Mirakel nr 2 ønskes - Med IVF hjelp<3

14 dpo oppsummert

Vel TR har da ikke dukket opp :) og det er vel det beste tegnet etter en positiv test så klart!

Brystene er en smule ømmere I dag, men kvalmen har derimot ikke vært så ille.

Første BP er overstått og jeg kjenner jo jeg gruer meg til mandag. Jeg skal ærlig innrømme at tanken om at svaret ikke er hva jeg ønsker og håper på skremmer vannet av meg. Selv om jeg vet jeg skal igang med IVF om det ikke gikk nå.

Jeg ser nå I værtfall frem til å dele hva som ble gjort I Porsgrunn :) hat holdt kortene tett til brystet her inne frem til nå og det har ikke vært så lett :P

Nå skal helgen fylles med jobb, barnefri, skolearbeid, strikking og min tid. Forhåpentligvis går tiden fort og TR dukker ikke opp :) men aner meg at disse 3 neste dagene kommer til å bli lenge for denne dagen har vært lang :P

Jaja skal være på sykehuset kl 0745 på mandag. Tidligere enn det gå ikke :D haha så da faller vel dommen innen kl 16 kommende mandag. Håper jeg da :)

Åå nervene :O
 
Ja det skal bli godt med noen arbeidsdager nå kjenner jeg :P ikke ofte man gleder seg sånn til å jobbe I helgen :p haha

Hahah, nei det er sant :P Men når det forhåpentligvis venter noe utrolig godt etter helgen, så er det jammen ikke feil med arbeidshelg :D
 
CD 27, 15 dpo

Sitter litt lettet nå :) TR har enda ikke dukket opp selv om det føltes som I natt, phu :P

Fortsatt ligger jeg å vrir meg mye om natta og våkner veldig mye. En tur på toalett er jeg også avhengig av :) dette er noe som er litt mer uvanlig til å være meg :P jeg bruker alltid å sove som en stein og jeg er aldri på toalettet I løpet av natta.

Ser at huden har blitt veldig kvisete de siste dagene tiltross for et sunt kosthold og null sukker. Skikkelig oppblåst er jeg også, men det er vel verst på kvelden :p

Nå er det jobb om en time så da vil forhåpentligvis denne dagen gå nok så fort :) også er det barnefri helg og mannen jobber kvelden I dag så I kveld kan jeg kose meg og ha skikkelig meg tid som betyr å halvsove på sofaen :D
 
Jeg sover også mer urolig om nattaen:D
Så bra :D da er jeg ikke alene :D men håper vi får sove litt roligere snart :) drømte at senga var fult av strikketøy og garn I natt så jeg lå og kasta dyna rundt for å bli kvitt det :P våkna opp og skjønte ikke bære xD haha kanskje på tide å ta en pause fra strikkinga:P
 
Så bra :D da er jeg ikke alene :D men håper vi får sove litt roligere snart :) drømte at senga var fult av strikketøy og garn I natt så jeg lå og kasta dyna rundt for å bli kvitt det :P våkna opp og skjønte ikke bære xD haha kanskje på tide å ta en pause fra strikkinga:P
Ha ha:).Ja, kanskje det:D
 
Har ikke lest alle de siste postene, men ser du skal ta bp 2 på mandag.. :) så spennende! Håper tr holder seg unna :) og at det nå blir din tur ❤️
Hvorfor vil du ikke ta en hjemmetest? Mulig du har sagt det før altså men ble bare litt nyfiken :)
 
Enda ikke tatt test? imponert over viljestyrken din denne pp , virkelig :D
Jeg er så spent på hemmeligheten din at jeg snart sprekker. men kan jo ane hva det er ;)
Kos deg med alene tid i kveld snuppa. plutselig er mandag her og du får fantastiske nyheter :) :) :)
 
Har ikke lest alle de siste postene, men ser du skal ta bp 2 på mandag.. :) så spennende! Håper tr holder seg unna :) og at det nå blir din tur ❤️
Hvorfor vil du ikke ta en hjemmetest? Mulig du har sagt det før altså men ble bare litt nyfiken :)
Heei :D
Ja det blir veldig spennende :D det håper virkelig jeg også :) ikke noe tegn til hu så krysser fingerne :) har en god følelse, men tørr ikke helt stole på den :)

Altså å ta en hjemmetest nå er en sjanse for feil resultat så det er derfor jeg har funnet ut at jeg dropper den og vært litt redd for å ta den også :)
 
Enda ikke tatt test? imponert over viljestyrken din denne pp , virkelig :D
Jeg er så spent på hemmeligheten din at jeg snart sprekker. men kan jo ane hva det er ;)
Kos deg med alene tid i kveld snuppa. plutselig er mandag her og du får fantastiske nyheter :) :) :)
Haha nei :P det er ikke så vanskelig å frastå det når man ikke kan være sikker på testen resultat osv :D hoho ja da blir det spennende å se om dine anelser stemmer :D

Det skal jeg gjøre :D håper virkelig jeg får en skikkelig rosa mandag nå :D
 
Haha rompa mi har sovna :D er det et symptom tro??:P baha

Fortsatt ingen TR :D *jubler stille*

Puppene er ømme, men ikke så veldig heller. De er helt klart større og ser en del blodårer osv :)
 
Haha rompa mi har sovna :D er det et symptom tro??:P baha

Fortsatt ingen TR :D *jubler stille*

Puppene er ømme, men ikke så veldig heller. De er helt klart større og ser en del blodårer osv :)
Liker!!! Nå er jeg så spent på mandag!:)
 
Back
Topp