Mirakel nr 2 ønskes - Med IVF hjelp<3

Så spennende:)

Krysser alt jeg har for at det er deres tur nå❤️
 
Men har du tatt test??? Herregud så nysgjerrig jeg er!!
 
:D❤ kjenner jeg gruer meg litt til mandag ettermiddag nå :P vil så gjerne at alt skal gå bra :)

Det skjønner jeg veldig godt :) Super spent på hva du har holdt hemmelig for oss jeg, for det er tydelig et triks i ermet du har hatt her :D ❤️
 
Det skjønner jeg veldig godt :) Super spent på hva du har holdt hemmelig for oss jeg, for det er tydelig et triks i ermet du har hatt her :D ❤️
Ja et lite triks + 2 til som tok meg helt på senga :p takk og lov at denne dagen snart er over :D den har vært laaang:P godt jeg har noen arbeidsdager foran meg, så tiden kan gå litt fortere :D
 
Ja et lite triks + 2 til som tok meg helt på senga :p takk og lov at denne dagen snart er over :D den har vært laaang:p godt jeg har noen arbeidsdager foran meg, så tiden kan gå litt fortere :D

Ja vet du hva! Syns du er knallflink som holder korta så tett til brystet.

kos deg med arbeidet mens du kan! Snart blir dagene uutholdelig lange fordi du blir kvalm etter lunsj og har bare lyst å gå hjem og legge deg
 
Ja vet du hva! Syns du er knallflink som holder korta så tett til brystet.

kos deg med arbeidet mens du kan! Snart blir dagene uutholdelig lange fordi du blir kvalm etter lunsj og har bare lyst å gå hjem og legge deg
Tusen takk :D haha uff ja la den tiden komme for den er velkommen :D :P
 
Ja et lite triks + 2 til som tok meg helt på senga :p takk og lov at denne dagen snart er over :D den har vært laaang:P godt jeg har noen arbeidsdager foran meg, så tiden kan gå litt fortere :D

Hahah, det tror jeg på :P Ja godt med arbeidsdager nå da, så dagene bare kan fly avgårde :D
 
Back
Topp