Mission Possible

CD 12,
Jaja, da har typen brukt hele kvelden til nå på å bake en kake han skal ha med på jobben i morgen, uten å vite at jeg har bedt ham fri på overraskelsestur... Det er vanskelig å holde tunga rett i munnen mens jeg prøver å overtale ham til å vente med den kaka.. Sukk!
Opp tidlig i morgen med gaver på senga og altså denne turen. Gru-gleder meg.

Den nye temp måleren er bedre på å ta mål (tror jeg, for grafen er mye jevnere) MEN den vil ikke alltid virke, og når jeg trykker på den igjen for å vise siste måling, viser den helt feil :(

Tror ikke jeg har hatt el enda ifølge tempen, men har en del el-slim og stikkinger i magen, som kan være hva som helst.

Denne kroppen er ikke til å forstå seg på...
God natt!
Jeg er så spent på hvordan han reagerer på gaven du gir han :D Kos dere så mye på tur, snuppa ;) En skikkelig kjærestetur, det er jo bare så godt! :)

App <3
 
Ja nå koser vi oss skikkelig!
Da han fikk gaven på senga og jeg sa vi bare hadde en time på oss før vi ble henta ble han skikkelig stressa. På veien til flyplassen og på flyet var han trøtt og rar. Jeg tenkte "Ånei! Hva er det jeg har gjort!?"
Men så kom vi på hotellet, gikk litt rundt ute og koste oss. Jeg hadde booket bord på en dritkult restaurant, og da vi satt der og spiste da sa han "Vet du hva? Dette var en flott bursdagspresang".

I hele går sykla vi rundt i byen og bare koste oss og i dag skal vi på museum.

Aksjer er lagt inn og stressnivået er på null ;)
Jeg tar forresten ingen temp og tisser ikke på pinner selv om jeg er ganske sikker på at el er nå i helga. Deilig altså! :D Rolig avslappende weekend :)
 
Ah, det hørtes godt ut :-)
 
3 dpo (tror jg)
Jeg har som sagt ikke tatt el tester denne pp, og jeg tempet ikke i helga. Jeg har kjøpt nytt termometer som ikke funker som det skal, så det har blitt litt dårlige temperaturmålinger med forskjellige termometer nå etter helga. MEN begge har økt en del og selvom det bare er kluss så tror jeg nå at el har vært. Jeg tipper altså at jeg er 3 dpo.

Jeg har fulgt med på el slimet også, og etter jeg startet å drikke grapefruktjuice har jeg hatt mengder med el slim (før hadde jeg veldig lite). Jeg har vel hatt det en hel uke nå, men det begynner å avta. Enda en grunn til at jeg tror el har vært.

Vi har lagt inn aksjer annenhver dag, og endelig virker det som at mannen endelig har veldig lyst på baby han også og ikke bare har blitt enig om det :) Det er deilig å vite at han også vil ha baby Veldig Mye :)

Nå starter den lange ferden i dpo land hvor alle mulige slags symptomer skal dukke opp. Etter forrige gang har jeg bestemt meg for å ikke ta alle symptomer like mye på alvor. Jeg ble så voldsomt skuffa da Tanta kom...
 
Denne gangen synes jeg du skal få slippe skuffelser og få flytte rett inn i mars-forumet :) Denne gangen! Denne gangen er det vår tur, snuppa! ;)

Apper <3
 
Denne gangen synes jeg du skal få slippe skuffelser og få flytte rett inn i mars-forumet :) Denne gangen! Denne gangen er det vår tur, snuppa! ;)

Apper <3

Naw... Takk!!!! :D
Mars-2014! Watch out!!! Here we come!!! :D

Vi skal så sykt inn i mars-forumet ;)
 
10 dpo i dag. Ingen tegn, ingen symptomer, ingenting!
Tror på en måte at det ikke funker denne gangen heller, men jeg håper jo av hele mitt hjerte... <3
 
12 dpo og mens-murringer i dag... Jeg har en følelse av at Tanta er på vei dessverre :( tempen min har også sunket drastisk i dag så det ser dårlig ut...
ImageUploadedByBV Forum1373666987.671412.jpg


Typen er for en gangs skyld usikker på om jeg er gravid eller ikke da. Vanligvis så tror han at jeg ikke er det, og har rett i det. Men denne gangen er han mer usikker. Såååå... jeg håper manne-sensoren hans har rett og at kanskje det er en liten beibis inni der likevel. Selv om alle tegna taler imot...
 
Nei! Du skal inn på mars med meg!!! Du får ikke lov til annet ;) Håper kjæresten din har rett. Min hadde det første gangen jeg testa positivt. De manne sensorene er ganske så oppmerksomme på slikt skal du vite ;)

Apper <3
 
Nei! Du skal inn på mars med meg!!! Du får ikke lov til annet ;) Håper kjæresten din har rett. Min hadde det første gangen jeg testa positivt. De manne sensorene er ganske så oppmerksomme på slikt skal du vite ;)

Apper <3

Hehe! Ja, jeg tror jeg bare har gitt opp egentlig. Men det er vel da de manne-sensorene slår til ;) foreløpig ingen mens, men jeg er skeptisk dessverre :(
Det er ingenting jeg vil mer her i verden enn å bli med inn i mars! Skulle ønske jeg kunne se inn i min egen kropp og se om det var noe der eller ikke....
 
Hehe! Ja, jeg tror jeg bare har gitt opp egentlig. Men det er vel da de manne-sensorene slår til ;) foreløpig ingen mens, men jeg er skeptisk dessverre :(
Det er ingenting jeg vil mer her i verden enn å bli med inn i mars! Skulle ønske jeg kunne se inn i min egen kropp og se om det var noe der eller ikke....

