Minner om...

sorciere_

Forumet er livet
VIP
...at vi har ein konkurranse på gang!!:p Bring it on, girls!

Ungane sover, min kjære og eg ser på båter (han har fått 3 eller 5 fotssjuka)... Og så drømmer vi om å reise til kr. Sand med båt :p;):D
 
Joda, jeg forsøker :p

Ungene er i seng, eksmannen sitter i en krok med pc sin og jeg har smågodt på bordet.
 
Vi er nå flinke vi tre. :p vet ikke om jeg rakk å bli med. Meldte meg på litt sent...
 
Samme her Krica, men skriver likevell, bedre å ha skrevet masse og oppdage at man ikke kom med, enn å ikke ha skrevet noe som helst bare for å finne ut at man har vært med hele tiden :p
 
Og kjem dokke med på topp 100 er dokke med i trekninga uansett om dokke er med på denne konkurransen :)
 
Vi kan jo ikke la deg være her inne og snakke med deg selv heller. :p
 
Ser den sorciere_, litt kjedelig å snakke med seg selv i lengden :p
 
Hallooo, jeg er også med! :D bare vært litt opptatt idag :p
 
Juhu lillerypa :)
Vi trenger definitivt flere å skravle med hehe
 
Jeg er klar! hihi ;)
 
Hvor blir det av mrria da?
 
Vet ikke om tiden strekker til så voldsomt mye tasting på dagtid i dag, men kikker innom med ujevne mellomrom :)
 
Satser på sterk tilbakekomst utover kvelden
 
Blir vel å poste fra mobilen min i kveld når jeg må ligge inne i senga med I. :disgust
 
jeg år nok mer tid i løpet av uken, men i helgen så må vi få på plass alt som har måttet stå mens mats jobbet. så nå er det vsk av kriker og kroker, sorterig ol. vårrengjøring rett og slett
 
her er det full rulle med vårrengjøring. mats er gått i perm nå og da må alt som har blitt utsatt taes. vask av kriker og kroker,sortering, rydding ol. og i morgen må vi ta uteområdet. gjøre klar til sommeren. blir nok litt innimellom her, og så kommer jeg sterkere tilbake senere i uken
 
Back
Topp