Minner om...

Ja, det er deilig! Hun er dronningen av oppvartning ;) Hun står tidlig opp med snuppa så jeg kan sove lenge, så ligger jeg bare å roper når jeg vil ha noe :p haha

Mamma vil alltid at jeg skal kose med håret hennes :p "Bare til jeg sovner?", og så rigger hun seg til i sofaen. Men det er bare tull, for hun sovner aldri! ;)

Hahaha ;) mammaen din var lur ;) eg liker å få jo til å rake føflekkane på ryggen min, for det er så godt :)

Hørtes deilig ut :D Så lenge han ikke begynner å skrape dem av så hardt at de løsner :p Haha

Jeg bruker å pille storebror i håret
det elsker han. Når han var mindre så fikk jeg han til å tråkke \ gå på ryggen min når jeg hadde vondt i den. :p

Foreløpig får jeg bare Nora til å nappe i stripene på singletene eller BH-ene mine, men det er herlig :)

Gleder meg!
Skal ha en stor boks med klemmer og klyper også, slik at vi kan leke frisør ;)

Gleder meg!
Skal ha en stor boks med klemmer og klyper også, slik at vi kan leke frisør ;)

Det har vi, og kan ikke si jeg føler meg så innmari fin når jentungen har holdt på :p

Det er ikke resultatet man skal like, men kosen underveis ;) Har brukt barna i barnehagen mang en gang til litt hårkos :p De står nærmest i kø for å få flette eller å prøve å feste blomster i håret ;)

Så koselig med hårpynting. :D

Jeg beklager at jeg drar alle de gamle trådene opp igjen, men ingen skravler med meg, så jeg må bare kommentere der jeg ikke var sistemann ... ;)

Ha ha hs. Fordelen med mange tråder når det er litt stilt. ;)

Absolutt en fordel ;)

Ser jo det da. Sikker 40 innlegg nedover her med dritt nå! :p Nå siler jeg litt ;)

Back
Topp