Gratulere!! Ser jo veldig lovende ut!!!
Ber du bare legen om ny blodprøve da? Eller er det noe du også trenger henvisning til?
Ber du bare legen om ny blodprøve da? Eller er det noe du også trenger henvisning til?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er superbra!! Dette går veien!!4+5 og resultatet av ny blodprøve
På tirsdagen 4+2 viste hcg blodprøven 301, og nå i dag 72 timer senere viste den 1200
Var så bekymret for utviklingen, men det går i det minste over all forventning så langt
I det minste utvikler morkaken seg som den skal<3
Så fine tester!! Jeg forstår jo veldig at du gruer deg, men dette ser jo veldig lovende ut!! Når testene er så mye bedre enn forrige gang er det iallfall et veldig godt tegn5+0 og 3+ på digital og nesten dye stealer
Tenk at det skulle komme 3+ allerede i dagForventet at det fremdeles skulle stå 2-3, men hcg'en har tydeligvis steget nok <3
Forrige runde i september fikk jeg ikke den før på 6+0 (testet 5+3 og fikk fremdeles 2-3).
I tillegg kan det se ut som det er en dye stealer på vei på strimmelenOg det var veldig godt nå
Nå er det bare å grue seg til neste milepæl som blir 7+2, som blir TUL. Forrige gang var jo fostersekken tom, og kjenner jo på en stor uro for om det skal gå denne gangen eller ikke. Veldig mange færre som vet noe denne gangen <3
Det er bare å GLEDE seg til UL!5+0 og 3+ på digital og nesten dye stealer
Tenk at det skulle komme 3+ allerede i dagForventet at det fremdeles skulle stå 2-3, men hcg'en har tydeligvis steget nok <3
Forrige runde i september fikk jeg ikke den før på 6+0 (testet 5+3 og fikk fremdeles 2-3).
I tillegg kan det se ut som det er en dye stealer på vei på strimmelenOg det var veldig godt nå
Nå er det bare å grue seg til neste milepæl som blir 7+2, som blir TUL. Forrige gang var jo fostersekken tom, og kjenner jo på en stor uro for om det skal gå denne gangen eller ikke. Veldig mange færre som vet noe denne gangen <3
Blir ultralyd 18.februar og er egentlig mer nervøs for den enn noe annet denne rundenSpennende. Når har du fått ultralyd??? Håper sann du får se et bankende hjerte![]()
Så sykt kult! Og så stilig at hun klarte å se noe allerede no6+2 og privat ultralyd
I helgen (5+5) opplevde jeg en miniblødning og fikk litt panikk. Det ble derfor en ekstra sjekk allerede nå for å se om alt var ok.
Der inne så jordmor en liten skapning på 4 mm, en stor plommesekk og et hjerte som slo 115 ganger i minuttet
Kan ikke få uttrykt nok hvor lettet jeg nå erKanskje er det endelig min tur
![]()
Ja, hun sa fra i forkant at hun ikke kunne garantere for noe, men det var definitivt mer der enn vi troddeSå sykt kult! Og så stilig at hun klarte å se noe allerede no![]()
![]()