Uff da :( Ikke gi opp, spira sitter en dag og da vil alt være verdt det :) Du fortjener en liten spire og jeg er egentlig helt enig med deg! Vi kvinner burde bli født med en egenskap som hadde gjort vi kunne se inn i vår egen kropp for å se om noe er der når vi kommer til den tiden vi vil ha baby og prøver på det :) Hadde gjort livene våre litt lettere.

Apper <3
 
Vel.... Våkna av mens-smerter i dag og jaggu.... Der var der rødt! :(

Ble ikke overraska, men ble veldig veldig skuffa.... Tror kanskje typen blir skuffa når han våkner også, siden han trodde litt at det var ett lite frø inni der denne gangen.

Jeg hadde en g- test igjen da, så nå slapp jeg å bruke opp den. Og så skal jeg begynne å ta allergi tabletter igjen, for nå er jeg dritt lei gress pollen nysing!
Blir nok noen mens smertestillende også og kanskje en liten øl i kveld som plaster på såret. :(

Dritt!!!!!! :(
 
Vel.... Våkna av mens-smerter i dag og jaggu.... Der var der rødt! :(

Ble ikke overraska, men ble veldig veldig skuffa.... Tror kanskje typen blir skuffa når han våkner også, siden han trodde litt at det var ett lite frø inni der denne gangen.

Jeg hadde en g- test igjen da, så nå slapp jeg å bruke opp den. Og så skal jeg begynne å ta allergi tabletter igjen, for nå er jeg dritt lei gress pollen nysing!
Blir nok noen mens smertestillende også og kanskje en liten øl i kveld som plaster på såret. :(

Dritt!!!!!! :(
Nei!!!! :( Åå, så trist! Jeg var SÅ sikker at du skulle komme etter.... Mongo tanta! Ho burde vite bedre enn å misbruke besøkstidene sine. Ta deg så mange øl du vil og la samboeren din stelle med deg <3 Jeg slutter aldri å heie på deg!

Apper <3
 
Nei!!!! :( Åå, så trist! Jeg var SÅ sikker at du skulle komme etter.... Mongo tanta! Ho burde vite bedre enn å misbruke besøkstidene sine. Ta deg så mange øl du vil og la samboeren din stelle med deg <3 Jeg slutter aldri å heie på deg!

Apper <3

Tusen takk snuppsi! Jeg skal komme etter, jeg lover, men i ett annet forum dessverre... Sukk... :(
 
Tusen takk snuppsi! Jeg skal komme etter, jeg lover, men i ett annet forum dessverre... Sukk... :(
Jeg kommer fortsatt til å følge med på deg :)

Apper <3
 
Jeg kommer fortsatt til å følge med på deg :)

Apper <3

Awwww....! :) Du er så god da! Jeg håper jeg kommer raskt etter deg så begge kan være i gravid forum samtidig hvertfall ;)
Jeg gleder meg til å høre om hvordan det går med deg framover også :)
 
Awwww....! :) Du er så god da! Jeg håper jeg kommer raskt etter deg så begge kan være i gravid forum samtidig hvertfall ;)
Jeg gleder meg til å høre om hvordan det går med deg framover også :)
Ja, det håper jeg også! Det fortjener du :) Åwh, så koselig. Jeg kommer til å henge her hele veien og dagboken min blir nok ikke lagt død med det samme ;) Har du tenkt på babyklister? Jeg har lest om det og veldig mange kvinner har gode resultater med det :)

Apper <3
 
Ja, det håper jeg også! Det fortjener du :) Åwh, så koselig. Jeg kommer til å henge her hele veien og dagboken min blir nok ikke lagt død med det samme ;) Har du tenkt på babyklister? Jeg har lest om det og veldig mange kvinner har gode resultater med det :)

Apper <3

Jeg har bare hørt at det finnes, men jeg aner ikke hva det er eller hvordan man tar det.... Er det noe som kan bestilles på nett eller kjøpes på apotek? Jeg er villig til å prøve nesten alt nå.
Jeg har brukt sæd-vennlig glidekrem denna gangen, og drukket grapefrukt juice de siste 3 gangene. Kanskje det er baby klister som skal til? :)
Bra du fortsetter med bloggen din! Jeg kommer til å lese så ofte jeg kan ;)
 
Jeg har bare hørt at det finnes, men jeg aner ikke hva det er eller hvordan man tar det.... Er det noe som kan bestilles på nett eller kjøpes på apotek? Jeg er villig til å prøve nesten alt nå.
Jeg har brukt sæd-vennlig glidekrem denna gangen, og drukket grapefrukt juice de siste 3 gangene. Kanskje det er baby klister som skal til? :)
Bra du fortsetter med bloggen din! Jeg kommer til å lese så ofte jeg kan ;)
Google det og se hva du finner :) Man kan bestille det på nettet. Jeg vet ebay har det i alle fall og jeg tror billigtester har det også, men det er bare å Google det så finner du masse info ;) Skader jo ikke å prøve :)

Apper <3
 
Da har jeg begynt å komme meg etter at duste Tanta kom på Søndag...

Jeg har hørt på Frk. Lund og begynt å sjekke ut baby-klister. I tillegg leser jeg litt om Wild Yam og bidronninggele.

Jeg er litt usikker på hva jeg skal kjøpe i tillegg til baby-klister. Kanskje jeg kjøper alle tre? Jeg begynner å bli litt desperat og vil prøve ALT.

Jeg tenker at når jeg evt. tar kontakt med lege til høsten, for å få hjelp, så skal intet jeg har kontroll over være uprøvd.

Jeg får søke litt mer, også blir det nok en liten bestilling på meg snart :)
 
Back
Topp