Mirakel nr 2 ønskes - Med IVF hjelp<3

Nål I rompa??:O:D gjør de sånn?:p haha
Så de gjorde det på private practice når ho rødhåra skulle bli preggo og samme på house når sjefen skulle bli preggers. Har det meste av min legekunnskap fra legeserier. Ææææælsker det ;)
 
Så de gjorde det på private practice når ho rødhåra skulle bli preggo og samme på house når sjefen skulle bli preggers. Har det meste av min legekunnskap fra legeserier. Ææææælsker det ;)
Hahaha :D Neei jeg kan trygt forteller at jeg har ikke fått en legeserie sprøyte I rompa :D:P men elsker forslaget :D
 
13 dpo oppsummert ♡

Jeg kan vel si såpass at TR dukker værtfall ikke opp I morgen på IKM. Ikke etter hvordan jeg kjente at tappen var nå I kveld.

Symptomer I dag

Trøtt, men ikke sovi noe.
Kvalm, nesten kastet opp 2 ganger.
Må spise ofte
Oppblåst til de grader
Kviser
Brystene har helt klart blitt både større og mer ømme (men ikke voldsomt ømme enda)
Sitter med en good følelse ♡
Tappen er hard som stein og generelt helt annerledes enn hva den har vært tidligere.
Hard I magen på formiddagen, litt mer løs og gåen på ettermiddagen og kvelden.

Ja I morgen blir det da en BP, den første av 2 :) Neste blir til mandag så jeg håper helgen går fort. Jeg har passet på å helgardere meg med jobb og startet på et stort strikke prosjekt til meg selv :) nemlig en stor kose genser sol kan huse en baby mage gjennom vinteren om vi blir så heldige :D allerede halvveis med bakstykke så håper på å kunne begynne med fronten allerede I morgen kveld :D
 
Tenk hvis det var så lettvint!
Aha! Driver de med hekk(s)ekunst i P altså!
Vær så snill å ta en test i morra!!!
Ååå jha det hadde vært noe:D bare sette seg ned med litt House og wips så satt den :P
Haha ja de gjør vel kanskje det tror jeg :D taha ja vi får nå se hva jeg rekker da :P tihi har en veldig travel morgen I vente:D
 
Det var da fælt som du skal holde oss på pinebenken denne gangen :P Mulig ikke teste i morgen heller :o Hahah :P
 
Oi her er det noe jeg ikke har fått med meg :) venter i spenning her :D ❤️
 
Du er en luring du!:P nå et jeg skikkelig spent iallefall!!
 
CD 26, 14 dpo, IKM dag

Første BP er tatt :) og neste blir tidlig mandag morgen.

I dag er IKM men TR dukker nok ikke opp I dag og med den følelsen jeg satt med på sykehuset I dag fortalte meg at nå blir det baby :)❤ så da er det bare å krysse fingerne for at det stemmer :D

Har sovi skikkelig dårlig I natt. Jeg pleier å sove som en stein uannsett, men den siste tiden har jeg drømt fryktelig mye rart og vært veldig urolig om natta :o så nå skal jeg prøve å slå I hjel de timene jeg "mistet" I natt :)

Måtte helgen få fort! Jeg vet nå værtfall at morgendagen vil :) skal bruke tiden på å strikke Kose genseren min I helga :D
 
CD 26, 14 dpo, IKM dag

Første BP er tatt :) og neste blir tidlig mandag morgen.

I dag er IKM men TR dukker nok ikke opp I dag og med den følelsen jeg satt med på sykehuset I dag fortalte meg at nå blir det baby :)❤ så da er det bare å krysse fingerne for at det stemmer :D

Har sovi skikkelig dårlig I natt. Jeg pleier å sove som en stein uannsett, men den siste tiden har jeg drømt fryktelig mye rart og vært veldig urolig om natta :eek: så nå skal jeg prøve å slå I hjel de timene jeg "mistet" I natt :)

Måtte helgen få fort! Jeg vet nå værtfall at morgendagen vil :) skal bruke tiden på å strikke Kose genseren min I helga :D
Jippi jippi jippi! Liker innstillinga di!
 
Back
Topp