Mission Possible

De ville ikke undersøke deg nærmere? Det er det dummeste jeg noen gang har hørt! Det der er ikke akkurat deilige symptomer å leve med..

Da håper jeg de tar seriøsiteten i det og får deg fult utredet for det, noe de skulle gjort for lenge siden! Alvorlig talt, slikt er bare unødvendig og ikke minst urettferdig gjort ovenfor deg.

(ser nå at det ble et litt stormfullt innlegg. Beklager, jeg er veldig hormonell om dagen og jeg virkelig hater urettferdig behandling av folk! Kan fort gå en kule varmt da :P)
Appen <3

Haha! Ja, ganske irriterende egentlig. Men jeg var der for noe annet og for å finne endometriose må de fysisk inn med kikhullsoperasjon. Man ser det visst ikke på vanlig røntgen eller slikt. Men ja, jeg har så sinnsyke smerter ved mensen at jeg syns det burde være grunn nok for å finne og fjerne endometriose der og da. Jeg VET jo ikke om det er det, men jeg tror det.

Nå har jeg jo time i desember så jeg gleder meg til å finne det ut! :) Og evt fjerne dritten!!

Sent from my iPhone using BV Forum

Mine ei tester denne pp10:
ImageUploadedByBV Forum1383088874.313060.jpg

Wow! Den el-testen der var sterk! Nice :D

Da er vi endelig i gang!

Jeg har hatt en laaaang pause her fra forumet. Det ble overbelastning for hjernen min og jeg har hatt en del annet å tenke på også.

Men prøvinga har aldri tatt noen pause og vi er ikke blitt gravide enda...

Vi skulle til utredning i desember, men der hadde de gjort en feil så fikk ny time i januar. Den måtte jeg utsette så denne uken her har vi ENDELIG fått startet utredning for ufrivillig barnløshet. De mistenker endometriose, og jeg skal bli satt opp på time til kikhullsoperasjon så snart som mulig. Først må de sjekke soldatene til mannen, og prøven er levert.

Mens vi venter på prøvesvar og evt. operasjon skal jeg teste hormoner i blodet på dag 3 og 21. Samtidig er jeg blitt satt opp på pergotime kur som visstnok skal gjøre eggløsning kraftigere. Jeg er rimelig sikker på at jeg har hatt eggløsning hver mnd det siste året, men får håpe denne liten hjelper med det lille ekstra :)

Jeg venter mensen i morgen eller søndag. Føler at den er på vei for smertene i magen og ryggen har allerede meldt sin ankomst. Gleder meg til å bli ferdig med mensen, starte på pergo og finne ut om jeg har endometriose!!!

Kommer nok fortsatt ikke til å være her inne like mye som jeg var før... Men det er kanskje greit, siden jeg bokstavelig talt bodde her inne. Men vil stille innom og fortelle hvordan det går ;)

Savner dere mye og håper de jeg hadde så god kontakt med før har klart å
komme seg over i termin forumet ❤️

Back
Topp