Misstyri - min vei mot solomor

Gratulere!! Ser jo veldig lovende ut!!!
Ber du bare legen om ny blodprøve da? Eller er det noe du også trenger henvisning til?

Jeg tok kontakt med fastlegen om at jeg ville ta hcg blodprøve, også skriver han ut rekvisisjon på at jeg skal ta den to ganger :) Jeg tok det ikke første gang, men tenkte det kunne være mer betryggende denne runden ved å se at det stiger :)

4+5 og resultatet av ny blodprøve :D

På tirsdagen 4+2 viste hcg blodprøven 301, og nå i dag 72 timer senere viste den 1200 :o
Var så bekymret for utviklingen, men det går i det minste over all forventning så langt :D
I det minste utvikler morkaken seg som den skal :D <3

4+5 og resultatet av ny blodprøve :D

På tirsdagen 4+2 viste hcg blodprøven 301, og nå i dag 72 timer senere viste den 1200 :o
Var så bekymret for utviklingen, men det går i det minste over all forventning så langt :D
I det minste utvikler morkaken seg som den skal :D <3
Det er superbra!! Dette går veien!!

5+0 og 3+ på digital og nesten dye stealer

Tenk at det skulle komme 3+ allerede i dag :o Forventet at det fremdeles skulle stå 2-3, men hcg'en har tydeligvis steget nok <3
Forrige runde i september fikk jeg ikke den før på 6+0 (testet 5+3 og fikk fremdeles 2-3).
I tillegg kan det se ut som det er en dye stealer på vei på strimmelen :D Og det var veldig godt nå :D

Nå er det bare å grue seg til neste milepæl som blir 7+2, som blir TUL. Forrige gang var jo fostersekken tom, og kjenner jo på en stor uro for om det skal gå denne gangen eller ikke. Veldig mange færre som vet noe denne gangen <3

Vedlegg

• IMG_6308.JPEG
    IMG_6308.JPEG
    326,2 KB · Visninger: 22
  • IMG_6302.JPEG
    IMG_6302.JPEG
    591,6 KB · Visninger: 20
  • IMG_6301.JPEG
    IMG_6301.JPEG
    226,1 KB · Visninger: 22
  • IMG_6297.JPEG
    IMG_6297.JPEG
    590,4 KB · Visninger: 18

Tenk at det skulle komme 3+ allerede i dag :o Forventet at det fremdeles skulle stå 2-3, men hcg'en har tydeligvis steget nok <3
Forrige runde i september fikk jeg ikke den før på 6+0 (testet 5+3 og fikk fremdeles 2-3).
I tillegg kan det se ut som det er en dye stealer på vei på strimmelen :D Og det var veldig godt nå :D

Nå er det bare å grue seg til neste milepæl som blir 7+2, som blir TUL. Forrige gang var jo fostersekken tom, og kjenner jo på en stor uro for om det skal gå denne gangen eller ikke. Veldig mange færre som vet noe denne gangen <3
Så fine tester!! Jeg forstår jo veldig at du gruer deg, men dette ser jo veldig lovende ut!! Når testene er så mye bedre enn forrige gang er det iallfall et veldig godt tegn :Heartred

Det er bare å GLEDE seg til UL!

Blir ultralyd 18.februar og er egentlig mer nervøs for den enn noe annet denne runden :p Håper så inderlig at det skal gå greit :)

6+2 og privat ultralyd

I helgen (5+5) opplevde jeg en miniblødning og fikk litt panikk. Det ble derfor en ekstra sjekk allerede nå for å se om alt var ok.

Der inne så jordmor en liten skapning på 4 mm, en stor plommesekk og et hjerte som slo 115 ganger i minuttet ❤️❤️

Kan ikke få uttrykt nok hvor lettet jeg nå er ❤️ Kanskje er det endelig min tur ❤️

Vedlegg

• IMG_6375.jpeg
    IMG_6375.jpeg
    158,3 KB · Visninger: 24
  • IMG_6380.jpeg
    IMG_6380.jpeg
    159,6 KB · Visninger: 23
6+2 og privat ultralyd

I helgen (5+5) opplevde jeg en miniblødning og fikk litt panikk. Det ble derfor en ekstra sjekk allerede nå for å se om alt var ok.

Der inne så jordmor en liten skapning på 4 mm, en stor plommesekk og et hjerte som slo 115 ganger i minuttet ❤️❤️

Kan ikke få uttrykt nok hvor lettet jeg nå er ❤️ Kanskje er det endelig min tur ❤️
Så sykt kult! Og så stilig at hun klarte å se noe allerede no :love017 :love017

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp