du hva du hadde forrige gang?
Tok aldri blodprøve forrige runde, men allerede nå er testene tatt på 14-16 dpo denne gangen like sterke som på 22-24 dpo forrige gang :) Så håper og tror at det er positivt :) Fikk 2-3 på digital allerede på 4+0, og det fikk jeg ikke før 4+6 forrige gang (kan hende jeg fikk det tidligere) :)

Tok aldri blodprøve forrige runde, men allerede nå er testene tatt på 14-16 dpo denne gangen like sterke som på 22-24 dpo forrige gang :) Så håper og tror at det er positivt :) Fikk 2-3 på digital allerede på 4+0, og det fikk jeg ikke før 4+6 forrige gang (kan hende jeg fikk det tidligere) :)
Dette lover godt, spent på økningen. Den blir veldig viktig. Tar du med 48 timer imellom?

Back
Topp