Misstyri - min vei mot solomor

Så trist at det ikke gikk denne gangen :Heartpink Selvom jeg kan tenke meg at det er «bedre» at det ikke fester seg enn den vonde, psykiske prossesen det er å miste. Har du en plan videre fremover eller tar du en ting av gangen?
Det blir vel ultralyd om rundt 9-10 dager, og innsett om et par uker :P Her er det ikke hvilepuls i prøvingen liksom :D

Det blir vel ultralyd om rundt 9-10 dager, og innsett om et par uker :P Her er det ikke hvilepuls i prøvingen liksom :D
Haha! Det er sånn jeg trodde det skulle bli, men timingen har ikke fungert sånn for meg en eneste gang :hilarious: Det blir spennende å følge deg videre! Jeg skal forhåpentligvis også i gang igjen i januar!

Haha! Det er sånn jeg trodde det skulle bli, men timingen har ikke fungert sånn for meg en eneste gang :hilarious: Det blir spennende å følge deg videre! Jeg skal forhåpentligvis også i gang igjen i januar!
Føler til tider at det er så vidt jeg henger med i svingene :p Men veldig glad når det kommer pauser fra cyclogesten, for jeg reagerer veldig på den i form av hormoner :p Mye mer topper og dype bunner på den enn ellers :p

Føler til tider at det er så vidt jeg henger med i svingene :p Men veldig glad når det kommer pauser fra cyclogesten, for jeg reagerer veldig på den i form av hormoner :p Mye mer topper og dype bunner på den enn ellers :p
Ja, jeg kjenner også litt på den- ikke alltid, men når jeg var på fryseforsøket ble det en skikkelig gråte-uke når jeg holdt på med den. Det har vært krevende å stå i dette så lenge, så jeg forstår godt at det er en fordel å ikke vente når man ikke må :Heartpink Jeg gleder meg og gruer meg til å komme igang igjen- men det er bedre å være i prosess enn å hele tiden vente på å starte:hilarious:

Back
Topp