Minner om...

og der så jeg mitt første innlegg ble postet alikevell

Haha :) eg er jo heilt håpløs på å få alt samla på eit innlegg. Er slik her, på fb, sms også :p
Og så liker eg å ha eit hovudinnlegg, og så min eigen kommentar i kommentarfeltet under :)

Jeg er med! Har vært opptatt med besøk og familie og sånne bagateller ;p Haha. Tenk, det hindrer meg fra datalivet! ;) Skal prøve å få klort meg til toppen :p

Bra mrria! Vi kan jo ikke slutte å leve selv om det er konkurranse. Vil vel gå litt opp og ned. :p

Husk at hvis man skriver to innlegg etter hverandre så teller bare det ene (?), så vent til du får svar før du poster din kommentar sorciere ;p

Ja, eg veit det :p men eg måå liksom berre ta det med. Og det er ikkje fordi eg prøver å lure meg til fleire innlegg, eg berre er slik :P

Ja, eg veit det :p men eg måå liksom berre ta det med. Og det er ikkje fordi eg prøver å lure meg til fleire innlegg, eg berre er slik :P
Samme her. Kan liksom ikke vente til noen poster igjen heller. Lurer på hvordan de teller. Må jo være mye jobb når de skal sjekke så grundig.

Ja, det har jeg også lurt på.. Kan ikke tenke meg at de går gjennom innlegg for innlegg :p

Nei, for må jo vere kjempevanskelig å hugse kven som var med på konkurransen, spesielt i dei foruma som det er mange påmeldte:)

Jeg er også sånn, må bare legge til noe ;) Hehe

Tror dere ikke at det er noe automatikk i det?

Ellers må det være utrolig mye arbeid i alle fall :s

Det hadde dei ikkje gidda :p

J har det jammen fint.. høyrer han: mamma... Mamma, mamma, maammaa, mamma.... Så kjem eg inn, og gullet ville ha meir vatn. Så då fekk han vatn. Skulle ønske folk sprang ut av senga for å finne vatn eller lignende til meg :p

Det hadde dei ikkje gidda :p

J har det jammen fint.. høyrer han: mamma... Mamma, mamma, maammaa, mamma.... Så kjem eg inn, og gullet ville ha meir vatn. Så då fekk han vatn. Skulle ønske folk sprang ut av senga for å finne vatn eller lignende til meg :p
Albert Åberg. <3

Herlig med tjener :) Skulle ønske jeg satte mer pris på det da jeg var liten :p

Hihi, mamma bruker å stille som tjener når hun er på besøk ;)

Mamma klør i fingrene etter å vaske alt mulig, kunne sikker brukt henne til en del av det :p

Mamma vasker som regel bestandig badet når hun er her, bretter klær, kommer med mat på senga til meg, masserer meg, igrunn alt jeg ber om :P haha

Å. Vil og ha sånn mamma. Min suger på oppvartning. :p

Back
Topp