De ville ikke undersøke deg nærmere? Det er det dummeste jeg noen gang har hørt! Det der er ikke akkurat deilige symptomer å leve med..
Da håper jeg de tar seriøsiteten i det og får deg fult utredet for det, noe de skulle gjort for lenge siden! Alvorlig talt, slikt er bare unødvendig og ikke minst urettferdig gjort ovenfor deg.
(ser nå at det ble et litt stormfullt innlegg. Beklager, jeg er veldig hormonell om dagen og jeg virkelig hater urettferdig behandling av folk! Kan fort gå en kule varmt da
)
Appen <3
Da håper jeg de tar seriøsiteten i det og får deg fult utredet for det, noe de skulle gjort for lenge siden! Alvorlig talt, slikt er bare unødvendig og ikke minst urettferdig gjort ovenfor deg.
(ser nå at det ble et litt stormfullt innlegg. Beklager, jeg er veldig hormonell om dagen og jeg virkelig hater urettferdig behandling av folk! Kan fort gå en kule varmt da
Appen <3