Minimalister

Problemet, eller, utfordringen, er at ett vindu er på veggen med muskatnøtt, og det andre vinduet og verandadør er på veggen med tudor :-P

Så jeg er veldig i tvil :-P

Men jeg tror også kanskje de grå blir best mot muskatnøtt. Men så er jo tudor en gråbeige farge også, men ikke veldig grå, så mulig at de grå gardinene vil passe til den lyse veggen og.

Derfor bestilte jeg en pakke av hver farge :-P
Har du fått gardinene enda? Kan du ikke legge ut bilde når du får de? Sånt er så vanskelig, for fargen på jotex kan jo avvike litt fra virkeligheten og. Kommer jo an på kys og tone... åh, merner jeg ønsker meg nye gardiner! :D

Har du fått gardinene enda? Kan du ikke legge ut bilde når du får de? Sånt er så vanskelig, for fargen på jotex kan jo avvike litt fra virkeligheten og. Kommer jo an på kys og tone... åh, merner jeg ønsker meg nye gardiner! :D
Nei de har ikke kommet. Ja jeg har erfart at fargen ikke stemmer helt på jotex :confused:
Blåfargen på panelgardinene stemte ikke helt :rolleyes:
Regner med de kommer til uka.

Minimalistisk er ikke noe for oss. Prøvd det engang men synes det ble s sterilt, upersonlig, kaldt og trist

Mange maksimalister her. :) Jeg haaater nips og småting overalt, blir stresset av det. Noen bilder og pyntegjenstander er greit, så lenge det ser organisert og ryddig ut.

Jeg liker det rent enkelt og pent. Men jeg liker og at et hjem har sjel, at det er hjemme og koselig og varmt. Så absolutt ingen minimalist, kanskje ikke helt maksimalistisk heller. Allergisk mot støv.

Liker ingen av delene. Hjemme hos mamma flyter det over av ting, nips, puter og lysestaker osv. Blir jo rotete av slikt! Men samtidig skal det være hjemmekoselig, så har jo puter (nok til at det blir behagelig å sitte), noen lysestaker og en del grønne planter. Bilder på veggen er også fint, men alt med måte der også.

Ganske minimalistisk og lite her, men kompenserer med lego om dagen. Det er overalt!

Er så absolutt minimalistisk :p
Er for lite interessert i alt sånt til å orke prøve å bry meg.. Men blir misunnelig når jeg ser gjennomførte fine hjem da :)

Ikke minimalistisk hos oss! Jeg hater nips og dill som bare samler støv, men har flere blomster, grønne planter, bilder og masse lys, lykter og lysestaker overalt. Må være personlig preg på hjemmet

For meg er det veldig viktig å ha det personlig:) trenger ikke ha 1000 bildet av ungene, men ting som er meg:p

Hihi, vi malte stua i sommer :-P
Så blitt en muskatnøtt-vegg og resten gråbeige :-P

Men det var en fæl gulfarge der, så vi ble mer fornøyde ;-)

Vi har levd så mye i furu nå at vi fikk nok :-P
Er fortsatt en del furu igjen i gang og på kjøkken ;-)

Godt vi alle er forskjellig ;-)

*hiver bensin på deg og så en tent fyrstikk*

Neida. :P

Hver sin smak. :) Tviler på at vi går lei, har bodd her nå i snart seks år og elsker det fortsatt. :D

Ganske minimalistiske men ikke helt.. Har kaffelatte på veggene grå sova med noen få puter i. Kun en løper på bordet. Lite på veggene.. Har en sjekk med litt div på da. Og en bildelist..

Mange jeg kjenner har omtrent helt like hjem og kaller det personlig.. Jeg synes ikke de har personlige hjem når det har nesten helt like hjem :p ser jo ut som en katslogside :p

Liker det minimalistisk. Liker hverken levende lys, bilder, pynte puter, pynte fat osv.
Folk gir meg alltid slikt til jul, for de vil at vi skal ha mer "personlighet" i hjemmet.
Enig, føler det blir så rotete med masse krimskrams overalt- som å gå inn i en overfylt interiørbutikk:)

Jeg er ikke minimalistisk, men ikke helt villapaprika heller :p

Jeg synes det meste er pent bare det er ordentlig gjennomført! :) (hater når det er litt av ditt og litt av datt)

Back
Topp