Håper virkelig det ❤❤Du skal inn på mai du! ❤
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper virkelig det ❤❤Du skal inn på mai du! ❤
Så de gjorde det på private practice når ho rødhåra skulle bli preggo og samme på house når sjefen skulle bli preggers. Har det meste av min legekunnskap fra legeserier. Ææææælsker detNål I rompa??:O gjør de sånn? haha
Håper virkelig det ❤❤
Hahaha Neei jeg kan trygt forteller at jeg har ikke fått en legeserie sprøyte I rompa men elsker forslaget ❤Så de gjorde det på private practice når ho rødhåra skulle bli preggo og samme på house når sjefen skulle bli preggers. Har det meste av min legekunnskap fra legeserier. Ææææælsker det
Haha ja det var noe I den duren kan jeg si haha digger deg ❤Jeg tror det også, når de i Porsgrunn har lagt sine varme hender på magen din og sagt "SIM SALABIM!" og bedt deg komme inn for BP!
Tenk hvis det var så lettvint!Hahaha Neei jeg kan trygt forteller at jeg har ikke fått en legeserie sprøyte I rompa men elsker forslaget ❤
Haha ja det var noe I den duren kan jeg si haha digger deg ❤
Tenk hvis det var så lettvint!
Ååå jha det hadde vært noe bare sette seg ned med litt House og wips så satt denAha! Driver de med hekk(s)ekunst i P altså!
Vær så snill å ta en test i morra!!!
Nei dere er ikke masete dere er helt utrolig vakre ❤❤
Det har jeg så absolutt og jeg setter såå pris på hver og en ❤❤❤Heheh En flott heiagjeng har du her inne uten tvil hvert fall
❤Det var da fælt som du skal holde oss på pinebenken denne gangen Mulig ikke teste i morgen heller Hahah
❤❤❤Oi her er det noe jeg ikke har fått med meg venter i spenning her
Ja så har jeg blitt fortalt hehe ❤ veldig spent selv hohoDu er en luring du! nå et jeg skikkelig spent iallefall!!
Jippi jippi jippi! Liker innstillinga di!CD 26, 14 dpo, IKM dag
Første BP er tatt og neste blir tidlig mandag morgen.
I dag er IKM men TR dukker nok ikke opp I dag og med den følelsen jeg satt med på sykehuset I dag fortalte meg at nå blir det baby ❤ så da er det bare å krysse fingerne for at det stemmer
Har sovi skikkelig dårlig I natt. Jeg pleier å sove som en stein uannsett, men den siste tiden har jeg drømt fryktelig mye rart og vært veldig urolig om natta så nå skal jeg prøve å slå I hjel de timene jeg "mistet" I natt
Måtte helgen få fort! Jeg vet nå værtfall at morgendagen vil skal bruke tiden på å strikke Kose genseren min I helga