Minimalister

Jorlin

Glad i forumet
VIP
Jeg har alltid ansett meg som minimalist. Liker ikke bilder, dingser og dilldall. Men så ble jeg bedt bort på besøk, og da innså jeg at jeg har tatt feil! Hos oss har vi planter, lysestaker, puter og pledd. I hjemmet jeg kom inn i var det sofa, tv, bord og stoler. Ellers ingenting! Vi snakker et stort, flott hus, med velvalgt tapet og stilriktige møbler, men det var ikke noe annet.

Hvordan er det hos dere? Kunne dere hatt et hus uten personlig touch?

Det var fint altså, som en katalog :) Men jeg er ikke helt der altså.

Vi er nok overhode ikke minimalistiske :-P

Har både puter og pledd, bilder, lysestaker, planter osv stående og hengende.

Jeg hadde ikke trivdes i helt sterile omgivelser

Jeg blir sliten av å besøke sånne hjem som ser ut som kataloger der ingen bor. Føler liksom at jeg må ta meg sammen så innmari for å ikke skitne til noe.

Vi har lite ting stående framme som kan samle støv, men vi har mye bilder på veggene og slikt ;)

Det føltes overfylt hjemme da jeg kom hjem :p
Haha! Har funnet to bilder jeg vil ha, mannen er overlykkelig :D Kan hende jeg blir sendt dit igjen...

Absolutt ikke minimalistisk. Det er rett og slett det verste jeg vet!
Her er veggene mørke, har mye mørkt tre, nips, bilder som jeg tar selv av unge, mann og hunder.
Mange lysestaker, telysholdere osv :)

jeg liker det koselig og personlig :)

Absolutt ikke minimalist! Liker at det er litt luft mellom møbler og pynt, men her er det langt ifra tomt. ;)

Vi er nok litt minimalister. Alle vegger er malt i hvit med grått kjøkken. Vi har litt bilder, en bildelist, noen lykter og noen lysfat fremme. Men vi har masse puter og pledd i sofan.

Vi er nok midt på treet. Har gått fra å være helt minimalistisk til å "fylle opp" med litt mer interiør de siste årene. Når det gjelder farger, så liker jeg å ikke blande inn alt for mye :) Jeg kommer nok aldri til å få et hus som er overfylt med interiør.

Langt fra minimalistisk. Har alt for mye. Hehe. Liker det best sånn. Mangler plass på vegger osv.

Nei, liker å ha det hjemmekoselig. Får alltid så lyst til å kommentere hvor kjedelig det er hos de med kataloghjem :P

Kan ikke fordra sånn steril stil. :P Vi har hyttestil. Utrolig hjemmekoselig! Syns vi. :) Rundet tømmer av furu på veggene og furugulv, men sistnevnte passer dårlig i kombinasjon med barn, så vi kommer nok til å behandle det.
Vi har bilder, puter, pledd, planter, kubbelys...

Det er deilig å komme hjem til seg selv etter å ha vært på besøk hos noen med hvite/grå vegger. :P

Kan ikke fordra sånn steril stil. :P Vi har hyttestil. Utrolig hjemmekoselig! Syns vi. :) Rundet tømmer av furu på veggene og furugulv, men sistnevnte passer dårlig i kombinasjon med barn, så vi kommer nok til å behandle det.
Vi har bilder, puter, pledd, planter, kubbelys...

Det er deilig å komme hjem til seg selv etter å ha vært på besøk hos noen med hvite/grå vegger. :P
Hihi, vi malte stua i sommer :-P
Så blitt en muskatnøtt-vegg og resten gråbeige :-P

Men det var en fæl gulfarge der, så vi ble mer fornøyde ;-)

Vi har levd så mye i furu nå at vi fikk nok :-P
Er fortsatt en del furu igjen i gang og på kjøkken ;-)

Godt vi alle er forskjellig ;-)

Hvitt og grått er jo allerede blitt skikkelig "ut", så selv om mange ikke bryr seg om trender, så blir man jo ofte påvirka uansett. Så håper virkelig flere og flere velger å ha litt farger på veggene. Da skal jeg stå med plakat og ønske dem velkommen etter, alle dem som syntes vi var GALE som ikke hadde lyst på betongfarga vegg, men heller gikk for "solnedgang over Andesfjellene" i stua. :p

Ikke minimalistisk her heller. Klarer ikke å sette ord på stilen min, den er miks av klassisk, gamle ting, rustikt og moderne. Haha! :p På stua har vi tapet med noe ornamentgreier og mørk grå panelvegger. Hjørnesofa, skatoll, lenestol fra IKEA og lysestaker, lyslenker, litt bilder.. Personlighet må til! :)

Liker det minimalistisk. Liker hverken levende lys, bilder, pynte puter, pynte fat osv.
Folk gir meg alltid slikt til jul, for de vil at vi skal ha mer "personlighet" i hjemmet.

Vi har det ikke minimalistisk.. Jeg må ha personlighet i hjemmet mitt ;-) bilder, pynt, puter osv... Elsker slikt :-P

Hvitt og grått er jo allerede blitt skikkelig "ut", så selv om mange ikke bryr seg om trender, så blir man jo ofte påvirka uansett. Så håper virkelig flere og flere velger å ha litt farger på veggene. Da skal jeg stå med plakat og ønske dem velkommen etter, alle dem som syntes vi var GALE som ikke hadde lyst på betongfarga vegg, men heller gikk for "solnedgang over Andesfjellene" i stua. :p
Ja er fint med farger. Jeg kunne sikkert hatt muskatnøtt-fargen på alle veggene, men vi har så få vinduer, at om vinteren særlig er stua vår bekmørk :-( selv med gulfargen som var var det mørkt her.

Så vi måtte ha lysere vegger. Men de er ikke kritthvite. ;-)

Ja er fint med farger. Jeg kunne sikkert hatt muskatnøtt-fargen på alle veggene, men vi har så få vinduer, at om vinteren særlig er stua vår bekmørk :-( selv med gulfargen som var var det mørkt her.

Så vi måtte ha lysere vegger. Men de er ikke kritthvite. ;-)
Muskattnøtt er en nydelig farge! Men ja, må ikke bli for mørkt heller. Hva slags farge har dere på de andre veggene?
Gleder meg til vi begynner å pusse opp første etasje. Flytta i sommer, så vi tar et rom av ganga. Når vi er ferdige, skal det ikke være en eneste hvit vegg igjen. :p og nede i første er det hvite gipsvegger over alt. Får vondt i kreativiteten av å se på. :p

Jeg er absolutt ikke minimalist ^_^ Elsker dilldall og nupperier og pynt ♡♡♡

Nei, liker å ha det hjemmekoselig. Får alltid så lyst til å kommentere hvor kjedelig det er hos de med kataloghjem :P
Helt enig.. Et hjem skal se ut som et hjem! ! :-)

Back
Topp