Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi har tudor på de andre veggene.Muskattnøtt er en nydelig farge! Men ja, må ikke bli for mørkt heller. Hva slags farge har dere på de andre veggene?
Gleder meg til vi begynner å pusse opp første etasje. Flytta i sommer, så vi tar et rom av ganga. Når vi er ferdige, skal det ikke være en eneste hvit vegg igjen.og nede i første er det hvite gipsvegger over alt. Får vondt i kreativiteten av å se på.
![]()

Nei, det ser jeg! Var ikke så mye lys. Men veldig koselig stue da.Vi har tudor på de andre veggene.
Vis vedlegget 162610
Som du ser så er det Muskattnøtt på ene veggen med vindu. Er bare et par vinduer med litt str på, på en 35 kvm stor stue. Og de er sammen i et hjørne.
Og så ligger stua sånn til at vi ikke får sola inn før etter påske![]()
Dette er tatt fra vindusveggen og inn i rommet. Ikke mye lys inne i rommet... To små vinduer over sofaen der.
(vi har ikke fått malt taklistene enda på dette bildet, er ikke ferdig med malingen)
Ikke mye naturlig lys inn i dette rommet...
Vis vedlegget 162612
Men vi ble fornøyd ;-)
Ja når vi fikk opp bilder og fikk ting på plass dit det skulle ble det bra ;-)Nei, det ser jeg! Var ikke så mye lys. Men veldig koselig stue da.passa godt med fargene dere har valgt!
Ååh, fine gardiner! Dere skal ha disse på den veggen med muskattnøtt? Isåfall tror jeg jeg ville hatt de gråbeige... siden den muldvarp sikkert går litt i ett med muskatt? Lurt å bestille begge da, så dere kan sammenligne.Ja når vi fikk opp bilder og fikk ting på plass dit det skulle ble det bra ;-)
Vi var jo ikke ferdige på disse bildene.
Nå er jeg bare fryktelig usikker på gardiner..
Kjøpte panelgardiner, hvite og en blåfarge, men det skar seg med de blå. Så nå henger de røde julegardinene oppe enda![]()
Har bestilt nye nå, så får jeg prøve. Bestilt en pakke av hver farge først![]()
Denne:
http://www.jotex.no/jotex/colour-lengde-med-maljer-2-pk/332195?N=1z141dp&Ns=RankValue8|1&Nao=0
Og denne:
http://www.jotex.no/jotex/colour-lengde-med-maljer-2-pk/332195?N=1z141dp&Ns=RankValue8|1&Nao=0
Vet ikke hva som blir best jeg
Edit: ser nå at det er linken til hovedsiden som kommer. Jeg har bestilt muldvarpbrun og den lyseste grå som heter gråbeige.
Problemet, eller, utfordringen, er at ett vindu er på veggen med muskatnøtt, og det andre vinduet og verandadør er på veggen med tudorÅåh, fine gardiner! Dere skal ha disse på den veggen med muskattnøtt? Isåfall tror jeg jeg ville hatt de gråbeige... siden den muldvarp sikkert går litt i ett med muskatt? Lurt å bestille begge da, så dere kan sammenligne.![]()
Liker rene linjer og rolige farger. Så litt minimalisme kanskje. Men må ha bilder på veggene, litt grønne planter og puter i sofaen.
Ligger et svar til deg her ;-)Ååh, fine gardiner! Dere skal ha disse på den veggen med muskattnøtt? Isåfall tror jeg jeg ville hatt de gråbeige... siden den muldvarp sikkert går litt i ett med muskatt? Lurt å bestille begge da, så dere kan sammenligne.![]()